Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Av all kommunikasjon mellom mennesker står ord for 7%. Det er ikke mye, og det er hele grunnen til at jeg ikke gidder å pushe linjer på deg. Jeg pleier bare å introdusere meg: "Hei, jeg heter X"

Evt hvis det er noe som skjer i det miljøet jeg er i så bruker jeg det til min fordel. Hvis vi er på halloween party, så bruker jeg feks noe fra kostymet hennes, hvis vi er i en bar og hun søler så bruker jeg det osv... Jeg har åpnet med "Så, hvem blir med å knulle på dass?" med suksess mange ganger, så det har i grunn ikke en dritt å si hva du sier. Det er hvordan du føler deg i øyeblikket hun vil bli tiltrukket/ikke tiltrukket av uansett.

 

Spørsmålet  er hvordan kan jeg vite på forhånd om hun vil bli tiltrukket/ikke tiltrukket av det jeg vil si? Hvis det er i de thele tatt mulig?

Lenke til kommentar

Denne tråden vekker minner, husker jeg hadde det så gøy på byen for 4-5 år siden da jeg var 18-19 og akuratt hadde lest The Game og sett masse RSD videor. Hadde ikke så stor success bortsett fra litt klining på byen, men var gøy å bare tørre og gå bort til randome jenter og prate. Faen for noen adrenalinkick jeg fikk i den perioden. 

Lenke til kommentar

Såå etter en fuktig kveld på byen, så skjedde det noe litt "spesielt"

Jeg er i et åpent forhold og ikke mange vet om dette, 

 

Men anyways litt bakgrunn

 

Par helger siden møtte jeg en dame. Vi finner tonen og ender opp i sengs, hun ønsker å fortsette å møtes og jeg forklarer situasjonen og det gjør hun ikke noe. Har da møtt henne et par ganger innimellom hos oss og hun ønsker å forbli en slags " sexslave", Noe som er helt greit for meg og fruen.

Men i helgen nå møtte jeg en gammel bekjent fra skoletiden. Vi endte også opp til sengs og holdt på ganske lenge. Uten noe viten så har hun en rom kamerat som bor der også.

 

Vi går ut av rommet og inn i dusjen for litt mer kos, men da vi skal spise frokost. Så tror du faen meg ikke hu andre jenta sitter der allerede?! Helt i sjokk så skjønner jeg ingenting ( Hun jeg var med hadde fortsatt ikke sagt noe om at det bodde flere der og vi hadde hatt veldig høylytt sex hele kvelden samt 2 minutter før på badet. ( Hun jeg var med var også veldig verbal med ordene sine som feks " Knull meg-Slå meg-" som var i form av skriking ) Så jeg var 100% sikker på at hun har hørt på alt. Litt i sjokk stirrer vi hverandre ned i senk, vi hadde nemlig avtalt å møtes om bare et par timer.

 

Jeg prøver enkelt å forklare situasjonen med den nye damen jeg da var med, og så etter tegn på frustrasjon eller sinne fra forholdsvis begge damene.

De var heldigvis veldig frisinnet av seg, og vi endte faktisk opp med å ha en trekant.

BI-jenter føler jeg er blitt veldig "frisinnet" når det gjelder sex, Har det siste året hatt utelukkende sex med bare jenter derfra.

 

 



Anonymous poster hash: d373b...91e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er virkelig levende bevis på at alder har ingen betydning. Er 22 år gammel ung mann, ser bra ut og veldig voksen. På tinder er jeg 4 år eldre, altså 26.

 

Liker egentlig bare eldre kvinner, mellom 24-30. Har vært sammen med fler, eller seriøs. Da etter andre eller tredje date fortalt om alderen, og da har det ingen betydning siden dem kjenner meg allerede. Men alle vet de aldri hadde matchet med meg dersom jeg viste min faktiske alder, 'sosiale regler' om at fyren jo må være eldre.

 

Senest denne uken var jeg på date med ei på 27 og hadde det kjempekoselig. Spilte spill, tok noen øl, og var med hverandre hele kvelden. Fikk hadekyss, og en drøss med meldinger at hun håper å se meg igjen, hvor koselig jeg var, hvor sexy jeg var osvosv...

 

Så hva er det egentlig med at samfunnet synes menn bør være eldre?

 

Anonymous poster hash: 4c0aa...cb0

Lenke til kommentar

Jeg er selv nylig singel.. 27 år fra vestlandet.. 
Er selv en liten kar og har ikke akkurat det beste første inntrykket når det kommer til bilder, men kjenner faktisk jeg blir deppa når jeg leser om så mange som lett får seg noe via tinder.

Har nå vært der i 1 måned, har lika flere jenter, men har igjen fått 1 match på 1 måned.. 1?

Og det var ei 18 år gammel jente som svarer med "hei" , "skjer" .. uansett så er 18 for lav alder

 

Nå ser jo jeg kun damer og VELDIG mange har bilder av kroppen som hovedfokus..Gjelder dette mannfolk også? Føler dersom en jente ser et mannfolk som viser kroppen så blir det fort kleint.. Selv har jeg ikke akkurat verdens beste kropp..er ikke svær, men mer mot tynn.. 

Hvilke type bilder bør en legge ut? Har et 3 selfies av meg selv blandet med 3 tur bilder.. 

Klarer ikke helt forstå hvordan folk benytter Tinder til å skaffe seg date flere ganger i uka..



Anonymous poster hash: 0600b...d6f
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg er selv nylig singel.. 27 år fra vestlandet.. 

Er selv en liten kar og har ikke akkurat det beste første inntrykket når det kommer til bilder, men kjenner faktisk jeg blir deppa når jeg leser om så mange som lett får seg noe via tinder.

 

Har nå vært der i 1 måned, har lika flere jenter, men har igjen fått 1 match på 1 måned.. 1?

Og det var ei 18 år gammel jente som svarer med "hei" , "skjer" .. uansett så er 18 for lav alder

 

Nå ser jo jeg kun damer og VELDIG mange har bilder av kroppen som hovedfokus..Gjelder dette mannfolk også? Føler dersom en jente ser et mannfolk som viser kroppen så blir det fort kleint.. Selv har jeg ikke akkurat verdens beste kropp..er ikke svær, men mer mot tynn.. 

 

Hvilke type bilder bør en legge ut? Har et 3 selfies av meg selv blandet med 3 tur bilder.. 

Klarer ikke helt forstå hvordan folk benytter Tinder til å skaffe seg date flere ganger i uka..

 

Anonymous poster hash: 0600b...d6f

 

Bor du på et lite sted?

 

Om du bare har fått 1 match er du muligens litt uheldig med bildene. Er de tre selfiene veldig like? Har du et bilde av deg selv sammen med andre? Skriver du noe i bio?

 

Jeg har vært på Tinder i 3 dager nå (nysingel) og jeg har 10 matcher men har ikke brukt det så mye enda.

 

Skal på date med ei jente derfra nå til helgen. Det er bare å stå på så kommer det seg.

Lenke til kommentar

Bor du på et lite sted?

 

Om du bare har fått 1 match er du muligens litt uheldig med bildene. Er de tre selfiene veldig like? Har du et bilde av deg selv sammen med andre? Skriver du noe i bio?

 

Jeg har vært på Tinder i 3 dager nå (nysingel) og jeg har 10 matcher men har ikke brukt det så mye enda.

 

Skal på date med ei jente derfra nå til helgen. Det er bare å stå på så kommer det seg.

kommer ikke fra en liten plass nei.. Selfiene er fra forskjellige plasser, men er mer eller mindre de samme (er jo seflies)

Har ikke bilde sammen med andre nei.. Har dette noe betydning? Er vell mer deg som person den som matcher vil se? Bør vell drite i om det er andre der.. Har ikke skrevet noe i bio nei

 

Hvordan vil du si du ser ut på en skala fra 1-10 ?

 

Anonymous poster hash: 0600b...d6f

Lenke til kommentar

Nja, man vil jo fremstå sosial så et bilde sammen med flere er ikke dumt. Jeg har ingen selfies, bare bilder andre har tatt av meg. Men det er mest fordi jeg hater selfies.

 

Vanskelig å vurdere seg selv egentlig, kanskje en 7? Er en helt vanlig norsk fyr. Her selv høy og slank og har et par turbilder. Lever jo i skauen til tider så.

 

Har ikke skrevet noe i bio selv, men om jeg stusser på en jente og hun skriver noe morsomt i bio så sveiper jeg selvsagt til høyre. Så det er et tips! Vurderer å skrive noe selv nå.

Lenke til kommentar

 

Jeg er selv nylig singel.. 27 år fra vestlandet.. 

Er selv en liten kar og har ikke akkurat det beste første inntrykket når det kommer til bilder, men kjenner faktisk jeg blir deppa når jeg leser om så mange som lett får seg noe via tinder.

 

Har nå vært der i 1 måned, har lika flere jenter, men har igjen fått 1 match på 1 måned.. 1?

Og det var ei 18 år gammel jente som svarer med "hei" , "skjer" .. uansett så er 18 for lav alder

 

Nå ser jo jeg kun damer og VELDIG mange har bilder av kroppen som hovedfokus..Gjelder dette mannfolk også? Føler dersom en jente ser et mannfolk som viser kroppen så blir det fort kleint.. Selv har jeg ikke akkurat verdens beste kropp..er ikke svær, men mer mot tynn.. 

 

Hvilke type bilder bør en legge ut? Har et 3 selfies av meg selv blandet med 3 tur bilder.. 

Klarer ikke helt forstå hvordan folk benytter Tinder til å skaffe seg date flere ganger i uka..

Anonymous poster hash: 0600b...d6f

 

Bra det ikke er bare meg som føler det slik!

Har ikke noen nye bilde tatt av andre så det blir å prøve seg på selfies.

Kompiser av meg får matcher hele tiden menst  det dukker opp kanskje et par max i uken (ikke de pene heller...)

Til dere som får mange matches:

Hva skriver dere i bio og "hvilken type" bilder har dere?

 

Noen tips til tinder her i denne tråden hadde vært fint  :dremel:

Anonymous poster hash: 35899...d44

 

Anonymous poster hash: 35899...d44

Lenke til kommentar

 

Jeg er selv nylig singel.. 27 år fra vestlandet.. 

Er selv en liten kar og har ikke akkurat det beste første inntrykket når det kommer til bilder, men kjenner faktisk jeg blir deppa når jeg leser om så mange som lett får seg noe via tinder.

 

Har nå vært der i 1 måned, har lika flere jenter, men har igjen fått 1 match på 1 måned.. 1?

Og det var ei 18 år gammel jente som svarer med "hei" , "skjer" .. uansett så er 18 for lav alder

 

Nå ser jo jeg kun damer og VELDIG mange har bilder av kroppen som hovedfokus..Gjelder dette mannfolk også? Føler dersom en jente ser et mannfolk som viser kroppen så blir det fort kleint.. Selv har jeg ikke akkurat verdens beste kropp..er ikke svær, men mer mot tynn.. 

 

Hvilke type bilder bør en legge ut? Har et 3 selfies av meg selv blandet med 3 tur bilder.. 

Klarer ikke helt forstå hvordan folk benytter Tinder til å skaffe seg date flere ganger i uka..

Anonymous poster hash: 0600b...d6f

 

Bra det ikke er bare meg som føler det slik!

Har ikke noen nye bilde tatt av andre så det blir å prøve seg på selfies.

Kompiser av meg får matcher hele tiden menst  det dukker opp kanskje et par max i uken (ikke de pene heller...)

Til dere som får mange matches:

Hva skriver dere i bio og "hvilken type" bilder har dere?

 

Noen tips til tinder her i denne tråden hadde vært fint  :dremel:

Anonymous poster hash: 35899...d44

 

Anonymous poster hash: 35899...d44

Lenke til kommentar

Jeg har vell rundt 40 matcher nå men bruker vell bare tinder en sjelden gang i blant.

Jeg skriver små kule sjekkereplikker i min BIO, ser ikke helt vitsen med at man skal skrive livshistorien sin der. Bildene jeg har på tinder er med bare meg men prøver med en blanding av seriøse og tullebilder. (gruppebilder er litt teit synes jeg så derfor har jeg ikke det). Jeg er en 6.5/10 selv. 27 år 184 høy og blond. Bor i storby og legger merke til at jeg får mye flere matcher der enn når jeg er i min hjemkommune ute på bygda.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

 

Bra det ikke er bare meg som føler det slik!

Har ikke noen nye bilde tatt av andre så det blir å prøve seg på selfies.

Kompiser av meg får matcher hele tiden menst det dukker opp kanskje et par max i uken (ikke de pene heller...)

Til dere som får mange matches:

Hva skriver dere i bio og "hvilken type" bilder har dere?

 

Noen tips til tinder her i denne tråden hadde vært fint :dremel:

 

Anonymous poster hash: 35899...d44

 

Anonymous poster hash: 35899...d44

Jeg ser 9/10 ut selv om jeg sier det selv, men har ganske dårlige bilder på tinder. 3-5 stykker av meg, meg med en venn, eller meg med bikkja. Ikke ha bilde av noe du 'skryter' av som en bil, feit klokke, kroppen din osv. Har ikke så mye å si hvordan du ser ut.

 

Bioen min har jeg vært litt forskjellig. Nå er den 'Har bil og bikkje, så leter etter kone og barn' og en cheesy line om hva jeg faller for.

 

Får forskjellig med matcher, noen ganger 10 om dagen andre gangen null. Men du må swipe for å få matcher.

 

Ellers er det ikke vits i å kaste bort tid på jenter. De jeg vil ligge med skriver jeg 'Så, skal jeg introduse meg før eller etter vi har ligget sammen?' og kun det. Setter igang en samtale ganske kjapt, ikke vits i å kaste bort tid på folk som avviser uansett. Ellers prøver jeg finne noe personlig. Feks, ei jobbet i SAS. Spurte kort og kraftig' SAS ja, på gjennomreise og lurer folk på Tinder altså? '

 

Hold meldinger korte og kraftige. Du må få fram du er ute etter mer enn bare prat og vennskap, uten å direkte si det (kan det og forsåvidt). Korte setninger, med mye flørt, også avtaler du møte ganske kjapt og brått i samtalen.

 

'Så, da passer det ta noen øl imorgen da? Feks.

 

Ellers får jeg alltid jenta til å legge meg til på snap. Vise jeg er alfa. Skriver feks.'men, legg meg til på snap da, xxx' så legger de meg alltid til.

 

Jenter vil ha det de ikke kan få, sies det jo. Og er lurt å ha et indirekte spørsmål i samtalene, altså noe hun enkelt kan svare på. Skriver du bare 'haha så kult' må hun tenke seg om hva hun skal skrive, og det gidder hun ikke

 

Anonymous poster hash: 4c0aa...cb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du får ikke svar når du bare skriver 'hei, hva skjer' nei. 90% av mine knull er fra tinder.

 

Anonymous poster hash: 4c0aa...cb0

Det spiller ingen rolle hva du skriver, sjansen for at dama leser akkurat din melding blant 100-vis er forsvinnende liten. Jeg har prøvd alt fra «hei, hva skjer» til tamme icebreakere («hvor mye veier en isbjørn»), til mer direkte meldinger («når skal vi pule?»), til gjennomtenkte meldinger som går på ting i profilen eller bildene hennes. Fullstendig random hva de svarer på, og det er veldig sjelden de svarer i det hele tatt.

 

Som sagt fordi sjansen for at meldingen din blir lest i det hele tatt er forsvinnende liten.

 

Anonymous poster hash: 7a3f3...cc9

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...