Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Papirkartet som følger med PS3 versjonen har "lekket", og viser alle gatene, undergrunnsoversikt, de fulle PS3 kontrollene m. m.

map6.jpg

map1.jpg

Kilde

Utrolig digg! :thumbs:

Endret av XDamage
Skrevet

Endelig! Gleder meg bare mer og mer til dette spillet. Mangler fortsatt ps3, men vuderer sterkt å leve på nudler en måned bare for å få skaffet meg en ps3 til dette spillet.

Skrevet
Endelig! Gleder meg bare mer og mer til dette spillet. Mangler fortsatt ps3, men vuderer sterkt å leve på nudler en måned bare for å få skaffet meg en ps3 til dette spillet.

Skaff deg 360 så har du råd til biff istedenfor nudler :)

Skrevet

Skaff deg 360 så har du råd til biff istedenfor nudler :)

Bedre med nudler enn overopphetet/ svartstekt biff ;)

*Hint, hint*

Skrevet

Haha.. Var djup den ja :)

Gaad, gleder meg til dette spelet.. Heldigvis har eg fått lønning innan det kjem. Får kose meg med brawl i mellomtida (som i kassa snart :D)

Skrevet
Savner litt mer åpne områder, ser ut som det bare er by der. Men det gjør jo egentlig ikke så mye=)

Hallo? Det er New York dette her :p Man finner nok kun litt parker rundt omkring :)

Skrevet

Its worth it bud. :D Nudler er jo godt og da. :p

:O omfg nå er jeg overhyped siden jeg så karte :D:D

Gleder meg til i morra til traileren. Har fri til og øve på prøvemuntlig så jeg slipper og sitte på skolen og være ukonsentrent xD

Skrevet
Savner litt mer åpne områder, ser ut som det bare er by der. Men det gjør jo egentlig ikke så mye=)

du harjo central park som er ganske stor da. Eller middle park som R* liker å kalle den.

Skrevet
Burde jeg forhåndsbestille spillet nå? ;P (På absoluttspill.no) Så er jeg sikra å få spillet på release?

Ja gjør det du :thumbup:

Jeg bestilte det for en liten stund siden på cdon :cool:

Jeg gleder meg så sykt til dette spillet! litt for mye egentlig... :whistle:

Sitter på Gtaforums hele dagen hver dag og kraver etter ny info... :roll:

Jeg vet, jeg må skaffe meg et liv :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...