Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ville gjort hvem som helst glad, spesielt meg, men neida. Jeg er stuck på Orkanger, og det har så langt vært svært hyggelig det også. Men det koster nok det også.

 

For øvrig var det veldig hyggelig å slå Danielzu i dart i går, samt en pissy kompis og regjerende mester i våre uofisielle dartturneringer, dama til sistnevnte kompis. To ganger til og med. Spesielt overraskende siden ingen trodde jeg skulle vinne første gang, og i alle fall ikke da vi spilte revansj senere på kvelden. Jeg står fast på at det kun var overraskende flaks for min del, og muligens også fordi jeg hadde tapt i 8-ball mot Danielzu tre ganger tidligere på kvelden.

Lenke til kommentar

Ja, har jo mot alle odds vært knall her oppe de siste dagene. Søss kunne fortelle at det hadde vært pent i Stavanger, men ikke spesielt varmt. Ikke varmt nok til at hu og typen kunne ligge ute og sole seg i alle fall, slik jeg har gjort her på Orkanger.

 

For øvrig har jeg fått lett brunfarge på armer og legger og det gjør meg glad. Vanligvis blir jeg bare rosa.

Lenke til kommentar

Forlater iskalde Trondheim i påska. Stavanger neste!

Og for de som måtte være i tvil om hvor iskald Trondheim er i påska, så er dette altså stedet der jeg var ute og syklet i t-skjorte og shorts i dag. Med en lang (og varm) pause i solveggen med utsikt over byen. Skyfri himmel, en problemfri time, osv, for å sitere Bjørn Eidsvåg. Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

 

Forlater iskalde Trondheim i påska. Stavanger neste!

Og for de som måtte være i tvil om hvor iskald Trondheim er i påska, så er dette altså stedet der jeg var ute og syklet i t-skjorte og shorts i dag. Med en lang (og varm) pause i solveggen med utsikt over byen. Skyfri himmel, en problemfri time, osv, for å sitere Bjørn Eidsvåg.

 

Det var kaldt før lørdag

Lenke til kommentar

 

For øvrig var det veldig hyggelig å slå Danielzu i dart i går, samt en pissy kompis og regjerende mester i våre uofisielle dartturneringer, dama til sistnevnte kompis. To ganger til og med. Spesielt overraskende siden ingen trodde jeg skulle vinne første gang, og i alle fall ikke da vi spilte revansj senere på kvelden. Jeg står fast på at det kun var overraskende flaks for min del, og muligens også fordi jeg hadde tapt i 8-ball mot Danielzu tre ganger tidligere på kvelden.

Du /dere må komme til Ila Brannstasjon på tirsdager! Dartsturnering med pengepremie og rabatt på øl. Hurra!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...