Windoge Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Så mye oppstyr på grunn av et enkelt spill, men ennå er det ingen "vanlige" forbrukere som aner hvordan dette faktisk blir å fungere i spillet. Vi har ennå ikke fått utdelt en eneste snutt av gameplay.
Lakus Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 (endret) Trenger du noen snytter av Gameplay for å vite at du skal ha dette spillet? Og om du tror at GTA ikke er kjent for mannen i gata tar du feil. Spør enhver person mellom 15-30 år og han har hørt om og/eller spilt GTA. EDIT: Hvis det var Social CLub du mente så gjør det jo ikke noe om man ikek har en profil der. Det er bare for oss Hardcore Geeks, slik at vi kan se på stats osv. Endret 18. april 2008 av Lakus
Snerk Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 (endret) Helt rett at vi ikke har sett et eneste glimt av raw gameplay. Men alikevell, det skal et aldri så lite mirakel til for at vi ikke ender opp med å elske dette spillet. Endret 18. april 2008 av Snerk
Windoge Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Men mye man hører om dette realistiske systemet virker for godt til å være sant. Er derfor svært interessert i hvordan dette blir å fungere i selve spillet, og det gjør meg derfor ingenting å få et par spoilers servert.
tom_bjk(politistudent) Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 (endret) Juuuhuuuu. GTA gone gold!!"game discs will be making their way to stores next week ahead of the game's release on April 29th. " http://www.gtagaming.com/gtagaming/news/comments.php?i=1298 Kanskje noen butikker er litt sløve og sender det ut tidligere,håper hvertfall på det! Endret 18. april 2008 av tom_bjk
Lakus Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Lørdagen før release skal jeg løpe hele byen rundt å forhøre meg ...
Windoge Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Det er sikkert mange som spiller GTA IV før release.
fug Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Jeg får det i alle fall til neste uke. Men det er nok ingen som vil selge det før release. Som sagt, det gir massive bøter og ekskludering.
Kennet_H Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Det er altids noen som selger det så fort de har fått det:P
Armageddon Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Så mye oppstyr på grunn av et enkelt spill, men ennå er det ingen "vanlige" forbrukere som aner hvordan dette faktisk blir å fungere i spillet. Vi har ennå ikke fått utdelt en eneste snutt av gameplay. Vi som har spilt GTA før har jo en grei anelse på hvordan det kommer til å bli. Det er jo gameplay-grafikk vi ser i trailere, og folk som har sluppet inn hos Rockstar for å prøve spillet har blitt sendt hjem med symptomer som tilsvarer heroinrus. Mye oppstyr? Dette er det største spill-releaset, noensinne. There, I said it.
The Stig Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Men mye man hører om dette realistiske systemet virker for godt til å være sant. Er derfor svært interessert i hvordan dette blir å fungere i selve spillet, og det gjør meg derfor ingenting å få et par spoilers servert. Da kan du jo faktisk ta en titt på de anmeldelsene som har kommet. Såvidt jeg vet er det 3stk nå, hvor to er fra "Official Play Station/Xbox Magazine" - begge er meget godt skrevet, førstnevnte har også noen bittesmå spoilers inkludert for å beskrive gameplayet. Bladene finner du mest sannsynlig på din nærmeste Narvesen kiosk, eller på nett - hvordan finner du ut selv ...
Mazeking Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Jeg får det i alle fall til neste uke. Men det er nok ingen som vil selge det før release. Som sagt, det gir massive bøter og ekskludering. Så sant noen får vite det da. Hvis tilbyr en dude i en sjappe 200 spenn rett i lomma ekstra og ingen kvittering så bør det vel ikke være noe i veien for at tar i mot 600 fra meg eller hva nå spillet koster, får 200 ekstra som takk for bryet og stapper disse pengene i egen lomme. På releasedagen kan han ta 600 opp av lomme og slå inn på kassa og beholde resten selv. Er man litt korrupt så burde det gå. Til opplysning har jeg tidligere klart å kjøpe spillefilmer før lanseringsdagen. Dama i sjappa var redd jeg var der for å kontrollere henne og at hun ikke solgte, men jeg klarte å overbevise henne om at jeg kun skulle se filmen. Fredag og lørdag er filmdager i heimen. Film blir normalt lansert mandager så det var derfor.
fug Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Alt kan kjøpes, i alle fall. Tilbyr du nok penger, kan du sikkert få en blowjob fra Jessica Alba også.
Stangern Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 (endret) Hørte fra en på skolen at han hadde fått tak i en demo... Kan dette være mulig? Endret 18. april 2008 av Stangern
fug Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Det tviler jeg utrolig sterkt på. Gi han en knehøne for meg.
Pañolada Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Gi han en for meg også. Gleder meg bare mer og mer, og det som er digg er at vi har fri torsdagen og fredagen, etter spillet kommer.
Skogslik Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 det har vi og. men skal til danmark og østlandet torsdag til søndag så blir ingen gaming de dagen vertfall
AlfSimen Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Rockstar lager ikke demoer før etter at spillet er ferdig og utgitt.
Armageddon Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Det har vel ikke kommet en demo fra et GTA-spill siden det var 2D..
fug Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Noen som forresten har prøvd Gta London: 1961, dvs den.. "tilegspakka" til Gta London: 1969. Det er den minst kjente av de 10 (snart 11) GTA-spilla. Skulle gjerne hatt tak i den! Det var 20 ekstra biler, og noe oppdrag osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå