Gå til innhold

Kjøpsplan, noen som har tips til endring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1500,- avslag fra ny-pris... tror jeg står over ;)

9240082[/snapback]

 

Tro ikke du kan regne med stort mer avslag på en nesten nytt produkt. Normalt ligger prisen på 70-80 % av ny selv på produket som er fler år gamle, litt avhengig av etterspørsel. Ja den ligger her på Akam men du fant den ser jeg.

 

Men det er dine penger og ditt valg. Hadde det vært en Canon fatning ville jeg vurdert den.

Lenke til kommentar
Ny i butikk (Garanti, reklamasjonsrett og man er sikrer et ubrukt produkt som ikke er skadet på noen måte, mest sannsynlig) = 5,5k

Akam bruktmarked = 4k

 

 

1,5k er ikke nok for meg til å handle brukt...

9240436[/snapback]

 

Nå følger vel garantien produktet og ikke den som kjøpte det først. Hvis personen ikke har kvittering så er jo saken klar. Da kan det være ugler i mosen.

 

Selv har jeg handlet alle mine objektiver, Canon 17-55 f/2.8, Canon 80-200 f/2.8 og Sigma 105 f/2.8 macro, brukt og spart en god slump penger. Bortsett fra 80-200, som var velbrukt og billig, så de andre helt nye ut. Ser ikke poenget i å kjøpe klin nytt når brukt er like bra. Nok av de som hopper på og angrer seg etter kort tid da det ikke var så morsomt å fotografer som de trodde.

 

Hvis du ikke liker Sigma'n kan du trolig selge den om en mnd eller to til samme pris som du ga. Det kan du ikke med et klin nytt produkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...