Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men Sony er en av hovedkonkurrentene på konsollmarkedet. Jeg tror det ville være litt kjipt for Microsoft hvis Sony skal produsere det beste drevet til spill. Microsoft kan jo bruke HD-DVD til spill, selv om den da vil være død som HD-filmavspiller.

Skrevet (endret)

Er Hitatchi og LG som lager drevene til 360. Saken er at dersom en 360 skal ha blu-ray så vil konsollen fort koste betydelig mer enn ps3. Som drugiS sier, så er det bare å bruke HD-DVD til spillene, men problemet med den er at den er dyr.

Endret av Eremal
Skrevet

Jeg har nå funnet ut den beste metoden tror jeg for å holde på 6 stjerners wanted level:

Bruk det sykehuset du har gjort oppdrag på før. Ta med masse ammo og begynn å skyt. Du kan gjemme deg bak sittebenkene. Det står en brusautomat der inne som sikrer deg uendelig med helse.

Jeg holdte på i ca. 40 min til jeg gikk lei og løp ut med en granat i hånda.

Jeg tror ikke det er mulig å komme seg unna med livet i behold derimot.

Skrevet

Eg satt meg på huk i toppen av trappa på eit safehouse og skaut til eg var tom for ammunisjon. Kasta granatar og sendte raketter ned for å sprenge politibilar som eg såg gjennom døra. Når eg var tom sprang eg opp på rommet og lagra. :p

Skrevet

Funker sikkert det også, men den plassen jeg pratet om har du mulighet til å hente ammo fra døde politimenn hele tiden! :) Kommer ut av det med mere ammo faktisk.

Når man lærer seg teknikken med autoaim tar man ut hvem som helst med et skudd fra pistolen! :)

Skrevet (endret)

Jeg pleier bare å kjøre rundt og plaffe politifolk. Når du begynner å lære deg hvor sykehusene er går det lett. Det er ca. alltid healthpacks og brusautomater i og rundt sykehusene. I tillegg er det brusautomater en rekke steder rundtom. Skulle laga kart, for de hjelper noe enormt.

Bare ikke bruk for lang tid før du drikker på 6 stjerner. Det blir veldig fort veldig mye politi. Granater (og RPG) fungerer godt som avledningsmanøvre (kast den midt inn der hvor det er mest politi, de løper alle veier vekk fra granaten, og de som ikke kommer seg vekk blir blåst hunivall).

Endret av Eremal
Skrevet (endret)

Ang mission til Politisjef F. (husker ikke hans hele navn :p) Det å drepe Clanerce eller hva nu han heter, hva skjer etterpå enten jeg dreper ham eller ei?

Endret av Zeph
Spoiler folkens!!
Skrevet

Eg synest litt av poenget med å ha eit val er at ein må ta det. Å finne ut av utfallet ved forskjellige val før du faktisk må gjere det blir litt feil.

Skrevet (endret)

Hehe, sant nok. Men jeg er så nysgjerrig!

ENDRING: Forresten må jeg bare beklage at jeg glemte å legge inn spoiler.

Endret av Fox
Skrevet

ang spoileren over her:

Hvis du ikke dreper ham, møter du ham igjen som random ped, hvorpå han begynner å skyte etter deg. Personlig ville jeg latt han leve for å få cutscenen som du får på random ped, men det er strengt tatt 100% opp til den enkelte spiller

Skrevet
ang spoileren over her:

Hvis du ikke dreper ham, møter du ham igjen som random ped, hvorpå han begynner å skyte etter deg. Personlig ville jeg latt han leve for å få cutscenen som du får på random ped, men det er strengt tatt 100% opp til den enkelte spiller

Hva er ped for noe?

Skrevet

Jeg spør igjen jeg. Noen som vet om steder som har GTA IV til minst mulig penger? Var i drammen i dag, Lefdal hadde ikke (Gulskogen) og EB games skulle ha 579,-.... for et brukt ett!

The search continiues!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...