Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Elkjøp gjøvik får 26 eksemplarer av ps3 versjonen.

Utsolgt på et kvarter, tro meg. :ermm:

Aldri i værden! Tipper de har det i mange timer, gått mulig det ikke blir utsolgt første dagen en gang.

Skrevet
Er det mulig å spille multiplayer med to spillere på en xbox?

Det er ikke local multiplayer på spillet nei...

Ikke med system linc en gang?

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

da er det jo bare og plugge begge boxene i routern og spille over live..

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet (endret)

Går det og spille split-screen med en kompis på samme skjerm da?

Og da helst free roam i mitt tilfelle.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet (endret)

platekompaniet gjøvik får 40stk!

hadde btw tenkt å være fornuftig å vente med å kjøpe det til etter eksamenstiden nå, men greide ikke og holde meg etter jeg så reveiwen fra IGN... :D

Endret av Ultra_Fisk
Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Så det går fint an å spille baare med en venn, låse en server elns?

ja

Skrevet (endret)
Aldri i værden! Tipper de har det i mange timer, gått mulig det ikke blir utsolgt første dagen en gang.

San Andreas ble vel utsolgt på noen få timer? Regner med at det er RIMELIG mange som skal ha det denne gangen her og, så jeg dropper Gjøvik. Går heller på lokale (hvor dem får inn 4stk lolwtf) elkjøp, er der når dem åpner og grafser til meg et eksemplar.

Endret av Tiidus
Skrevet

Ny tema pakke til Xbox 360!

GTA IV - Tema 2, 100 points.

Noen som vet hvordan den ser ut? Har ikke poeng å bruke på den nå, så hadde vært fint hvis noen som laster det ned kan legge ut bilde av hvordan den ser ut :D

Skrevet (endret)

San Andreas ble vel utsolgt på noen få timer? Regner med at det er RIMELIG mange som skal ha det denne gangen her og, så jeg dropper Gjøvik. Går heller på lokale (hvor dem får inn 4stk lolwtf) elkjøp, er der når dem åpner og grafser til meg et eksemplar.

Oj da! det var ikke mange eksemplarer, hvor bor du? for min del så skal jeg også stå på utsiden av min lokale elkjøp butikk klokken 10 og løpe inn også ta med meg et eksemplar.

Får bare ikke håpe de er for strenge med tanke på aldersgrensen, fikk inntrykk av dette når jeg var der oppe på fredag, er dessverre bare sytten. Men er jo alltids lov og prøve. Og de vil jo tjene penger, sant?

Endret av værdama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...