Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Må si at jeg er jævlig frustrert. Har bare lyst å knuse no nå. Problemet for meg er kontroll, jeg vil ha total kontroll. Ikke misforstå meg jeg er en person som ikke har noe problem å få respekt fra andre. Men jeg blir så jævlig pisst off om vedkommende leker for cooky, når jeg behandler dem på en ordentlig måte. Det er visse personer som gjør det, som leker tøff ovenfor så fort han får sjansen. Dere har sikkert opplevd en sånn person. Må takke personen(ene) som har startet tråden og alle som har bidratt jeg har lært mye av dere. Har utviklet meg mye i løpet av 6 mnd jeg er mer bevisst på meg selv, forandret klesstil og har en helt annen holdning ovenfor jentene.

 

Men det er ting som er irriterer meg som jeg må få til. Det er å hevde meg over disse personene. Hva er lurest konfrontasjon eller "I dont give a fuck holdning". Bruttern er sånn person, faen så kjepphøy han kan være noen ganger. Om vi to er sammen ute i byen er han normal, men først søstrene mine er til stede virker det som om han prøve å bevise noe. Han leker kjepphøy ovenfor alle, unødvendige jokes og prøver drite ut personer for uten noen grunn. Jeg vil ikke finne meg i dette, ikke faen om jeg skal bukke under han. Derfor trenger jeg deres hjelp til å hevde meg over slike personer. Må bli mer alpha male.

 

Takker for alle svar

 

 

Trenger du å hevde deg for sånne personer da? De driter seg ut nok selv. Ingen liker sånne. Er det med ham du har problemer eller hvordan du kan være "bedre" enn ham når andre er tilstede? Drit i kontroll. Du skal ikke kontrollere dusten. Hvorfor er han ditt problem? Får han mer posititv oppmerksomhet enn deg? Egentlig kan han være god å ha for din del. Jentene dere møter vil velge avslappa og selvironiske deg framfor den bråkete og kanskje innerst inne usikre gjøken der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De siste månedene har det begynte å være mer "normale" jenter der, men Møllers er Møllers. Derfor jeg liker det. =D Skjønner ikke helt hvordan det kan være et bra sted å sjekke på (sammenlignet med andre steder i oslo), men for all del. Det er alltid liv der, og lett å komme i kontakt med mennesker.

 

Har fått med meg at han ene der visstnok er ganske celeb i PUA miljøet, men jeg syntes han er jævlig slitsom.

Lenke til kommentar
De siste månedene har det begynte å være mer "normale" jenter der, men Møllers er Møllers. Derfor jeg liker det. =D Skjønner ikke helt hvordan det kan være et bra sted å sjekke på (sammenlignet med andre steder i oslo), men for all del. Det er alltid liv der, og lett å komme i kontakt med mennesker.

 

 

Takk for infoen :)

 

 

Har fått med meg at han ene der visstnok er ganske celeb i PUA miljøet, men jeg syntes han er jævlig slitsom.

 

Pastortom er en vakker mann!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Frustrert_*

Maj7: Takk for svar. Kontroll var kanskje ikke det riktige ordet. Men fremdeles sånt oppførsel plager meg, hva skal jeg gjøre drite i det? Men følelsene sier noe annet :/ Jeg vil ikke tape hode, hvorfor sånn oppførsel foran søstrene mine? Hva er det han vil? Han er hyggelig gutt til vanlig, men noen ganger får han sånn oppførsel. Jeg har aldri vært spesiell frekk person, fordi jeg ikke behøver å være det. Men føler at det er tid til handling. Vi sloss sist gang fordi vi konfronterte med hverandre. Sloss for ingenting egentlig, var bare en bagatell til å begynne med.

Lenke til kommentar
Gjest fixitja
Maj7: Takk for svar. Kontroll var kanskje ikke det riktige ordet. Men fremdeles sånt oppførsel plager meg, hva skal jeg gjøre drite i det? Men følelsene sier noe annet :/ Jeg vil ikke tape hode, hvorfor sånn oppførsel foran søstrene mine? Hva er det han vil? Han er hyggelig gutt til vanlig, men noen ganger får han sånn oppførsel. Jeg har aldri vært spesiell frekk person, fordi jeg ikke behøver å være det. Men føler at det er tid til handling. Vi sloss sist gang fordi vi konfronterte med hverandre. Sloss for ingenting egentlig, var bare en bagatell til å begynne med.

 

Sloss med bror min stadig vekk jeg, forrige gang vi sloss ga jeg han en paa midt paa trynet.

Lenke til kommentar

Heilt serr, eg har aldri vore inne på tanken med å bli noko PUA, men evnen til å starte samtale med randoms er noko eg har veldig lyst på! Dei siste helgene har eg vore ute på ein fast utestad, men det blir som regel til at eg og nokre kompisar sit i lag, og om vi får kontakt med nokon andre er det fordi dei kjem bort.

 

Så eg og ein kompis bestemte oss for å køyre hardt ut på byen i morgon, med mål om å approache mest mogeleg, men eg er redd for at vi kjem til å feige ut. Vi må berre kome igong liksom! Forslag til triks for å approache?

Lenke til kommentar
gaming mens man er full funker jævlig dårlig... kvelden starta fint, endte ålreit, men uten noen close.. ble for full. pokker heller altså.

 

Viktig å finne den balansegangen ja.

 

Min kveld ble akkurat slik jeg håpet. En del episoder med Overhaulin, popcorn, litt kald cola, et par runder call of duty og preik over msn med babes.

Digg å ha en rolig kveld en gang i blant.

 

I morgen blir det privatfest. En tidligere FB forsøker å pimpe meg bort til venninda, men jeg går for trekanten i morgen hvis logistikken er riktig

Lenke til kommentar

Jeg regner med at det er lettere å sjekke damer på utesteder med 20 års aldersgrense, da det sikkert er mer rolige forhold. Ikke bare bare å sjekke jenter på plasser med så høy musikk at man må rope i ørene til hverandre - slik 18-årsplasser som regel er :roll:

 

Har hørt at det er på vors og nashspiel man har sjansen/størst sjanse.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at det er lettere å sjekke damer på utesteder med 20 års aldersgrense, da det sikkert er mer rolige forhold. Ikke bare bare å sjekke jenter på plasser med så høy musikk at man må rope i ørene til hverandre - slik 18-årsplasser som regel er :roll:

 

Har hørt at det er på vors og nashspiel man har sjansen/størst sjanse.

 

Det er omvendt. 18-19 åringer har normalt sett ikke blitt helt sosialisert ennå. Jenter har en stor modenhetsvekst fra 19-20 da de entrer de voksne utestedene. å gå på 18 års sted nå er som å gå tilbake til barneskolen etter å ha vært på universitetet

Lenke til kommentar
Gjest Streets

Noen av dere som hører på The Streets. Sinnsykt geniale tekster på The War Of The Sexes.

 

"Oi the reason girls flirt is to work out their worth

Whereas men just hanker for the panky to happen

Retain this fact i'm hammering, this fact is gonna matter

What little you think you're letting by her sly

She senses you're near her and smells your desire

The general rule of mine, her intellect will be higher

Your task is to make her notice you fast but hanker when you don't close in after

She knows she can get most dudes but she mustn't know about you

If you screw this all up and then lose all your cool thats when she ends up liking you as a friend

You're not playing hard to get

You're playing at not getting a hard-on yet"

 

Sjukt bra. :D

Lenke til kommentar
Heilt serr, eg har aldri vore inne på tanken med å bli noko PUA, men evnen til å starte samtale med randoms er noko eg har veldig lyst på! Dei siste helgene har eg vore ute på ein fast utestad, men det blir som regel til at eg og nokre kompisar sit i lag, og om vi får kontakt med nokon andre er det fordi dei kjem bort.

 

Så eg og ein kompis bestemte oss for å køyre hardt ut på byen i morgon, med mål om å approache mest mogeleg, men eg er redd for at vi kjem til å feige ut. Vi må berre kome igong liksom! Forslag til triks for å approache?

 

Et ord til dere: LORDING!

 

Kos dere og gi rapport!

Lenke til kommentar
Heilt serr, eg har aldri vore inne på tanken med å bli noko PUA, men evnen til å starte samtale med randoms er noko eg har veldig lyst på! Dei siste helgene har eg vore ute på ein fast utestad, men det blir som regel til at eg og nokre kompisar sit i lag, og om vi får kontakt med nokon andre er det fordi dei kjem bort.

 

Så eg og ein kompis bestemte oss for å køyre hardt ut på byen i morgon, med mål om å approache mest mogeleg, men eg er redd for at vi kjem til å feige ut. Vi må berre kome igong liksom! Forslag til triks for å approache?

 

Et ord til dere: LORDING!

 

Kos dere og gi rapport!

 

Lording is the shit...

 

Skal se om jeg får klippet sammen filmen fra mitt lording-seminar jeg hadde for noen måneder siden. Dritet er at lyden er litt fucked.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...