Kennet_H Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 XBOX og PS3 versjonene har lik pris i USA og Norge. Er vel det som betyr noe.
Thespaniard Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 5 pund, ca 50 NOK er ikke mye. Det er vel pga Blu-Ray at prisen blir litt dyrere? Men nå har jeg bare sett at 360-versjonen blir dyrere i England.
XDamage Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 (endret) Papirkartet som følger med PS3 versjonen har "lekket", og viser alle gatene, undergrunnsoversikt, de fulle PS3 kontrollene m. m. Kilde Utrolig digg! Endret 26. mars 2008 av XDamage
Aleks Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 (endret) Damn, så stor denne byen er Endret 26. mars 2008 av Aleksmyy
mamama Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Bare jeg som måtte i IE for å se bildene? Her er de på en annen server: Byen ser svæær ut!!
Brian Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Endelig! Gleder meg bare mer og mer til dette spillet. Mangler fortsatt ps3, men vuderer sterkt å leve på nudler en måned bare for å få skaffet meg en ps3 til dette spillet.
Vrengtpolvott Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Endelig! Gleder meg bare mer og mer til dette spillet. Mangler fortsatt ps3, men vuderer sterkt å leve på nudler en måned bare for å få skaffet meg en ps3 til dette spillet. Skaff deg 360 så har du råd til biff istedenfor nudler
dannad Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Endelig! Gleder meg bare mer og mer til dette spillet. Mangler fortsatt ps3, men vuderer sterkt å leve på nudler en måned bare for å få skaffet meg en ps3 til dette spillet. Skaff deg 360 så har du råd til biff istedenfor nudler Bedre med nudler enn overopphetet/ svartstekt biff *Hint, hint*
aspic Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Haha.. Var djup den ja Gaad, gleder meg til dette spelet.. Heldigvis har eg fått lønning innan det kjem. Får kose meg med brawl i mellomtida (som i kassa snart )
Karlson Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Savner litt mer åpne områder, ser ut som det bare er by der. Men det gjør jo egentlig ikke så mye=)
Amberlamps Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Savner litt mer åpne områder, ser ut som det bare er by der. Men det gjør jo egentlig ikke så mye=) Hallo? Det er New York dette her Man finner nok kun litt parker rundt omkring
eXtreme-501 Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Burde jeg forhåndsbestille spillet nå? ;P (På absoluttspill.no) Så er jeg sikra å få spillet på release?
Endrogaz Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Endelig! Gleder meg bare mer og mer til dette spillet. Mangler fortsatt ps3, men vuderer sterkt å leve på nudler en måned bare for å få skaffet meg en ps3 til dette spillet. Its worth it bud. Nudler er jo godt og da. :O omfg nå er jeg overhyped siden jeg så karte :D Gleder meg til i morra til traileren. Har fri til og øve på prøvemuntlig så jeg slipper og sitte på skolen og være ukonsentrent xD
thomassit0 Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Savner litt mer åpne områder, ser ut som det bare er by der. Men det gjør jo egentlig ikke så mye=) du harjo central park som er ganske stor da. Eller middle park som R* liker å kalle den.
krillee Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Burde jeg forhåndsbestille spillet nå? ;P (På absoluttspill.no) Så er jeg sikra å få spillet på release? Ja gjør det du Jeg bestilte det for en liten stund siden på cdon Jeg gleder meg så sykt til dette spillet! litt for mye egentlig... Sitter på Gtaforums hele dagen hver dag og kraver etter ny info... Jeg vet, jeg må skaffe meg et liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå