Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Utolig at de karene i TBP får lov til å holde på på den måten, hadde jeg jobbet hos Rokcstar eller Take 2 nå ville jeg klikket i vinkler! :D

@ Aleksmyy: Spillet har release på tirsdagen ja :)

Endret av Selvin
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

fikk mail fra absoluttspill.no nå...

Bekrefter at Grand Theft Auto IV sendes fra oss mandag 28.04.2008.

Ved normal levering skal spillet være framme på release.

Utsending på mandag er grunnet viktig skriv fra Take 2 om ikke å sende tidligere.

Alle butikker har fått streng beskjed om at spillet ikke skal sendes ut før den 28.04. Og de som taes for å sende før den tiden risikerer kraftig etterspill fra Take 2.

Skrevet

jeg fikk en annen :(

Hei

Det har dessverre blitt veldig begrensning på hvor mange GTA IV som kommer til butikker over hele verden.

Det vil da naturlig påvirke alle butikker i hele verden. Og alle butikker vil nå få leveringsproblemer til release, da etterspørselen overstiger salget voldsomt.

Vi fikk for en litt over 1 uke siden beskjed om at tidligere lovet levering fra den offisielle nordiske leverandøren ville bli begrenset til alle butikker.

Det nye antallet er ikke stort nok til å dekke alle forhåndsbestillinger hos oss som har kommet i den siste perioden før release.

Med en gang vi fikk denne kjedelige beskjeden, så startet vi prosessen med å lete etter andre muligheter for å få inn flere.

Vi gikk da på et par fordyrende mellomledd og ble lovet et antall fra dem.

Vi har fått disse antallene bekreftet, og venter på levering fra dem.

Take 2 har også holdt igjen spillet så lenge som mulig til distribusjonsleddene. Dette fører til at alle ledd får det sent på lager.

Vi fikk hovedlevering fra den offisielle norske distributøren fredag ettermiddag.

Men dessverre kommer de som vi får fra mellomleddet litt forsinket.

Dette fikk vi vite fredag rundt kl. 15.

Den leveringen er ikke forventet før på tirsdag.

Dessverre er din ordre lagt inn for sent til å kunne komme med på det antallet som er kommet og som vi sender på mandag.

Vi vil kunne få ordren din av gårde på tirsdag, slik at du under normale omstendigheter kan forventet den levert den 30. April. 1 dag etter releasedato.

Vi understreker at vi inntil kl. 15 fredag den 25. april enda forventet å få denne leveringen i tide til å få sendt din ordre på mandag.

Ber om forståelse for situasjonen, og beklager at dette skjer.

Vi gjør alt det vi kan for å unngå slike problemer, men her er det dessverre ting som skjer som vi ikke kan kontrollere.

Håper du vil vente på levering fra oss, men har full forståelse for om det ikke er ønskelig.

Med vennlig hilsen

AbsoluttSpill.no

Skrevet
fikk mail fra absoluttspill.no nå...

Bekrefter at Grand Theft Auto IV sendes fra oss mandag 28.04.2008.

Ved normal levering skal spillet være framme på release.

Utsending på mandag er grunnet viktig skriv fra Take 2 om ikke å sende tidligere.

Alle butikker har fått streng beskjed om at spillet ikke skal sendes ut før den 28.04. Og de som taes for å sende før den tiden risikerer kraftig etterspill fra Take 2.

Fikk den samme. var litt noia da jeg først så en mail fra dem, siden visse folk har fått vite at spillet deres blir forsinket :p

Skrevet

Så på en video at Niko satte på seg hjelm i det han satte seg på en motorsykkel, noen meninger?

Oppdaget forresten akkurat at spillet mitt var pakket og klart og at det blir send på mandag fra Gamezone:) Nå gjenstår det bare noen underskrifter for å få studiedag på onsdag :D

Skrevet
Bor fortiden i USA og tenke jeg skulle kjøpe spillet når det kommer ut.

Tror dere det vil være utsolgt her, eller er det mulighet for å få det på dagen?

er sikkert mulig å kjøpe i butikken. Er jo tross alt usa, alt der er i stor skala så jeg regner med butikker får nok kopier. Særlig wallmart :D

Skrevet
Vurderer å stå utenfor Wallmart i noen timer, men vet ikke om det er verdt det.

Om det er verdt å stå utenfor wallmart i et par timer, for et av tidenes spill? Jeg sier ja, det er det :D

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Så på en video at Niko satte på seg hjelm i det han satte seg på en motorsykkel, noen meninger?

Mulig det bare var i et oppdrag, tviler på han bruker hjelm hele tiden.

han tar alltid på seg hjelm hvis du setter deg på en sykkel.

tror du kan velge selv også.

men hvis du stjeler den fra en som kjører så gjør han det ikke.

Skrevet

Gah.. Eg bestilte frå Cdon i dag. Og etter å ha lest mailen Evicious fekk frå absoluttspill.no virkar sjansane for å få spelet på release små atm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...