aspic Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Det var ein ganske seriøst omtale her. Som tok denne samanlikninga av spela: XBOX VERSJONEN: PS3 VERSJONEN: Hmm.. Eg skjønner ikkje kvifor folk klager og regelrett LEITAR etter grafiske forskjellar. NYT SPELET FOLKENS.
Selvin Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 SonyDefenceForce gav forresten PS3-versjonen 9.4/10 og 360-versjonen 3.5/10:P Go SonyDefenceForce Jeg sa useriøst, sa jeg ikke det?Omtalen er lagd av en side som favoriserer Sony, og man ser lett at det bare er tull. Hva mener du? For en sinsykt sugen/barnslig omtale! Kan venligst noen fjerne spoileren som akkurat ble postet i denne tråden! Herregud, tror du jeg er helt lame eller? Såklart vet jeg at den omtalen er så tullete som det går an å bli, og jeg tar den ikke seriøst på et punkt! Men det må da være lov å ha litt moro
ftpfloppy Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Jippi Har fått onkelen min som jobber på elkjøp til å holde av GTA for meg Slutter skolen kl 12 i morra og på onsdag så da blir det spilling:D Gleder meg Edit: Noen andre som har merka at Elkjøp selger GTA for 380 kr! Er ikke det veldig billig? Endret 28. april 2008 av ftpfloppy
Toska92 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Og derfor blir det utsolgt før du får sagt Nico. Så er lurt å holde av/bestille.
The Stig Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hvorfor i huleste skriver du den uten spoilertag da smarten! ja wtf Om dere sikter til mitt innlegg, foreslår jeg at dere leser på nytt ... S-A-K-T-E. Spørsmålet var navnet på vedkommende, at det er et bedrageri inne i bildet har vært nevnt siden dag 1.
Mr.Karlsen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hmmm, er det no klan til 360 eller? Sjekk denne tråden eg startet Das Link
UrgeLoL Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hvorfor i huleste skriver du den uten spoilertag da smarten! ja wtf Om dere sikter til mitt innlegg, foreslår jeg at dere leser på nytt ... S-A-K-T-E. Spørsmålet var navnet på vedkommende, at det er et bedrageri inne i bildet har vært nevnt siden dag 1. Viste ikke det jeg, og jeg har da fulgt rimelig godt med.
tomtomtom Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 SonyDefenceForce gav forresten PS3-versjonen 9.4/10 og 360-versjonen 3.5/10:P O-M-F-G!! De er litt ute å kjører ass.. :S Uannsett så er det jo "SonyDefenceForce".. De gjør sikkert alt for å få Sony på Topp liste.. Helt idiotisk og drive å fikse på bilder og stå å lyve om at det dårligste bildet er 360 versjon.. rolf-lol!
Tiidus Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Da har jeg fått bekrefta at elkjøp har det på lager, og klart for at jeg skal moshe meg inn i morra for å kjøpe det! /balltre
Mr.Karlsen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Good luck En vennav meg stiller opp tre kvarter før opningstid og kjøper to eksemplarer - til meg å han Føler meg trygg
Dofty Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Da har jeg fått bekrefta at elkjøp har det på lager, og klart for at jeg skal moshe meg inn i morra for å kjøpe det! /balltre Hvis du skal ha med deg balltre så tror jeg de fleste veit at du skal ha GTA IV..
Selvin Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Da har jeg fått bekrefta at elkjøp har det på lager, og klart for at jeg skal moshe meg inn i morra for å kjøpe det! /balltre Hvis du skal ha med deg balltre så tror jeg de fleste veit at du skal ha GTA IV.. Bytt ut balltreet med en dildo så er folk i alle fall sikre på hva du skal ha!
Erlendz Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hvorfor i huleste skriver du den uten spoilertag da smarten! ja wtf Om dere sikter til mitt innlegg, foreslår jeg at dere leser på nytt ... S-A-K-T-E. Spørsmålet var navnet på vedkommende, at det er et bedrageri inne i bildet har vært nevnt siden dag 1. Viste ikke det jeg, og jeg har da fulgt rimelig godt med. Det gjorde ikke jeg heller!
teletubbiekid Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Noen som har noen formening om det blir lett å få tak i GTA rundt kl. 11.45 imorgen? Hadde tenkt å kjøpe det i lunsjpausen, men lurer på om jeg skal ta turen innom butikken før skolestart istedet. edit: er forresten i Oslo jeg skal kjøpe det. Endret 28. april 2008 av teletubbiekid
Selvin Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Noen som har noen formening om det blir lett å få tak i GTA rundt kl. 11.45 imorgen? Hadde tenkt å kjøpe det i lunsjpausen, men lurer på om jeg skal ta turen innom butikken før skolestart istedet. Det kommer egentlig an på hvilken butikk og hvor du bor...
teletubbiekid Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Det kommer egentlig an på hvilken butikk og hvor du bor... Oslo, hvilken som helst butikk som det er mulig å nå fra Torggata på under en halvtime for fot.
Selvin Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Det kommer egentlig an på hvilken butikk og hvor du bor... Oslo, hvilken som helst butikk som det er mulig å nå fra Torggata på under en halvtime for fot. Expert tar ikke inn spillet, Elkjøp har X360 versjonen ( ikke PS3 ), det er alt jeg vet. Fin kveldstur å rusle rundt i Oslo og kikke etter GTAIV Endret 28. april 2008 av Selvin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå