Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fy fader folkens, dere er ville alle i sammen! Sitter og spiller i 6 timer i strekk før dere skal 7 timer på jobb nesten rett etterpå :p

Nå venter jeg bare på postmannen som kommer her i 1 tida, og ber til Gud om at han pakken fra platekompaniet i bilen :)

Samme her, vår postmann kommer 12.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fy fader folkens, dere er ville alle i sammen! Sitter og spiller i 6 timer i strekk før dere skal 7 timer på jobb nesten rett etterpå :p

Nå venter jeg bare på postmannen som kommer her i 1 tida, og ber til Gud om at han har pakken fra platekompaniet i bilen :)

Samme her, vår postmann kommer 12.

Du ser det Toska92, at jeg forhåndsbestilte fredag sist uke, og pakken ble sendt igår. Jeg håper virkelig den kommer idag :)

Endret av Selvin
Skrevet (endret)

Ja SurfingElite - Jeg kondolerer...

Det var kjiipt, spess etter alle glameldingene du skrev før...

Skal se om kompisen min klarer biffen i dag....Er spent...Forteller om vi klarer det...

;)

Endret av Ban-One
Skrevet

Stod i kø klokken 23:20 til 00:00 for å kjøpe det her i Bergen. Lang kø utenfor bystasjonen. Kjøpte det sammen med en kompis. Spiller det nå. :) Blir nok bare gymmen for meg i dag på skolen, hehe... og religion for han :p

Skrevet

Nå sitter jeg med verdens beste spill i hånda! Coveret er jo grymmtlekkert!!!!:)

Nå er spillet i maskinen, og frokosten på vei ned i magen,så blir det spilling som bare det.

Og nåde de som prøver å forstyrre meg..hehe

Klarte å klomse meg ned på EBgames før idag, og fikk hentet det.

Skrevet (endret)
Coveret, er det sånn at Grand Theft Auto IV skrifta er hevet? :)

Helt korrekt.

Kult! Håper det ligger i postkassa i dag, kan nesten ikke se noen annen mulighet :)

Endret av Selvin
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Social club er nede, åpner sikkert straks ;)

Skrevet

da reiser jeg og henter mitt eksemplar :D fint med forhåndsreserveringer, bare gå rett forbi køen og vise kvitteringa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...