Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi se, skal vi se, hvordan formulere dette uten å være kjip..

 

Se for deg at du skal på date med Zooey Deschanel (erstatt med din egen starcrush hvis du av en eller annen grunn ikke synes hun er det flotteste mennesket på jord) - se for deg hvor mye som skal til for at du skal avlyse den. Se deretter for deg at du skal på blinddate med en venninne av en venninne som ble kjent da begge handlet på butikken som selger klær for gravide - se for deg hvor lite som skal til for at du skal avlyse den.

 

Jeg tror det holder, man ser vel poenget.

Lenke til kommentar

Merker jeg trenger litt råd og hjelp nå. Jeg er redd jeg er på vei i vennefellen uten at det er noe annet enn magefølelsen. De siste 5 ukene har det ikke vært én eneste dag jeg ikke har pratet med target på SMS/MSN. Hun insjer hver gang. Har vært hos henne et par ganger og hun hos meg, men hos hun er familien hele tiden, greier liksom ikke å gjøre noe for å eskalere utenom vanlig eskalering og kino. Dette er dog ikke det aller største problemet (tro det eller ei), men jeg har SYKT vanskelig for å forholde meg til henne og andre gutter, fordi;

 

#1: Hun er griseheit og hun vet det.

#2: Hun er den typen som får 40 needy kommentarer på face om hun bytter profilbilde. Typ: "PEN!", "SYKT DIGG!" osv. osv. fra masse chodes hun ikke engang énser noe annet enn "ååh, så søt du er, [random guttenavn]".

#3: Gutter skal prate med henne på SMS/MSN/face 24/7, hun får sånn 3-4 meldinger i uka på face fra COMPLETE strangers hvor det står typ "jeg er keen på å fingre deg" osv. det er helt fjortisfaktor blant folk, blir HELT SJOKKERT over hva folk oppi 20-årene kan skrive til folk de knapt kjenner eller ikke kjenner.

#4: Hun kjenner mange "kjendiser", har ikke tallet på hvor mange tippeligafolk og mange andre socalled hotshots som er needy mot henne.

 

Nå til det down core: Jeg har SYKT vanskeligheter for å forholde meg til alt dette, og i dag begynte eks-en hennes å sende henne meldinger osv igjen, men hun bare ignorerer han og spør meg liksom hva hun skal gjøre. I ain't no fucking shrink, og jeg gir faen i hvem hun har vært sammen med og hva som har skjedd. Greier liksom ikke helt å si det på en "pen måte", dog, så prøver egentlig bare å legge samtalen død.

 

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre, det er bare så "mye" random folk hele tiden. Er det noen som har noen innspill?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Make her yours. Seriøst. På dette stadiet er hun venninna di og du har egentlig ingenting du skulle ha sagt når det kommer til interaktivt douchebaggery.

 

Du puller ikke triggeren -> Du er venn(innen) hennes.

 

Jeg ser du skriver eskalering. Gang på gang. Eskalering ender i noe.

Lenke til kommentar

Nja, nå har jeg ikke sagt alt her, men jeg vet at hun er fysisk tiltrukket av meg. Jeg greier å holde det lekent, hun ringer meg når hun er på byen og vil treffes (hun er aldri på byen, bor utenfor Oslo), hun har rett ut sagt at "er så lei av alle som spør om de kan fingre meg osv. hadde det vært du som spurte hadde det vært aktuelt, men disse[...]". Dette er bare rene eksempler, jeg prøver å ikke virke needy fordi jeg har alltid hatt inntrykk av at hun har nok av needy folk rundt seg som prøver å ta value fra henne, jeg vet at viben er der, jeg synes bare at det er vanskelig å forholde seg til så jævlig mye needy folk rundt henne hele tiden.

 

Får bare bite tenna sammen og bare gjøre det jeg har lyst til.

Lenke til kommentar

"er så lei av alle som spør om de kan fingre meg osv. hadde det vært du som spurte hadde det vært aktuelt, men disse[...]"

Så få fingra dine vekk fra tastaturet og inn i hu. :) Jeg håper virkelig ikke du er redd for å gjøre et move i frykt av å være needy... I så fall har du misforstått min venn.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

"er så lei av alle som spør om de kan fingre meg osv. hadde det vært du som spurte hadde det vært aktuelt, men disse[...]"

Så få fingra dine vekk fra tastaturet og inn i hu. :) Jeg håper virkelig ikke du er redd for å gjøre et move i frykt av å være needy... I så fall har du misforstått min venn.

I know, den gangen hu skrev det så var jeg selvsagt på hytta, laaaangt vekk. Den gangen hun var ute (som hun er 1 gang i året) hadde jeg 40 i feber osv. Jeg får bare prøve å do the right things nå.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Hva er hemligheten bak å skjekke opp jenter uten å gjøre hele pratingen til et intervju?

 

Om du hadde fått positiv øyekontakt med en jente på et utested, hva hadde du gjort, og hvordan hadde du åpnet henne?

 

Hva om hun er i en gruppe med flere jenter og/eller gutter?

 

Jeg har lest en haug med såkalte "openers" men synes nesten alle er like håpløse og unaturlige. Funker ikke for meg desverre :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...