Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et par spørsmål!

Visst du kræsjer eller kjører over fartsgrensen, vil for eksempel politiet komme da? Eller visst man dreper noen, og noen ser det, ringer de til politiet?

Si at man foreksempel kjører og kræsjer, vil politiet bli hostile eller vil de bli slik at de ringer etter sykebil...etc etc?

Og et siste spørsmål! I tidligere GTA versjoner så ble ikke sivile folk fengslet eller tatt av politiet visst de slo deg, er det noen endring på dette? Ville vært fett visst noen hadde slått Niko og blitt dælja i bakken av en politi mann og fengsla :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
noen som vet om butikker vil holde åpent over midnatt for å kunne levere GTA?! eller har GTA mistet den kultstatusen?!

For Halo har det vært sånn på og San Andreas mener jeg.

Du må ikke bruke spørsmålstegn og utropstegn samtidig.

Oppfattes i mitt tilfelle som capslock, eller et sinna utrop :p

Skrevet

Gleder meg til å kjøre motorsykkel jeg! :) Første 2-hjulingen jeg ser skal jeg bøffe og stikke av med!

Gleder meg også til å kjøre helikopter for å utforske de høyere plassene i spillet, tak osv :D

Unique stunts er morro!

Blir spennende å teste t-bane systemet i IV.

Eneste som er litt kjipt er at jeg får pc 2 uker før GTA IV eller noe, så akkuratt nå er det PC som er i "gledesegtil" fokus. Og de 2 ukene før GTA IV så tror jeg det ikke blir så mye tid til å glede seg til GTA IV :p Jeg spår at jeg kommer til å game sykt mye de neste månedene ^^

Skrevet

Når det gjelder motorsykler, i videoer har jo vi sett Nicko kjøre med hjelm på, dette er en noe jeg håper er implementert i spillet, likte det ganske godt.

Skrevet

Lurer på hvordan ragdollen blir når en motorsykkel med mann på kommer kjørendes med full fart mot deg og du fyrer løs med pumpehagle på han :D Håper han flyr bakover^^

Skrevet

Lurer på hvordan hjelmen kommer på da, vil den bare plutslig spawne på hodet hans straks han setter seg på en sykkel, eller tar han på seg hjelmen før han kjører?

Skrevet
Ja, og når du har hjelm kan jo ingenting gå galt :p

Haha nemlig, det + Jesus, så er man sikra vøtt. :D

Da er man så tryg som man kan bli ;)

Skrevet (endret)
Noen som har peiling på om det vill være noe slags form for bonde land/ litt mer øde plasser en bare by?

håper selv på det.

Ikke annet enn parker nei...

Endret av Korka
Skrevet
Lurer på hvordan hjelmen kommer på da, vil den bare plutslig spawne på hodet hans straks han setter seg på en sykkel, eller tar han på seg hjelmen før han kjører?

Syns å ha lest at hjelmene ligger på bakken, ved siden av parkerte (merk: parkerte) sykler. Bøffer du en sykkel med en kar oppå må man nok kjøre uten hjelm.

Skrevet
Noen som har peiling på om det vill være noe slags form for bonde land/ litt mer øde plasser en bare by?

håper selv på det.

Ikke annet enn parker nei...

ok :/

Skrevet (endret)

håper selv på det.

Her er kart:

0map1.jpg

0map4.jpg

0map5.jpg

Endret av mamama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...