Gå til innhold

Jente med engelsk skills

El-Deno

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den ikke redigert i det hele tatt? Altså kopiert rett ifra loggen? Isåfall er hun blandt de dummeste jeg vet om. :p

Skrevet (endret)
Er den ikke redigert i det hele tatt? Altså kopiert rett ifra loggen? Isåfall er hun blandt de dummeste jeg vet om. :p

8918116[/snapback]

Bare fjerna en haug av :S og : p smiles. Resten er 100% ekte.

Endret av DennisV
  • 2 måneder senere...
Skrevet
Kunne kanskje sensurert navn da :)

Men ellers ikke noe spesielt gøy må jeg si :hmm:

9436123[/snapback]

Enig.

Alle er selvfølgelig ikke like stødige i engelsk, og alle sitter heldigvis ikke like mye foran dataen som oss her på diskusjon.no.

Det må være lov å ikke ha full kontroll på data.

Får bare håpe hun ikke ser denne tråden.

Skrevet

sier litt om skolesystemet nå.. siden hun ikke kan engelsk i en alder av snart 16 år.

Det med male Female er hovedpoenget.. Det er helt uforståelig at hun ikk vet forskjell på de to. Og "divorced".. herre.. :(

At hun skrev cede og at hun hadde litt problemer med å laste ned bearshare kan være andre forståelige grunner til.

Gjest Slettet-UUbruw
Skrevet

Trodde man lærte engelsk på skolen disse dager jeg...

Skrevet

Har vel mer med jentas oppfattelsesevne vil jeg tro, ettersom lillesøstera mi som går i 3 klasse på barnskolen begynner og snakke overraskende god engelsk, samme med en del av hennes venner.

Skrevet

Haha dennis, jeg visste ikke at du var på diskusjon.no

og hvorfor mobber du christina på internett?:p

hu kommer sikkert til å eie deg i engelsk når hu kommer hjem fra usa om 9 måneder :)

dette er vel lenge siden regner jeg med, siden hu hadde marius i nicket:p

• 7 måneder senere...
Skrevet
Haha dennis, jeg visste ikke at du var på diskusjon.no

og hvorfor mobber du christina på internett?:p

hu kommer sikkert til å eie deg i engelsk når hu kommer hjem fra usa om 9 måneder :)

dette er vel lenge siden regner jeg med, siden hu hadde marius i nicket:p

Skjønner ikke en dritt jeg!? :p hvor kommer detta fra a? he. hvem er det som har lagt ut det her? er jævlig nysgjerring?? :)

• 1 måned senere...
Skrevet

El-Deno, du hette Dennisv før gjorde du ikke?

BTW: hvor fikk du dette fra? Kjenner du en Dennis fra klyve? Jævli nysgjerrig jeg og!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...