Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343
Skrevet
Et lite spm, hvilke av de øyene er det man begynner på?

4114_gta4_liberty_city_map.gif

Dukes og Broker.

Jeg elsker det! Fantastisk! Virkelig, virkelig fantastisk. Har ikke gjort mye så langt, gikk bøssebæreaksjon for Kreftforeningen (russ), men nå er det spælletid. Endelig.

Ikke si meg at du skal bruke russe tia di på Gta IV og spilling?

jaggu mer fornuftig det enn mye av det tullet russen driver med ellers. måtte bare få sagt det. (OT, så ikke gidd :p )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dukes og Broker.

Jeg elsker det! Fantastisk! Virkelig, virkelig fantastisk. Har ikke gjort mye så langt, gikk bøssebæreaksjon for Kreftforeningen (russ), men nå er det spælletid. Endelig.

jaggu mer fornuftig det enn mye av det tullet russen driver med ellers. måtte bare få sagt det. (OT, så ikke gidd :p )

Russe tia er det beste som skjer mens man er ungdom..

Gjest Slettet+212343
Skrevet

Dukes og Broker.

Russe tia er det beste som skjer mens man er ungdom..

hvor gammel er du? og når slutter man å være ungdom mener du? :)

Skrevet

Planen min (som russ): Skaffe spelet i morgon. Spele i morgon og onsdag dag. Sjølvsagt ut natt til 1., Seinare på torsdag farter eg til kongeparken --> Vil fest til Søndag. Utover det har eg ikkje så mange planer, men dei kjem vel. Er eg GODKJENT?

Skrevet
post-138348-1209411481.jpg Sorry ass.. Jeg måtte bare skaffe det jeg også.

Bare på 360.. ^^

Det det er jo so fake..

Nå skal det spællas..

Den der var faktisk litt bra :laugh:

Skrevet

mange som har fått spillet allerede eller? hvordan er det så langt? har det levd opp til forventningene?

*håpe på at det finnes flere eksemplarer i butikkene i morra når jeg står opp* :p

Skrevet

Dukes og Broker.

Nå er det best å svare så folk ikke tror jeg ikke skal være russ.

Så nei, "TehJøran" jeg skal ikke bruke russetiden på GTA. Jeg gikk jo faktisk den bøssesaken da. Skal spille litt nå, legge meg, stå opp, være på skolen, skrive artikkel til langt på natt, gå på skolen på onsdag og ut på byn på onsdag. Sånn. ( :) )

Skrevet

Jeg gidder ikke spelle i hele uka da. Jeg kjøper jo cod4 i morgen også så skal spelle det litt å.

til vanlig spiller jeg kanskje 1 time om dagen. Blir vel litt mer nå da.

Spelle gta i noen timer i morgen, men har prøve på onsdag så må øve på den. onsdag så har vi fri til mandag. Spiller vel en del på onsdag, men på torsdag fredag og lørdag har jeg planer så blir ikke så mye da.

Faen jeg gleder meg til i morgen.. Skal legge meg nå kanskje? Så blir det fortere morgen :D

Skrevet (endret)
post-138348-1209411481.jpg Sorry ass.. Jeg måtte bare skaffe det jeg også.

Bare på 360.. ^^

Det det er jo so fake..

Nå skal det spællas..

Min er mye ektere enn din så!

post-98574-1209414006_thumb.jpg

Endret av Dofty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...