Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Det er masse små ting som gjør meg glad :) Høre på regnet før jeg sovner. Klemmer. Sene sommerkvelder. Bli kjent med nye mennesker. Ta lenge, varme bad. Følelsen av nybarberte legger. Johnny Depp. Bøker. Å være overtrøtt. Drikke kakao foran peisen. Dårlig pop-musikk fra 90-tallet. Skrekkfilmer, selv om jeg blir livredd etterpå og tror noen ligger under senga mi. Le med venner av håpløse forelskelser. Pyjamas bukser. Mennesker med egne meninger. Heliumballonger på 17.mai. Å rægge rundt i bilen med storebroren min og synge høyt og falskt. Tivoli og sukkerspinn. Minner. Fotoer. Stearinlys i mørket. Drikke med venner, da er alle så ærlige. Juletradisjoner, som "Tre nøtter til Askepott" på morgenen. Den franske filmen Amélie. The OC. Farger og regnbuer. Kjærlighet selvfølgelig. Å reise. Godteri. Kjøre bil uten å skulle noen steder. Romantiske filmer som Titanic. Å spille gamle spill på Nintendo 64. Piano spilling. Talentfulle. Og selvfølgelig vennene mine, familien og ha folk som bryr seg rundt omkring.

 

Oi, det ble visst en del det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det ikke er lenge til påske gleder meg, og etter påsken har jeg vinterferie:) så jeg får fri den 14 mars og skal ikke på skolen igjen før 31 mars.

Og påsken i år gleder jeg meg virkelig til, for første gang på veldig lenge har jeg faktisk penger jeg ikke vet hva jeg skal bruke på i en ferie, pluss at jeg har bestilt de 4 første dvdene av detektiv frost. Så i år skal det ikke være noe i veien med påske krimen.

Med påsken kommer jo også påskesnopen :thumbs:

Etter påsken har jeg også noe og glede meg over. 4 - 10 april skal jeg på klasse tur til Tärnaby for å stå på ski, noe jeg ikke er flink til men har lyst til og lære.

 

Det er generelt mye jeg gleder meg til i fremtiden, god natt :sleep:

Lenke til kommentar

Både trivielle og mer viktige ting...

 

- Få en CD man har ventet på i flere måneder dumpet ned i postkassen

- Å slippe å tenke på trafikk-teorien (Noe man gjør når man er ferdig)

- Ha en vanvittig bra jobb med bra arbeidsmiljø, utfordringer, og kjempebra miljø

- Å bli klokere, enten om det er noe klokt jeg tenkte ut i hodet(sjeldent), eller noe jeg leste et sted(ofter)

- Aha-opplevelser på ting man sitter fast på. (Enten om det er ideen til et design som skal utrykke noe eller en hindring i programmering.)

- Musikk. (Kan forøvrig gi alle følelser, noe jeg også er glad for)

- Å innse i en trist øyeblikk at en egentlig har det jævlig bra

- Tanken på at jeg kan være trist, sint, forbanna, forelska, og eller andre interessange følelser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...