Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en film med Athene på youtube i går faktisk. Om det ikke er staged, så er han det nye idolet mitt:D

 

Ang yes man så er det bra at jeg ikke er den eneste som tenkte sosial dynamikk:D Perfekt motivasjonsfilm da!

 

Veldig OT, men jeg har hørt at det er noen skikkelig fucked up regler på Tryvann når det kommer til russebiler etc. Har hørt at kun de som setter bilen sin på sånn spesialplass kan gå inn i den på dagen? Hvis dette er tilfellet, så må jeg skaffe meg et sted å ha drikket mitt! Noen hyggelige russ som kan låne meg litt plass? Hadde vært ekstra fett om jeg kunne hatt den hos deg, Mirgrot. Skulle spurt deg på msn, men slutter seint på skolen, så spørs om jeg rekker det før vi drar innover;P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Høres ut som jenta har det bra med deg. At kjæresten sier "ikke prøv deg på dama mi" betyr det at han er sjalu og er redd du tar ho fra han. Hadde ho sagt det selv derimot skal man respektere det. Det er hennes valg, og om hun heller vil ha deg enn han så gjør du dem begge en tjeneste med å bryte opp. Har dame selv og om hun hadde ønsket noen andre så skulle heller latt henne gå enn å holde henne i et forhold når hun ville være med noen andre. Det er tross alt min oppgave å være den beste muligheten hennes, og om det ikke er bra nok kan jeg ikke gjøre annet enn å se i megselv om hva jeg gjorde galt. Sånn bør alle tenke, kjæresten er ikke ens eiendel, men noe man må gjøre seg fortjent til enhver tid. Dessverre er det ikke alle som har samme oppfatning. Men jeg sier deg, vil du ha henne og hun (etterhvert) vil ha deg, så ikke stopp fordi hun har type. Det er ganske enkelt ikke ditt problem, men dems

 

Har du noen gang ødelagt et forhold? Vet du hvor forbanna de fleste gutter blir? At du synes det er greit når noen stjeler dama di, betyr ikke at de fleste andre gjør det. Du sier det ikke er ditt problem, men når du har en crazy eks-kjæreste og kompisene hans etter deg så blir det plutselig ditt problem.

 

Det er bare positivt at du tenker slik du gjør i forhold til en kjæreste og det med eieforhold. Jeg gjør det samme selv. Hadde kjæresten min vært utro, hadde jeg ikke blitt forbanna på fyren hun var utro med. Det er hun som har gjort noe galt. Denne framen er god å ha, men ofte blir det slik at hvis damen er utro så er det typen (vår) feil. Det er ikke alltid tilfellet. Noen som har lest Masterful Lover av David Shade? I så fall skjønner dere det jeg mener med at det ikke alltid er på grunn av guttens evne til å være det beste alternativet for jenta som avgjør om hun er trofast eller ikke.

Lenke til kommentar
Har du noen gang ødelagt et forhold?
Nope, men jeg har hentet ei ut av et allerede ødelagt forhold hvor jenta ikke ble behandlet på den måten hun fortjener. Gutter som ikke respekterer eller tar vare på jenta si har ingenting i et forhold å gjøre

 

Vet du hvor forbanna de fleste gutter blir?
Det er klart mange blir det, men på hvilket grunnlag? Greit dem er såra og sånt, men det er tross alt ikke jentas nye partner som har såret ham

 

At du synes det er greit når noen stjeler dama di, betyr ikke at de fleste andre gjør det. Du sier det ikke er ditt problem, men når du har en crazy eks-kjæreste og kompisene hans etter deg så blir det plutselig ditt problem
Liker ikke å bruke ordet "stjele" når det gjelder folk. Ihvertfall så lenge man er ærlig og klar på hva man vil. At noen klikker fordi dama går fra dem er huleboeroppførsel og når det går så langt som til vold så begynner jeg virkelig å lurer på hvor lite selvinnsikt det går ann å få. Hvorfor skal så mange puffe sine problemer over på andre? Om jenta har det bra i forholdet så holder hun seg som regel der, og idet ho ønsker å ha noen andre så er ikke forholdet noe å spare på lengre. Dessverre ser ikke alle på det på samme måten, noe som jeg egentlig finner rart. Som sagt, jenter eies ikke av noen og har fri vilje til å gå dit dem vil når dem vil. Men krysses grenser må hun ta konsekvensene av det også. Men når ekser og venner skal gi den nye kjæresten juling så må jeg bare sukke høyt. Uansett så "stjeler" man ikke ei jente om man ikke føler konsekvensene er verdt det. Og heldigvis har man mange rettsaler om noen finner på å hevne seg på idiotiske måter

 

Det er bare positivt at du tenker slik du gjør i forhold til en kjæreste og det med eieforhold. Jeg gjør det samme selv. Hadde kjæresten min vært utro, hadde jeg ikke blitt forbanna på fyren hun var utro med. Det er hun som har gjort noe galt. Denne framen er god å ha, men ofte blir det slik at hvis damen er utro så er det typen (vår) feil. Det er ikke alltid tilfellet.
Det er en go frame det ja, gir meg mye mer trygghet enn om jeg skulle gått og vært redd for at dama blei sjekka opp. Vil hun ha noe annet så er det rett ut, for jeg gidder ikke ha ei jente som ikke føler seg sterkt nok bundet til meg.

 

Noen som har lest Masterful Lover av David Shade? I så fall skjønner dere det jeg mener med at det ikke alltid er på grunn av guttens evne til å være det beste alternativet for jenta som avgjør om hun er trofast eller ikke.
Har ikke lest den så skulle gjerne hørt litt om det. Jeg klarer ihvertfall lett å holde meg unna andre jenter, men det er kanskje verre for dem? :hmm: Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Hvor taktisk er det egentlig å tenke "Det er jævlig barnslig å banke meg, hvis du gjør det fordi jeg stjal damen din så erru bra dum ass"? Du har kanskje rett, men det betyr ikke at du vil sitte igjen med alle tennene dine.

Taktisk er det nok ikke, men siden det er min sannhet så gidder jeg ikke juge til megselv heller. Sier ikke at man skal stå og le av eksen og føle seg uskyldig heller. Men uansett er en ordentlig kjæreste verdt noen tenner og noen uker med babymat

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvor taktisk er det egentlig å tenke "Det er jævlig barnslig å banke meg, hvis du gjør det fordi jeg stjal damen din så erru bra dum ass"? Du har kanskje rett, men det betyr ikke at du vil sitte igjen med alle tennene dine.

Taktisk er det nok ikke, men siden det er min sannhet så gidder jeg ikke juge til megselv heller. Sier ikke at man skal stå og le av eksen og føle seg uskyldig heller. Men uansett er en ordentlig kjæreste verdt noen tenner og noen uker med babymat

 

Din sannhet? Så når en fyr står og sparker deg i hodet, nekter du å godta det som sannhet, fordi du ikke hadde gjort det samme? Du lyver ikke til deg selv når du innser at en handling kan ha konsekvenser.

Lenke til kommentar
Din sannhet? Så når en fyr står og sparker deg i hodet, nekter du å godta det som sannhet, fordi du ikke hadde gjort det samme? Du lyver ikke til deg selv når du innser at en handling kan ha konsekvenser.

Mulig jeg ordla meg litt feil der. Mente at jeg gidder ikke å sitte og tenke "jeg har gjort noe dumt" når jeg ikke føler jeg har gjort det. Hvorfor bekymre seg så mye? Det er ytterst sjeldent slik ender med juling så da går jeg heller rundt og nyter forelskelsen enn å bekymre meg for folk som kanskje kommer og tar meg

Lenke til kommentar

Skjønner faktisk begge parter jeg. Når eksen min var utro så ble jeg ikke sur på hu. Jeg ble sur på gutten. Veit ikke hvorfor, men det bare var sånn. Han gutten bor på andre siden av jordkloden, men hadde han bodd her, så hadde han sikkert sitti fast i grillen på bilen min fortsatt. Heldigvis så jeg lyset og slo opp med hu - men det kunne ha gått virkelig galt med gutten. Jeg vil tro at de fleste andre lite reflekterte gutter tenker sånn nå også. Om jenta jeg er med nå hadde vært utro, ville jeg jo vært såret. Men det jo rein idioti å være i det forholdet da, så jeg ville heller slått opp. Eller endra framen til et åpent forhold.

 

Så ville det ikke vært mer logisk i en sånn situasjon at Demantios fortalt til gutten at jenta gjorde det helt frivillig, og at det ikke var han som burde fått skylda? Altså ikke gå og si det til han, men om eksen var klar til å sloss, så kunne en jo dratt noe sånn? Om hu dumper kjæresten for deg, så vil jo sikkert hu stå opp for deg ved en eventuell konfrontasjon også. Jeg synes rett og slett det blir for dumt å gå og tenke på slikt.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke det lureste man kan gjøre å fortelle en som er "pumpa opp" av testosteron og adrenalin at han er utilstrekkelig, tror ikke jeg hadde hatt <i>mindre</i> lyst til å sloss etterpå :p

 

Skjønner godt at du ikke gidder bry deg, men du bør ha det litt i bakhodet demantios! Angrep fra en eks/kjæreste kan komme plutselig, snakker av erfaring :p

Lenke til kommentar

Helgas foreløpige planer:

 

Edru

 

I dag skulle jeg egentlig coache for jakob løvstad, men orker ikke. er fucked up sliten av multi-dates denne uka, så blir rolig på meg i kveld (situasjonen endrer seg nok når kl runder 18 00 som vanlig :) men det er nå min nåværende state)

I morgen skal jeg på innflytningsfest hos en fb til en kompis av meg, for å møte hun jenta fra onsdag. Blir awesome!

 

Søndag: Ligge i senga

 

Yeah! lol

 

Der?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Uken er snart slutt, Dorian. Ikke utsett den skjøre sjelen din for mer enn den takler.

 

Jeg skal drikke meg full på barregningen min i kveld, jobbe i morgen og se film på søndag. Det er lenge siden jeg sluttet å ha mål. Alt ordner seg for meg uansett. Jeg er som Seinfeld. It all evens out.

Lenke til kommentar

Mål for kvelden(tryvann): Bli enda bedre kjent med miss LTR. Møte Mirgrot. Ikke svime av(er trøtt som faen. og sjuk. og sliten). Ha på masse klær så jeg ikke blir mer syk. Legge meg tidlig, men ikke alene.

 

Om ting går skeis med jenta, skal jeg bruke kvelden på å snakke med folk. Hovedsaklig jenter. Ikke nødvendigvis kline, ikke nødvendigvis pule, men snakke. Få nye venner. Oppleve nye mennesker.

 

Lørdag: Om været, humøret og helsa er bra, skal jeg prøve meg på kongla med blivende fru Emil. Blir jeg mer sjuk så drar jeg hjem. Går det til helvete med LTR så manwhorer jeg.

 

Hadde det ikke vært for regnværet og at jeg er sjuk, så ville det blitt en herlig helg :D

Lenke til kommentar

Helgeplanen min:

 

 

Plan for i kveld:

 

- Hvile, jeg har ikke vært så utslitt på evigheter. Jo mer jeg sover, jo mer trøtt blir jeg :dontgetit:

- Prøve å trene, avhenger av hvordan jeg føler meg.

- Et eller annet som hjelper core-mannen min, iom at stakkaren har gått seg bort

 

Plan for lørdag:

 

- Lekser, jeg dør av 2. året på allmenfag

- Prøve å skrive et søknadsskjema for jobb

- Finne en løsning for mine issues, før jeg råtner bort

 

Plan for søndag:

 

-Borettslag- ryddeting

-Spille fotball

-Gjøre lekser

 

Generelle ting jeg skal gjøre i helgen:

 

- Se en nyttig film, enten for selvfølelse, chillhet eller hva nå enn det skal være

- Bryte ut av min onde sirkel, som skader meg til de grader

 

 

Jeg føler meg generelt svært svak akkurat nå, og choder rundt deluxe. Det er en del eksterne ting som har påvirket meg, pga jeg ikke har gjort ting på den måten som er riktig for meg. Jeg hater å synes synd på meg selv, så jeg er vel nødt til å fikse min indre dialog (håper jeg ikke virker gal nå). Jeg hater å ikke leve i samsvar med det som er riktig for meg.

 

Herregud, jeg kan virkelig være patetisk noen ganger.... men jeg skal nok finne en løsning. Ingen vits i å vente på en magisk pille, så det er viktig å ha en løsning på sine problemer...

 

Dagens visdomsord er sponset av DBS:

 

Husk å lev i samsvar med dine mål, og oppnå dem. Gjør du det ikke, så ender du opp i en ond sirkel...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Fy faen, jeg tror jeg har hatt mine to beste ego-boost dager på lenge!

Først i går med russejentene, så fikk jeg faen meg øyekontakt med skolens fineste dame på vei til fotballen på skolen i dag. Og da jeg snudde meg, tror du ikke dama også snudde seg og smilte? :D

 

I love myself akkurat nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...