Brede_Skapstroppen Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Et rent fysikkmotorspill med masse objekter og ragdolls som du tilogmed kunne lage selv og leke med. 8934342[/snapback] Et lite tips i så måte er jo Garrys mod 9 (gratis mod til Half life2) og Garrys mod 10 som koster en hundrelapp eller så. Dette er ren sandkasse hvor du kan herje vilt og hemningsløst med ragdolls og objekter. Kjempegøy og med massevis av forskjellig verktøy. Sjekk Steam for info.
The Norwegian Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har garrysmod 10. Men jeg vil ha mer frihet.
P-in-P Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Kunne tenkt meg et medival/fantasy spill der det hadde fulgt med motion detector hansker (slik som Wii blant annet har) slik at en måtte bruke nevene for å styre hvordan personen på skjermen hadde sloss. Og selvsagt skulle det vært et MMO, men som i motsetning til div andre ikke går så mye ut på å drepe x antall monstre, men mer sloss store slag mot hverandre. Hadde også vært fint om de hadde blandet strategi elementer inn i det så en eller fler på de forskjellige lagene hadde bygd leirene samt ofensive og defensive bygninger. Det hadde vært fett det! BTW; er garantert flust med skrivefeil her....
Gavekort Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 (endret) Et rent fysikkmotorspill med masse objekter og ragdolls som du tilogmed kunne lage selv og leke med. 8934342[/snapback] Kan jeg foreslå Garry's mod til Half-life 2 eller Newton Playground Edit: feil link Endret 26. juni 2007 av Bob_mafia
psyches Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Håndball spill? Det har jo aldri kommet noe spill som har med håndball å gjøre!
Lamakar Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Grand theft auto world of warcraft hadde vært genialt. Md gratis spilletid.
audia41997 Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Grand theft auto world of warcraft hadde vært genialt. Md gratis spilletid. 8952482[/snapback] fuck så jeg gleder meg til gta4 kommer ut!
Lamakar Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Grand theft auto world of warcraft hadde vært genialt. Md gratis spilletid. 8952482[/snapback] fuck så jeg gleder meg til gta4 kommer ut! 8952531[/snapback] Kommet noen nye trailere?
Flamme73 Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Jeg vil ha et FRITT spill som man kan gjøre hva som helst med! Gå rundt i New york og ta med gta der men man kan gå inn i hus og sånn Skulle ønske dette fantes
Obi von Knobi Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Jeg vil ha battlefield 5, Forza 5, GTA VIII, The elder scrolls VII osv.
Wolfsbane68 Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Jeg vil ha battlefield 5, Forza 5, GTA VIII, The elder scrolls VII osv. 8954261[/snapback] The Elder Scroll V: The Prequel. The Founding of Tamriel Empire :!:
Gavekort Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Jeg vil ha bil til Oblivion, det hadde vært gøy å kjøre vaktene ned og se på alt blodet som spruter!
Tomtruck Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Hadde gjerne sett at det kom et Alien vs Predator spill i 3. person til 360'n. Sånn som GeOW og Lost Planet.
Poseboen Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Håndball spill? Det har jo aldri kommet noe spill som har med håndball å gjøre! 8952456[/snapback] Grunnen til at det ikke har kommet noe håndballspill er nok fordi i håndball har man så utrolig mange muligheter og forskjellige finter at å lage ett spill emd det ville rett og slett vært umulig.
Landeplagen Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Grunnen til at det ikke har kommet noe håndballspill er nok fordi i håndball har man så utrolig mange muligheter og forskjellige finter at å lage ett spill emd det ville rett og slett vært umulig. 8957338[/snapback] Ingenting er umulig i spill, vettu. Jeg tror det har med at Håndball ikke er en spesielt populær sport, og ville ikke solgt "nok".
Big Tone Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Grunnen til at det ikke har kommet noe håndballspill er nok fordi i håndball har man så utrolig mange muligheter og forskjellige finter at å lage ett spill emd det ville rett og slett vært umulig. 8957338[/snapback] Ingenting er umulig i spill, vettu. Jeg tror det har med at Håndball ikke er en spesielt populær sport, og ville ikke solgt "nok". 8957371[/snapback] De har laget et cricket spill, hvorfor ikke håndball?
Landeplagen Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 De har laget et cricket spill, hvorfor ikke håndball? 8957410[/snapback] Tipper Cricket har flere tilhengere da.
Bruktbilen Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Et spill som har kartlagt alt av terreng i verden, skog, bygninger, alt. Så er også alle menneskene i verden plassert der de bor osv, og de gjør det mennesker pleier å gjøre. Grafikken i spillet er slik som i virkeligheten, og alt stemmer slik som i virkeligheten. Hvis man vil kapre en bil må man faktisk kunne det. Altså virkeligheten i et spill, bare at jeg er slik som i gta, mye liv og juksekoder
The Norwegian Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Et spill, hvor du er en person med superkrefter som kan dra hvor du vil! Med hele jordkloden that is! Du kan fly og har alle de "normale" superkreftene! Ville nok blitt ett massivt spill!
Henry9 Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Drømme spill : Du lager din person, du velger om du vil være "superhelt"/monster Hva som helst. Om du velger "Superhelt" så bestemmer du hva du kan gjøre, feks: Fly, rask, sterk, usynlig osv. Så velger du hvordan du skal se ut.blabla. Når du er monster så er du vanlig mennske, men du kan bli til monstere. Spiller lever i år 2008. Du kan gå over alt i en stor verden, Online. Du har eget hus ( Som du kjøper møbler osv.) , Jobben din er "Agent"/FBI/CSI noe greier. Men hemmelig. du kan få deg dame/mann. Du lever et "normalt" liv. det blir stor krig noen få ganger, mord osv. som du må finne morderen, I krigen er det bare å sloss Du kan velge om du vil være slem eller Snill.. Om du er slem kan du bare gå rundt.. drepe alle. Grafikken er på det beste, like bra som på ekte XD Du kan gå bort til.. ja hva som helst. øddlegge det, kaste det rundt. Rive ned gardiner... OSV. Du kan kjøpe hva som helst. tenk deg en Online verden som du kan gjøre hva du vil. Du blir fanget da av politiet om du dreper noen. men siden du er superhelt er det ikke noe problem. Nå må du se for deg spillet i Virkelighets grafikk.. se for deg deg selv.. løpe opp en vegg i london et sted. fly rundt osv. Det blir ikke noe bra gameplay men det et sykt kult Online spill ( 1000x bedre enn Playstation@Home ). Du kan ha hobby, Tennis, Golf osv. Alt er så enkelt ;P Du kjøper deg de klærene du vil.... Blabla, Du ser for deg resten.. Ingen Historie?? Når du starter spiller velger du alder. Da kan det være lurt å velge 14 som start. Etter kanskje maaaaange timer med spilling. Så dør du HAHA ;P Da kan du se på miner, Alt blir fikset til en Film XP Hehe.. Så er det en kode da, så du kan leve evig. Hehe.. Du kan finne kjendiser, " der er 50cent, Jeg dreper deg" ... Haha, Du kan ta bilder, Du kan gjøre alt, HAHA XP Akkurat Henry ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå