Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan fikk du stå for første gang?( Gutter)


Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når og hvordan fikk du stå for første gang? Hva slags opplevelse var det?

Med første gang mener jeg at du følte at du fikk det, altså du husker det.

 

Kom med de her.

8907947[/snapback]

 

Egentlig tror jeg ingen husker dette. Siden alle fikk stå en eller annen gang mens de var nyfødte/babier. :hrm:

 

EDIT:

Det beste er når barn fra 1-3 løper rundt på stranda stramme badeshortser med den bønnern.

 

 

---

Jeg trodde jeg måtte på do jeg de første åra

8986167[/snapback]

Jeg tror ikke barn fra 1-3 får bønnern, eller er jeg helt på jordet?

8986552[/snapback]

 

Du er helt på jordet :)

Endret av warneck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
En kamerat av meg løp inn til mora si med bennern og sa: se mamma, tissen min er glad :p

Da jeg var rundt 11 satt jeg og leste i ei bok om puberteten. Ordet "onani" kom opp flere ganger uten at jeg helt visste hva det var, og jeg bestemte meg for å spørre mamma. Mormor og morfar var forresten også på besøk den dagen ... ikke mitt stolteste øyeblikk :roll:

Lenke til kommentar
En kamerat av meg løp inn til mora si med bennern og sa: se mamma, tissen min er glad :p

Da jeg var rundt 11 satt jeg og leste i ei bok om puberteten. Ordet "onani" kom opp flere ganger uten at jeg helt visste hva det var, og jeg bestemte meg for å spørre mamma. Mormor og morfar var forresten også på besøk den dagen ... ikke mitt stolteste øyeblikk :roll:

9054810[/snapback]

 

Fikk du svar da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Da jeg var rundt 11 satt jeg og leste i ei bok om puberteten. Ordet "onani" kom opp flere ganger uten at jeg helt visste hva det var, og jeg bestemte meg for å spørre mamma. Mormor og morfar var forresten også på besøk den dagen ... ikke mitt stolteste øyeblikk :roll:
Fikk du svar da?
Joa, et kjapt "det er når du koser med tissen det, vennen min" om jeg ikke husker helt feil. Etter det stilte jeg aldri sånne spørsmål igjen.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...