Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har nå kommet 25% og elsker spillet. Må bare si alt er perfekt. Våpen (AK!), Biler, oppdrag etc.etc.

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg bare mer og mer, skal bli så herlig å knabbe en bil for så å cruise nedover broadway (heter ikke det ingame da :p) i sollyset!

Endret av Selvin
Skrevet (endret)

Uten at jeg skal avsløre for mye men du vil nyte sola mer enn noen gang i et spill. Kameravinkelsystemer er så og si perfekt.

Endret av Zic0
Skrevet (endret)
Skal vedde på at kona di sitter og spiller :wee:

Det hadde vært høyforræderi.

Å bryte forseglingen er en hellig opplevelse, og derfor skal den rette eieren av spillet gjøre det.

Endret av Stonemeister
Skrevet (endret)
Kona har det visst moro på min bekostning. Kødda med meg. Hadde ikke kommet en dritt. :mad:

Ellers ventes det fra Gamezone.

Hvor mye skal du ha for kona di?

Interessert i å bytte mot ett stykk GTAIV på 360 eller PS3?

Endret av GETINTHEVAN
Skrevet
Å bryte forseglingen er en hellig opplevelse, og derfor skal den rette eieren av spillet gjøre det.

Hehe. Husker når San Andreas kom. Jeg måtte jo på skolen, og satt bare å ventet til at jeg kunne stikke hjem å sjekke postkassa. I friminuttet ringte en kompis, og holdt telefonen slik at jeg skulle høre at han åpnet plastikken på spillet. Ble passe irritert da. :p

Skrevet
fikk just sms av megastore... natt åpent klokka 12 :D 12 timer igjen til jeg kan ned og hente det og game litt i natt :D

I Oslo? I så fall er det noe sjanse for meg som ikke har forhåndsbestillt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...