Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Routeren min krasja og nettet var vekke i ei stund fordi eg ikkje gadd å fiksa det.

Fy faen så produktiv har eg aldri vore. :love: Satan. Har fått så mykje gjort. :love:

• Liker 2
Skrevet

På podcasten på nettsidene deres varer det bare 40 min, men er det fordi det ikke er puaser med musikk og slikt?

Stemmer dette. Berre konsentrart av høgkvalitetsbabbel frå Antonsen og Golden.

Skrevet

Routeren min krasja og nettet var vekke i ei stund fordi eg ikkje gadd å fiksa det.

Fy faen så produktiv har eg aldri vore. :love: Satan. Har fått så mykje gjort. :love:

Skjedde her også.

Telenor fucka til noko i sentralen deira og skulle fikse det i løpet av morgondagen, men det kom tilbake no. :D

Eg har vaska badet, støvsuga, rydda rommet, hengt opp klede og ete pølse. Success!

Har dessverre vore sjuk i 2 dagar no, så hadde ingen leksebøker å halde på med.

Skrevet (endret)

Haha, du snakker vel ikke tilfeldigvis om å for eksempel rydde leilighet/hus, vaske klær og lignende? For hos meg er det også sånn. Hvis nettet forsvinner er det stort sett ikke annet å gjøre. :p

Ellers gjør det meg for så vidt glad at det har vært fin temperatur i dag! Ser for meg at jeg må ta frem shortsen i løpet av uka. :)

Edit: Godt jobba, Svelemoe! :w00t:

Endret av notalive
Skrevet

"Gotcha!

ZAPDOS was caught!"

På tide! Angry birds og emulator er det einaste eg kan gjere utan nett (bortsett frå rydding), skulle nesten tru at Nintendo har ein superhemmelig DRM som gjer det dritvanskeleg å fange pokemon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...