Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sier knull henne. Sex er så mye mer enn bare inn og ut - prøv kjapt, og om det ikke funker, nyt resten! Nyt kroppene deres inntil hverandre, nyt å gi henne glede. Du kan fortsatt gi henne orgasme selv om du ikke kan knulle henne - og det kan forberede deg enda bedre, til forhuden din er fix fax.

 

Det du foreslår nå forutsetter at han er rimelig trygg på seg selv og henne, og det tviler jeg sterkt på at er tilfelle.

 

Han kommer til å gå på en smell, det vil bli flaut og han kommer til å angre. De er ikke akkurat i et forhold heller, hvor det ville vært mindre stress.

 

Burde utvilsomt ha fikset dette problemet for lenge siden, men når han ikke har gjort det er det bare å vente.

Lenke til kommentar

Jojo sant det det.. Skal bli deilig å få de gjort ihvertfall :)

 

Så er deres råd at jeg driter i å hoppe på hu dama på tirsdag? Vil sikkert ikke bli noe operasjon før det uansett.

 

Selv om du hadde hatt legetime i dag og ble operert i morgen, så måtte du uansett ha ventet noen uker før du var klar.

Lenke til kommentar
Gjest Anonymg18

Hei!

 

Jeg kunne tenke meg å begynne å sjekke litt. Men derfor lurer jeg på hvilke bøker jeg burde begynne med. Jeg er ikke helt stø i engelsk, så jeg lurer på om oversettelse av "the game" er en god start?

 

Uansett, gjerne tips meg om bøker osv, for det hadde vært fryktelig fint. :)

Lenke til kommentar

Men da gjør jeg som dere har sagt, så får vi se hvordan det går på mandag ;)

 

Til Anonymg18 kan jeg i at jeg har lært mye av å se RSD Blueprint Decoded, RSD Flawless natural, bokene How to Become an Alpha Male, Secrets of the Alpha Male og How to win friends and influence people. Men ikke glem å teste det du leser i virkeligheten også, da det er dette du lærer av!

 

Blueprint Decoded blir slik jeg har forstått det sett på som rimelig avansert, og anbefales til viderekommne. Personlig skjønte jeg ikke allverdens i starten, men etter at informasjonen hadde sunket inn etter en stund og jeg virkelig begynte å forstå det ble det gull.

 

Alle bøkene jeg har lista opp har vært lærerike, og da spesielt HTWFAIP. Du lærer ikke så mye om sjekking her, men du lærer mye om hva du gjør for å bli likt og hvordan du kan overtale folk, eller selge dem ideene dine. Nyttige kunnskaper uansett, og absolutt relevant for sjekking.

Lenke til kommentar

For å bruke pickup-ord:

 

Halve boken er inner game på et høyt nivå, bedre forklart enn i noe rent PUA materiale jeg har lest og sett. Den andre halvdelen er "outer-game" på en måte. Eksempel: hvordan kommunisere og hvordan du kan skape dype og meningsfulle forhold til andre mennesker.

 

Som alle andre bøker er den ikke alfa-omega, men den er verdt å lese. :thumbup:

 

(EDIT: Det er ikke en pickup bok.)

Endret av Vargan
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke alt oppstyret rundt alle "dating guruer" eller "pick-up artister", jeg har prøvd å lese noe materiale, men det blir som å ta den virkelige verden og gjøre den mer komplisert enn den egentlig er og tilsette mange nye ord og begreper for å lage en stor greie ut av noe simpelt, for så å utdype den i hver minste detalj og deretter tjene masse penger.

 

En annen ting er å alltid styrke og bygge sin egen karakter (hvilket også drar damer, for ikke å nevne venner, jobb, familie, kontakter, osv.), uavhengig av at målet er "å dra damer". Man vil kanskje si at det er akkuratt det man gjør ved å lese slikt materiale, men det er det ikke, så lenge du kun har dette målet og da vil det aldri falle på plass naturlig og du ender opp som falsk.. Det er mulig det fungerer en liten periode, men dagen du avslører deg kommer alltid.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg kunne tenke meg å begynne å sjekke litt. Men derfor lurer jeg på hvilke bøker jeg burde begynne med. Jeg er ikke helt stø i engelsk, så jeg lurer på om oversettelse av "the game" er en god start?

 

Uansett, gjerne tips meg om bøker osv, for det hadde vært fryktelig fint. :)

Det er flere ting du kan gjøre her.

 

Du kan jobbe med selvtilliten og bli flinkere til å utstråle at du er et kvalitetsmenneske samtidig som du åpner deg opp for samtaler med andre mennesker (menn og kvinner), og på den måten ha bedre suksess. Dette kan du gjøre via alpha-bøkene nevnt så langt og sannsynligvis HTWFAIP som ble anbefalt rett over meg.

 

Du kan også prøve å lære deg så mye om systematisk sjekking som mulig, f eks ved å lese IOIs (hun leker med håret, lener seg inntil skulderen din når hun snakker med deg, går nærmere deg hvis du trekker i fra), følge strukturer (attraction, comfort, seduction) og rekkefølger (kino escalation ladder) og konsentrere deg utelukkende om å interesse en jente nok til å få nummeret/en date/henne med hjem.

 

Eller du kan prøve Gunwitch-metoden som i korte trekk handler om "Get laid, not liked" ved å sette veldig mye fokus på sex.

 

Hvis alt må være på norsk så ville jeg kanskje vurdert å lære deg engelsk først og fremst, da du ikke kommer til å klare deg i livet uten. Jeg ville uansett holdt meg unna The Game, rett og slett fordi det er en intro som er litt i overkant myk. Hvis den metoden først frister så ville jeg faktisk heller sett The Pick-up Artist (som du får lastet ned) og sett i praksis hvor viktig det er å gjennomføre det man lærer og ikke bare konsentrere seg om teori. Du kan også se litt Keys to the VIP på Youtube hvis du vil se sjekking "in action", og hvis du finner en stil du liker så kan vi peke deg i riktig retning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
NicolasDarvas:Jeg forstår ikke alt oppstyret rundt alle "dating guruer" eller "pick-up artister", jeg har prøvd å lese noe materiale, men det blir som å ta den virkelige verden og gjøre den mer komplisert enn den egentlig er og tilsette mange nye ord og begreper for å lage en stor greie ut av noe simpelt, for så å utdype den i hver minste detalj og deretter tjene masse penger.

 

En annen ting er å alltid styrke og bygge sin egen karakter (hvilket også drar damer, for ikke å nevne venner, jobb, familie, kontakter, osv.), uavhengig av at målet er "å dra damer". Man vil kanskje si at det er akkuratt det man gjør ved å lese slikt materiale, men det er det ikke, så lenge du kun har dette målet og da vil det aldri falle på plass naturlig og du ender opp som falsk.. Det er mulig det fungerer en liten periode, men dagen du avslører deg kommer alltid.

 

 

 

Beklager, men jeg må sitere meg selv fra mitt tidligere innlegg over og svare på posten din, i og med at det er noen som ber om hjelp, men blir introdusert for noe helt bak mål... Tross alt sitter det griske og grådige mennesker bak dette uten noen form for studie innen psykologi, men som i bunn og grunn er eller har lært av naturtalenter som nå skal ha sin profitt.

 

Ikke for å skryte, men jeg er fra Norge/ikke for å skryte men jeg klarer lett å håndtere kvinner, ikke bare det, men meg selv og alt rundt meg, uten å late som. Det blir feil innfallvinkel å ta tak i problemet på, som nevnt i tidligere post.

 

Faktum er at, alle(de fleste) som tar seg til slikt materiale generelt bare er sjenerte mennesker med mangel på sosiale antenner. Så for å begynne ved roten av problemet og ikke bare klage, så kan jeg anbefale en god bok som heter "Sjef i eget liv" av Ingvard Wilhelmsen - en bok om kognitiv terapi, for å ta en på norsk som ble etterspurt.

 

Og bare for å ta et eksempel Dorian Gray, sitat: "Hun leker med håret, lener seg inntil skulderen din når hun snakker med deg, går nærmere deg hvis du trekker i fra.."; Ja, det er greit nok det, men er ikke dette noe som er åpenbart og selvfølgelig et tegn på at jenta ikke akkuratt hater deg. Du kan sikkert si at ikke alle er bevisst dette, men det er kanskje fordi de aldri har vært i en slik situasjon.

 

Det er altfor lett å bli høy på pæra etter hver gang du har suksess med en kvinne og du belønner dette simple materialet med din gevinst, dermed forholder du deg kun til dét.. Du tror ikke på deg selv, men materialet og det er nettopp det personene bak vil at du skal. Det er vel stort sett one-nights de snakker om, for meg betyr det bare å finne den jenta med minst respekt for seg selv, selvom jeg setter pris på god sex, men jeg finner det vanskelig med slike jenter.

 

Jeg vil at dere skal oppnå hva enn dere måtte ønske jeg. Har ikke fulgt med så mye mer enn de siste 10 sidene, men jeg vil bare at dere skal ta dette til et høyere og dypere nivå enn hva disse guruene dere snakker om noen gang vil kunne føre dere.

 

Vil du ikke virkelig, på EKTE, en dag oppleve at det ikke har en dritt å si hva du sier eller gjør, eller om kuken din er 10cm eller 20cm, om bare du har tingene dine og livet ditt i orden hvor du, igjen, på ekte, er i lederrollen og regjerer over alt i ditt eget liv. Så snart du har det vil karakteren din forvandles til å si og gjøre de rette tingene automatisk, du vil klare å oppnå kontakt med et menneske i samtale, under sex, ved kroppsspråk og himmelen er grensen på hvor langt du kan utvikle deg.

 

Det eneste positive med materialet dems er at det kan hjelpe dere ved å ikke drite dere ut på mange områder og situasjoner dere ikke har vært i før, med henhold til at dere ikke har erfaring. Men da er noe av poenget med det å "brenne seg" på bålet borte og den erfaringen dere prøver å opparbeide dere vil ikke gi like mye uttelling.

 

Og en post over her, om en som venter operasjon for paraphimosis som lurer på om det er lurt å vente med sex.. Hvorfor, med respekt for deg selv, ville du risikere komplikasjoner og eventuelle etteroperasjoner kun for en natts sex som fint kan vente. Uansett om jenta vil ha sex med deg denne kvelden og du takker nei(..du får vente til fredan), så tror jeg nok hun har litt mer lyst på deg neste gang dere møtes. Det er en regel at det er du som skal være pokalen(som kjent er ikke en pokal så veldig ettertraktet og verdsatt med mindre det er en stor utfordring bak den) og ikke jenta, det samme burde hun tenke om seg selv, noe hun sannsynligvis gjør :)

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Istedet for å skrive en lang post, holder jeg meg kort, Nicolas.

 

Du kan ikke nok om dette stoffet for å uttale deg på måten du gjør. Mange av oss går inn for å integrere det vi lærer i personligheten - i den vi er. På den måten vil man oppnå akkurat det du skriver:

 

Vil du ikke virkelig, på EKTE, en dag oppleve at det ikke har en dritt å si hva du sier eller gjør, eller om kuken din er 10cm eller 20cm, om bare du har tingene dine og livet ditt i orden hvor du, igjen, på ekte, er i lederrollen og regjerer over alt i ditt eget liv. Så snart du har det vil karakteren din forvandles til å si og gjøre de rette tingene automatisk, du vil klare å oppnå kontakt med et menneske i samtale, under sex, ved kroppsspråk og himmelen er grensen på hvor langt du kan utvikle deg.

 

 

Forresten, etter å ha studert litt sosiologi og psykologi - så stoler jeg betraktelig mer på ting som er gjennomtestet i miljøet, enn diverse psykologiske artikler.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke alt oppstyret rundt alle "dating guruer" eller "pick-up artister", jeg har prøvd å lese noe materiale, men det blir som å ta den virkelige verden og gjøre den mer komplisert enn den egentlig er og tilsette mange nye ord og begreper for å lage en stor greie ut av noe simpelt, for så å utdype den i hver minste detalj og deretter tjene masse penger.

 

En annen ting er å alltid styrke og bygge sin egen karakter (hvilket også drar damer, for ikke å nevne venner, jobb, familie, kontakter, osv.), uavhengig av at målet er "å dra damer". Man vil kanskje si at det er akkuratt det man gjør ved å lese slikt materiale, men det er det ikke, så lenge du kun har dette målet og da vil det aldri falle på plass naturlig og du ender opp som falsk.. Det er mulig det fungerer en liten periode, men dagen du avslører deg kommer alltid.

Såvidt jeg har skjønt, så tar disse bøkene o.l. å bryter noe basic ned til små deler. Målet er å lære noen som ikke kan om det, og da må teskjeen taes fatt. I tillegg, så har noen en enda større interesse for dette det vanlige mann i gaten. Du er kanskje fornøyd med slik ditt sosiale liv er, mens noen andre bare vil gjøre det større og bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...