Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

eksen har lyst å bli ilag igjen


Anbefalte innlegg

sitter i en liten knipe. Eksen har lyst å bli ilag med meg igjen, problemet er at jeg ikke ser henne som kjærestematriale lenger. jeg er avstandforelsket i en annen jente hjelper ikke. og jeg lurer på hva jeg skal gjøre. Å bli ilag med henne i sommeren bare for sexen skyld er vel bare råttent gjort. kan noen hjelpe meg med hva jeg kan gjøre? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere kan jo være sexpartnere uten å være sammen. Det er jo Win-Win.

 

Men om du liker ei anna, som kanskje liker det. Så bør du muligens tenke en ekstra gang.

8912071[/snapback]

 

Win-Win? Hva om hun er forelska i han.. Det er jo ikke noe digg for henne å vite at han kun vil være med henne for sex liksom.

 

EDIT: alt stokka seg om der...

Endret av Missy TommeN
Lenke til kommentar

Jeg sier. Det går faktisk ann å prøve å finne en løsning som kan fungere for begge, uten å være sammen. Altså gjør ting sammen, ha sex sammen, se filmer sammen. Uten forpliktelser.

 

Er jo ikke sånn at sexvenn er "Ewww, groose". Er jo ikke noe bedre å gå å plukke tilfeldige jenter på byen.

Lenke til kommentar
Jeg sier. Det går faktisk ann å prøve å finne en løsning som kan fungere for begge, uten å være sammen. Altså gjør ting sammen, ha sex sammen, se filmer sammen. Uten forpliktelser.

 

Er jo ikke sånn at sexvenn er "Ewww, groose". Er jo ikke noe bedre å gå å plukke tilfeldige jenter på byen.

8912384[/snapback]

 

Påpekte ikke noe på den måten, mente bare at eksen kanskje skulle ønske seg litt mer enn bare sex-venner, men det er jo bedre enn å ikke være sammen i det hele tatt.

Lenke til kommentar

har sagt til henne at jeg ikke vil ha et så seriøst forhold som vi hadde sist. det funket ikke så bra. men kansje det var for at vi bodde på et internat? så kanskje litt avstand kan gjøre susen. venter å høre mer fra henne når hun er ferdig på jobben i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...