Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ped

ped - pedestrian (fotgjenger/vanlige folk på gaten)

Endret av Martin_PS3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg spør igjen jeg. Noen som vet om steder som har GTA IV til minst mulig penger? Var i drammen i dag, Lefdal hadde ikke (Gulskogen) og EB games skulle ha 579,-.... for et brukt ett!

The search continiues!

trur nok det er noe sånt du må gi for det...hvem gidder btw og bytte gta 4 :o er det på ps skjønner jeg det men ikke vis det er på xbox...men trur de har på plate komoaniet på ps3 hadde vertfal det i Porsgrunn men ikke fler på 360

Skrevet

Noen andre enn meg som synes multiplayer systemet er helt idiotisk?

Her sitter jeg og skal lage custom game, så kommer det en eller annen retard inn som har spilt mer enn meg og derav har høyere rank og setter på helt retarda regler (politi, full trafikk og et helt annen plass enn det jeg valgte) som er helt idiotisk å spille. Gjør meg deprimert.

Skrevet
Noen andre enn meg som synes multiplayer systemet er helt idiotisk?

Her sitter jeg og skal lage custom game, så kommer det en eller annen retard inn som har spilt mer enn meg og derav har høyere rank og setter på helt retarda regler (politi, full trafikk og et helt annen plass enn det jeg valgte) som er helt idiotisk å spille. Gjør meg deprimert.

Spill mer!

Neida, synes egentlig systemet er helt ok jeg, pleier ikke lage custom games annet enn hvis jeg skal spille med venner på en lukket server. Ellers tar jeg bare quick game...

Skrevet
Jeg spør igjen jeg. Noen som vet om steder som har GTA IV til minst mulig penger? Var i drammen i dag, Lefdal hadde ikke (Gulskogen) og EB games skulle ha 579,-.... for et brukt ett!

The search continiues!

trur nok det er noe sånt du må gi for det...hvem gidder btw og bytte gta 4 :o er det på ps skjønner jeg det men ikke vis det er på xbox...men trur de har på plate komoaniet på ps3 hadde vertfal det i Porsgrunn men ikke fler på 360

Fanboy?Usj...tåpelig kommentar...

Skrevet

The search continiues!

Fanboy?Usj...tåpelig kommentar...

Word up!

Synes alle bør beholde gta iv jeg, for min del er det et spill jeg "plutselig" får lyst å spille. Greit å ha!

Skrevet

Sikkert en som gjorde det samma som meg på en anna måte. Pga special edition kom sent ut fra Elkjøp kjøpte jeg GTAIV på nattåpent, for så å bytte inn den som fulgte med til special edition. Eneste forskjellen er strekkoden.

Han andre bytta sikkert den han kjøpte når han fikk special edition.

Skrevet

Hvordan er det å ringe venner på mobilen i multiplayer? Vurderer sterkt å kjøpe headset, men vil gjerne vite om det er verdt det først. Noen her som har brukt denne funksjonen?

Fant forresten et headset som så bra ut her. Noen som har prøvd det eller vet om det er bra? Er jo ganske billig, men ser allikevel ut som topp kvalitet. Verdt å kjøpe?

Gjest Slettet-q5ES5fDk
Skrevet

Hvilke person i handlingen liker dere best?

Jeg syns Little Jacob er best å gjøre oppdrag med, liker måten han snakker.

Skrevet
Hvilke person i handlingen liker dere best?

Jeg syns Little Jacob er best å gjøre oppdrag med, liker måten han snakker.

Må nesten være brucie. Han kommer med så mange gullkorn, jacob skjønner jeg nesten ikke, selvom jeg leser^^ Brucie er genial :D

Skrevet (endret)

The search continiues!

Offerhouse på ebay tar 194,- for PAL utgaven av X360 :) Er vel billigste du finner i dag.

EDIT: eller tok... Nå var han helt utsolgt. Men dukker nok opp flere etterhvert :p

Endret av CaZpeR
Skrevet (endret)

Det er vel når du får tilgang til en annen bydel og butikken "perseus".

Syns det er litt lite klesvalg i spillet 2-3 butikker eller noe?

Kan man pimpe biler? har så lyst å pimpe sentinel, de er så rå ^^

Endret av SvennAndre
Skrevet (endret)
hvordan tar jeg taxi???

L1 for å plystre (ikke nødvendig) og holde inn Trekant for å sette seg inn (ikke et enkelt trykk, da drar man ut sjåføren).

Endret av Martin_PS3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...