Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MEN jeg har en 6800 gt sad.gif

 

Så har jeg ihvertfall ikke dårligst skjermkort her inne! :p Nei, får om jeg noen gang gidder bruker skikkelig med peng på en pc igjen. Spiller såvidt, blir lei spill på timer. Unntaket er jo selvsagt spill som Zelda, Halflife, MMos osv.

 

Noen som har peil på hvor langt jeg burde kunne pushe et x800xtpe m/ Silencer(kjøler)?

 

Ser frem til dette spillet, jungelspill er kos :ph34r:

Lenke til kommentar

Vel, maskinen min er så up to date i forhold til hva jeg gadd å legge av penger i den. Så om jeg må skru ned et hakk på en og annen innstilling er det ikke noen katastrofe, men det ville vært idiotisk om spillet var så krevende at man ble sittende og jokke rundt på middels innstillinger med et 8800GTS-kort. (Som jeg har). Men så ille ser det jo selvfølgelig ikke ut til at det blir.

Lenke til kommentar

8800GTS 640MB

Intel Core 2 Duo E6600

GeIL DDR2 PC6400 Ultra 2 GB

EVGA nForce 680i SLI

 

Type trendy maskin som alle har for tiden! :)

 

Kanskje jeg kjører oppsettet i SLI når den tid kommer. Tror nok at jeg skal kunne kjøre det helt greit.

 

Men det bekymrer meg at jeg ikke kan kjøre spill som Oblivion på fult idag uten at det lagger. :ermm:

 

Har en 20* skjerm så oppløsningen blir 1600x1200. Så da må jeg nok skru litt ned på innstillingene. Nekter å gi slipp på den oppløsningen.

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

Du ligger sånn ca. rett over Crysis sine minimumskrav. Det kan sikkert være du kan skru opp til de innstillingene, men det er jo ikke garantert det vil gå glatt.

 

Systemkrav:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Minimum requirements:

CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz

Graphics: Nvidia 6600 or ATI X1600 - Shader Model 2.0

RAM: 1GB

HDD: 6GB

Internet: 256k+

Optical Drive: DVD

Software: DX9 with Windows XP / Vista

 

Recommended requirements:

CPU: Dual-Core CPU (Athlon X2 / Pentium D / Core 2 Duo)

Graphics: Nvidia 7800GT or ATI X1800XL Pro (SM 3.0)

RAM: 1.5GB+

HDD: 6GB

Internet: 512k+ (128k+ upstream)

Optical Drive: DVD

Software: DX9 with Windows XP / Vista

Lenke til kommentar

Så lenge du ikke kjører veldig høy oppløsning skulle det vel kunne gå bra. Det er vel først i høye oppløsninger at det virkelig blir forskjeller på 320/640/GTX.

 

Ehh, hvorfor står det DX9 på Recommended requirements? Troligvis en skrivefeil fra adminen som postet på forumet.

8919538[/snapback]

 

Er jo ikke sikkert det er en skrivefeil. Ettersom forskjell i grafikken mellom DX10 og 9 er merkbar men ikke helt revolusjonerende for det utrenede øyet, legger de vel opp til at Crysis også skal kunne nytes i DX9 med godt resultat

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar

Tja.. jeg kjører også 1680x1050, men med GTX. Vil vel tro at 320 skal klare seg fint i den oppløsningen, den gjør det jo bra i denne oppløsningen i dagens spill i forhold til de to dyrere kortene

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Company of Heroes

post-109245-1182507166_thumb.jpg

Kortet ditt blir da det som heter "320 MB", ikke det med grønn søyle. Det er overklokket fra fabrikken

 

Er ikke sikker på dette med SLI, har aldri forsøkt det selv og det er ikke alltid ytelsen øker veldig. I noen tilfeller jeg har lest om går ytelsen ikke opp mer enn 20% eller til og med ned (!), men dette kan ha med drivere e.l. å gjøre. Jeg skal ikke uttale meg om dette som om jeg kan det :nei:

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
ahh.  digg!  Min PC takler ultra high :D      Håper virkelig dette gjelder med AA og 1680x1050 oppløsning også :p

8888624[/snapback]

 

Alle med E6600 og 8800 GTX trenger ihvertfall ikke bekymre seg..

Men på Ultra High..bare glem det..Da må du nok ha quad og 8800gtx

om selvsagt helst 2gb ram eller mer...

Lenke til kommentar
Alle med E6600 og 8800 GTX trenger ihvertfall ikke bekymre seg..

Men på Ultra High..bare glem det..Da må du nok ha quad og 8800gtx

om selvsagt helst 2gb ram eller mer...

 

Skulle ikke forundre meg om GTXene sliter også på høyeste innstillinger. Selv i noen spill i dag (Stalker f.eks) sliter jo PCen når alt er makset ut (selv om det spillet var dårlig optimalisert)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

For dere som tror at dette er systemkravene:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Minimum requirements:

CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz

Graphics: Nvidia 6600 or ATI X1600 - Shader Model 2.0

RAM: 1GB

HDD: 6GB

Internet: 256k+

Optical Drive: DVD

Software: DX9 with Windows XP / Vista

 

Recommended requirements:

CPU: Dual-Core CPU (Athlon X2 / Pentium D / Core 2 Duo)

Graphics: Nvidia 7800GT or ATI X1800XL Pro (SM 3.0)

RAM: 1.5GB+

HDD: 6GB

Internet: 512k+ (128k+ upstream)

Optical Drive: DVD

Software: DX9 with Windows XP / Vista

 

Det er ikke det!! Det er ikke de offisielle systemkravene fra CryTek. Dette er noe fansen har satt opp.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...