Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rankingen burde fungert på en annen måte enn en karakterskala. Den burde vært en inndeling av norges kvinnemennesker.

 

HB 8: Du ser bedre ut enn omtrent 80% av norges befolkning, de resterende 20 prosentene ser bedre ut enn deg. Om du er HB 1.5 er det bare 14% av norges utvalg av kvinnemennesker som ville blitt rangert dårligere. Om du angir HB 10, vil hun i snitt være den deiligste personen om du plukker ut 100 tilfeldige personer i din geografiske(det norske utvalget er helt forskjellig fra det mongolske f eks) og aldersmessige målgruppe.

 

Det er også viktig å huske på at det er snakk om generell markedsverdi det er snakk om her. Ingen som bryr seg om du har en fetisj for fett hår og derfor synes hun er dritdeil, dette er ikke en filmanmeldelse, det er et overslag på markedsverdi.

 

Det er slik jeg rangerer damer til kompiser, og den er aller best, synes jeg.

 

En kan kalle det en prosentskala av dameutvalget.

Endret av TiD
Lenke til kommentar

Rangeringen er ubrukelig uansett. Om noen sjekker opp en jente, så vil vi selvfølgelig gå ut i fra at personen finner jenten tiltrekkende. Hvor hun ligger på skalaen til vedkommende er totalt unyttig info, da den er basert på smak.

 

-Nikken: Det er uviktig hva det kalles, men jeg vil likevel kalle dette et lite miljø.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

Hvem skriver vel at damen en prøver seg på er HB5? Selvfølgelig skriver man mellom 7/8 og 10.

 

Nå har jeg ikke finregnet på det, men det er en overvekt av HB8 i forhold til HB7, HB9 og HB10.

 

Det er uansett ikke noen big deal.

Verden består av feite jenter, HB5, HB8 og HB10. Finnes ikke unntak. Er det ett fenomen som burde fjernes fra denne tråden så er det hele rangeringssystemet - sjekker man opp en jente man vet er en ~6-7 som man oppriktig liker og vil bli kjent med så må man forsvare det med "hun er jævla søt da" og lignende, og det blir for teit.

 

Jo, og mens jeg først er i gang - hun er ikke "target", hun går i parallellklassen og er jenten du er forelsket i. Let's be honest.

 

 

Tusen takk Dorian - det fortjener du en øl for.

Lenke til kommentar
Gjest Quest

Hei!

 

Trenger råd angående noe som skjedde i går.

 

Møtte en jente gjennom felles venner og vi snakket sammen hele kvelden før vi etterhvert gikk på byen. Før vi dro ut prøvde jeg å kysse henne, men hun ertet meg og sa jeg måtte være kostbar osv og ikke enda, selv om hun egentlig hintet til at vi skulle kysse.

 

Uansett, vi gikk ut på byen og koste oss og danset sammen. Etter veldig intim dansing og etter jeg bet hun svakt i på kragebeinet, fortalte hun meg at ho skulle knulle meg som faen i natt og hvor fin jeg var osv. Tenkte jo at nå må ho hvertfall ville kysse, men ho aviste meg igjen.

 

Etter det ble jeg bare oppgitt, å stakk etterhvert til de andre folka. Hva gjorde jeg feil her? Følte egentlig at ho playa meg, og ikke omvendt, så føler at det muligens var årsaken... Men jeg lekte jo faen meg kostbar og.

 

En annen ting jeg lurer på er etter at jeg stakk til de andre folka, danset hun og snakket med endel andre gutter som ho ikke kjente.

 

Betyr det at slaget var tapt? Fordi jeg gadd ikke spørre henne om ho skulle bli med oss andre hjem igjen når klubben stengte. Følte at ho var opptatt med de andre guttene og at det hun hadde sagt tidligere var glemt, og at det ville blitt teit å spørre henne.

 

Håper noen kommer med råd.

Lenke til kommentar
Gjest Quest

Ja, det var kanskje litt dumt, men hadde helt glemt det med shittests siden hun virket såpass keen, og jeg irriterte meg fryktelig over at ho ikke ville kysse meg. :p

 

Men sitter å lurer på om jeg skulle spurt ho om å være med oss likevell. Selv om ho begynte å snakke litt med andre gutter betyr vel ikke det at ho ikke var hypp lenger, eller? Kunne jo å avbryti dem og sagt kom følg med oss ellerno..

Lenke til kommentar

HB 8: Du ser bedre ut enn omtrent 80% av norges befolkning, de resterende 20 prosentene ser bedre ut enn deg. Om du er HB 1.5 er det bare 14% av norges utvalg av kvinnemennesker som ville blitt rangert dårligere. Om du angir HB 10, vil hun i snitt være den deiligste personen om du plukker ut 100 tilfeldige personer i din geografiske(det norske utvalget er helt forskjellig fra det mongolske f eks) og aldersmessige målgruppe.

HB 1.5? Er du klar over hva "HB" i uttrykket står for?

 

Dessuten, hva er poenget med en sånn inndeling? Det eneste du trenger å vite er om du er tiltrukket av henne eller ikke. Jeg blir uvel av å tenke på å skulle regne "markedsverdien" på jenter jeg møter. Det blir litt på samme måte som om en jente skulle klassifisert deg etter antall nuller på bankkontoen din. Jeg er glad for at de fleste folk ikke er sånn.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Trenger råd angående noe som skjedde i går.

 

Møtte en jente gjennom felles venner og vi snakket sammen hele kvelden før vi etterhvert gikk på byen. Før vi dro ut prøvde jeg å kysse henne, men hun ertet meg og sa jeg måtte være kostbar osv og ikke enda, selv om hun egentlig hintet til at vi skulle kysse.

 

Uansett, vi gikk ut på byen og koste oss og danset sammen. Etter veldig intim dansing og etter jeg bet hun svakt i på kragebeinet, fortalte hun meg at ho skulle knulle meg som faen i natt og hvor fin jeg var osv. Tenkte jo at nå må ho hvertfall ville kysse, men ho aviste meg igjen.

 

Etter det ble jeg bare oppgitt, å stakk etterhvert til de andre folka. Hva gjorde jeg feil her? Følte egentlig at ho playa meg, og ikke omvendt, så føler at det muligens var årsaken... Men jeg lekte jo faen meg kostbar og.

 

En annen ting jeg lurer på er etter at jeg stakk til de andre folka, danset hun og snakket med endel andre gutter som ho ikke kjente.

 

Betyr det at slaget var tapt? Fordi jeg gadd ikke spørre henne om ho skulle bli med oss andre hjem igjen når klubben stengte. Følte at ho var opptatt med de andre guttene og at det hun hadde sagt tidligere var glemt, og at det ville blitt teit å spørre henne.

 

Håper noen kommer med råd.

 

Du hadde fint klart å dra dette i land med å gjøre akkurat som henne og tease ho.

 

Kan fortelle en historie jeg postet her for lenge siden; var vel på sommeren en gang, så møtte jeg ei på dansegulvet som danset med 3-4 andre, jeg gadd ikke så jeg bare gikk min vei, fullt vitende om at det kom hun til å reagere på siden hun forventet at alle guttene hun dro til seg ville danse med hun. Som jeg tenkte tok det ikke mange sekundene før hun løp etter meg og tydeligvis virket veldig overrasket over at jeg ikke gadd å danse med henne. Fortsatte slik hele kvelden. Det endte med vill klining, og tafsing (hun ålte seg nedi buksa mi ved baren, litt paff, men herregud det funka :D) Hun sa hun skulle hente jakka si, jaja tenkte jeg, ventet 2 min, så stakk jeg.

 

3 uker senere traff jeg hun ved en tilfeldighet på samme stedet. Det var rett inn for kyss med en gang, og hun var 100% sikker på at jeg bare hadde gått fra henne med vilje forrige gang ( noe jeg ikke gjorde) Kvelden endte hos meg.

 

Kort sagt så må du bare ikke feige ut. Du skulle ha ertet henne litt også, så hun skal bl litt usikker på deg. Hun var helt klar over at hun kunne ha seg med deg hvis hun ville. Kvinner søker spenning ;)

Endret av Drunk_Panda
Lenke til kommentar
Gjest Quest

Hei, takk for svar. Stemmer det du sier.

 

Irriterer meg noe fryktelig at jeg ikke stakk å henta ho! Men jeg regner med at jeg har et godt utgangspunkt til neste gang jeg møter ho. Tenkte jeg skulle adde ho på face og bli litt bedre kjent med ho også.

Lenke til kommentar

Merker at jeg synes det er vanskelig å få til "bra" kino i sammenhenger utenfor utesteder osv. Target åpner meg sånn omtrent HVER dag med meldinger på enten SMS, face eller MSN, og når vi møtes i skolesammenheng er hun veldig glad i å pirke på meg (ta meg på skulder, arm osv. osv.) men det virker veldig unaturlig å eskalere det noe ytterligere i f.eks skolesammenheng.

 

Hvordan ville dere løst dette? Hvordan eskalerer dere i sånne sammenhenger?

 

EDIT: Naturlig eskalering, selvsagt. Det som er "kjipt" er at "alle" setter oss i en frame som jeg føler ikke helt gagner situasjonen. Læreren sa her for leden f.eks at vi var som "farmen-paret" (sjekket det opp etterpå og det var visstnok et par på farmen som flørtet veldig mye), target ble ikke noe brydd av det, men føler nesten som om jeg blir cockblocka av folk rundt :p

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Eskaler som vanlig, bare stopp før du det blir for intimt for det offentlige. Hun hinter og hvis du ikke klarer å pull the trigger, så mister du henne. Det er NULL problem å kose med jenter på for eksempel skolen så lenge du er kongruent med det. Going first.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

EDIT: Naturlig eskalering, selvsagt. Det som er "kjipt" er at "alle" setter oss i en frame som jeg føler ikke helt gagner situasjonen. Læreren sa her for leden f.eks at vi var som "farmen-paret" (sjekket det opp etterpå og det var visstnok et par på farmen som flørtet veldig mye), target ble ikke noe brydd av det, men føler nesten som om jeg blir cockblocka av folk rundt :p

Ikke se på alle kommentarer som cockblocking. Om de hadde sagt "Dere hadde vært et søtt par" eller "Hun er alt for pen for deg" så kunne du tolket begge som cockblocking hvis aktivt ser etter en unnskyldning. Hvis du derimot lar ballene svinge tungt og lavt så har det absolutt ingenting å si, og da er de bare tilskuere til det fenomenale gamet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...