Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

eksen har lyst å bli ilag igjen


Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jente_*

var ikke vanskelig å lese at det bare var gutter (utenom veronica) som kom med sine meninger her..! fy søren.. det med å bare være med henne pga sexen er dårlig gjort.. uansett om hun velger å være med på det eller ei.

 

Jeg synes du bør fortelle henne hva du føler ,og så kan dere heller prøve å ordne opp i det på den måten! Jeg har selv vært både eksen og deg, og vet hvor vanskelig det kan være å komme over en du har hvert forelska i. :ermm: men jeg lover deg, det vil bli tusen ganger enklere for deg og også for hun, om dere er ærlige, å ikkje bare spiller på sex ;) selv om det kan være vanskelig for enkelte :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, hvis du er avstandsforelsket i ei annen, så hadde jeg ikke blitt sammen med eksen bare for sexen liksom.. la oss si at henne du er forelska i, også blir forelska i deg .. lite kult for henne å vite at du var me eksen din den stunda du var forelska dah.. DET er turnoff det..

 

For ikke å snakke om at hvis du og avstand-jenta di får eksen på nakken hvis dere blir sammen.. nei, prøv å degrader denne sexen til noen minutters nytelse og ikke no mer, så den ikke betyr sååå mye for deg..

 

Dette kommer bare til å skade eksen din og deg og den potensielle dama di på lang sikt..

Lenke til kommentar
var ikke vanskelig å lese at det bare var gutter (utenom veronica) som kom med sine meninger her..! fy søren.. det med å bare være med henne pga sexen er dårlig gjort.. uansett om hun velger å være med på det eller ei.

 

Jeg synes du bør fortelle henne hva du føler ,og så kan dere heller prøve å ordne opp i det på den måten! Jeg har selv vært både eksen og deg, og vet hvor vanskelig det kan være å komme over en du har hvert forelska i.  :ermm:  men jeg lover deg, det vil bli tusen ganger enklere for deg og også for hun, om dere er ærlige, å ikkje bare spiller på sex  ;)  selv om det kan være vanskelig for enkelte  :p

8914829[/snapback]

 

Vil ikke si mitt innlegg kvalifiserte til "typisk gutt".. But anywho, jeg er enig med du.

Lenke til kommentar

hei. jeg har lest hva dere har skrevet og dere har egentlig rett... så jeg har bestemt meg for å gi blaffen i henne om bare la ting komme av seg selv.

 

takk for gode råd Melisma :)

 

 

får tenke langsiktig. og ikke bli sammen med henne

 

takker for svarene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...