Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Si ja! Penger i kassa og så kan du som jobber i bilforretning gi meg avslag på prisen når jeg skal kjøpe meg bil.

:p Avslag blir det nok ikke, men vi skal alltids klare å legge ved noen skvettlapper i prisen ;) Nå tar jeg turen ut for å se på ny telefon (Nokia E72 eller vente på ny iPhone??) og deretter bort til jobben for å forhandle!

Lenke til kommentar

Ble nettopp oppringt av sjefen som lurte på om jeg ville jobbe 4 uker i strekk i sommer... har jobbet to lørdager til nå, så jeg blir tydligvis lagt merke til :cool: Sabla god mulighet... men 4 uker... sommer? :hmm:

 

Hva er timelønna? Er den bra, så kan det jo bli en del penger som du kan kose deg med resten av sommeren! :thumbup:

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar

Kjørte akkurat pappas nye BMW. Det må jeg si, fy faen å digg bil! Uten tvil den beste jeg har kjørt til nå :new_woot:

TELL MOAR! :love:

 

Vel, ny og ny.. Er jo brukt da, men er i perfekt stand! Sitter godt nedtil bakken, så farts følelsen er stor!

 

Kjørte først ned ei laang gate i byen med masse lyskryss.. Ble rødt å jeg stoppet. Så tenkte jeg å teste aksen på den. FYYYYY FAEN å den dro, så bare bilen bak forsvant :p Suveren i svingene, og lett på gira!

Modell, motor? :cool:

 

Var BMW 318i 1999 modell. Litt googling viser at den har en 1.9L, 118HK motor :) Nye dempere er det også satt på.

 

Har vært ute i hele dag å malt kaliperne i hele dag, fra en brun/grå farge til knall-rød. Ble helt vilt bra!

 

(mobiltfl)

 

post-117435-1277153744,0262_thumb.jpg

post-117435-1277153753,9931_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det gjør jeg glad at jeg skal fra i natt (sommerferie startet i dag) huske drømmene mine, skrive opp i Word hver morgen og lese etter ferien! :D

 

Shit, eg og! Prøvde deg på lucid dreaming kanskje?

Prøvd før, men orker ikke "prøve" lenger. Kommer sikkert naturlig etter som det funker ved å kun huske drømmene dine!

Endret av Pentumsmart
Lenke til kommentar

Det gjør jeg glad at jeg skal fra i natt (sommerferie startet i dag) huske drømmene mine, skrive opp i Word hver morgen og lese etter ferien! :D

Hei, det skal jeg gjøre også. Fin idé, takk. :) God sommer.

Bare hyggelig! Har nå skrevet opp nattens drøm på en side og med en fin overskrift! :D

 

God Sommer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...