Zeph Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Det er klart, men nokon må tene på drevene uansett, er ikkje MS som lager dei som står i dagens versjon vel?
Essem Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Men Sony er en av hovedkonkurrentene på konsollmarkedet. Jeg tror det ville være litt kjipt for Microsoft hvis Sony skal produsere det beste drevet til spill. Microsoft kan jo bruke HD-DVD til spill, selv om den da vil være død som HD-filmavspiller.
Eremal Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 (endret) Er Hitatchi og LG som lager drevene til 360. Saken er at dersom en 360 skal ha blu-ray så vil konsollen fort koste betydelig mer enn ps3. Som drugiS sier, så er det bare å bruke HD-DVD til spillene, men problemet med den er at den er dyr. Endret 15. mai 2008 av Eremal
aspic Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Er det nokon som nokon gong har sett ein kvinneleg taxisjåfør?
Essem Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jepp, et par ganger tror jeg. Eller innbiller jeg meg ting nå?
aspic Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Tja.. Eg tar mykje taxi, men har aldri sett noko kvinneleg taxisjåfør.. =o
Korka Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Når åpnes 3 øya? ALtså den øya til venstre for Alq (Manhattan)
Ferchie Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har nå funnet ut den beste metoden tror jeg for å holde på 6 stjerners wanted level: Bruk det sykehuset du har gjort oppdrag på før. Ta med masse ammo og begynn å skyt. Du kan gjemme deg bak sittebenkene. Det står en brusautomat der inne som sikrer deg uendelig med helse. Jeg holdte på i ca. 40 min til jeg gikk lei og løp ut med en granat i hånda. Jeg tror ikke det er mulig å komme seg unna med livet i behold derimot.
Zeph Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Eg satt meg på huk i toppen av trappa på eit safehouse og skaut til eg var tom for ammunisjon. Kasta granatar og sendte raketter ned for å sprenge politibilar som eg såg gjennom døra. Når eg var tom sprang eg opp på rommet og lagra.
Ferchie Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Funker sikkert det også, men den plassen jeg pratet om har du mulighet til å hente ammo fra døde politimenn hele tiden! Kommer ut av det med mere ammo faktisk. Når man lærer seg teknikken med autoaim tar man ut hvem som helst med et skudd fra pistolen!
Eremal Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 (endret) Jeg pleier bare å kjøre rundt og plaffe politifolk. Når du begynner å lære deg hvor sykehusene er går det lett. Det er ca. alltid healthpacks og brusautomater i og rundt sykehusene. I tillegg er det brusautomater en rekke steder rundtom. Skulle laga kart, for de hjelper noe enormt. Bare ikke bruk for lang tid før du drikker på 6 stjerner. Det blir veldig fort veldig mye politi. Granater (og RPG) fungerer godt som avledningsmanøvre (kast den midt inn der hvor det er mest politi, de løper alle veier vekk fra granaten, og de som ikke kommer seg vekk blir blåst hunivall). Endret 15. mai 2008 av Eremal
fox Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) Ang mission til Politisjef F. (husker ikke hans hele navn ) Det å drepe Clanerce eller hva nu han heter, hva skjer etterpå enten jeg dreper ham eller ei? Endret 15. mai 2008 av Zeph Spoiler folkens!!
Zeph Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Eg synest litt av poenget med å ha eit val er at ein må ta det. Å finne ut av utfallet ved forskjellige val før du faktisk må gjere det blir litt feil.
fox Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hehe, sant nok. Men jeg er så nysgjerrig! ENDRING: Forresten må jeg bare beklage at jeg glemte å legge inn spoiler. Endret 15. mai 2008 av Fox
Eremal Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 ang spoileren over her: Hvis du ikke dreper ham, møter du ham igjen som random ped, hvorpå han begynner å skyte etter deg. Personlig ville jeg latt han leve for å få cutscenen som du får på random ped, men det er strengt tatt 100% opp til den enkelte spiller
fox Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 ang spoileren over her: Hvis du ikke dreper ham, møter du ham igjen som random ped, hvorpå han begynner å skyte etter deg. Personlig ville jeg latt han leve for å få cutscenen som du får på random ped, men det er strengt tatt 100% opp til den enkelte spiller Hva er ped for noe?
Chris_lox Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg spør igjen jeg. Noen som vet om steder som har GTA IV til minst mulig penger? Var i drammen i dag, Lefdal hadde ikke (Gulskogen) og EB games skulle ha 579,-.... for et brukt ett! The search continiues!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå