Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Ja, de systemkravene er overalt, for det er mange som tror det er de offisielle kravene fra CryTek. Det er en Admin på et fan forum som har satt det opp. Altså ikke helt og stole på.

 

CryTek har ikke sagt noe om systemkravene bortsett fra det i intervjuet: Hva man trenger for å kjøre på Ultra high.

 

:)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Hei, jeg har bestilt ny bærbar (IFL90+)

 

Hvordan vil den greie Crysis (har virkelig sett frem til det. Det og Spore :love:)?

 

Specs:

 

15,4" Widescreen WSXGA+ 1680x1050 matt skjerm

Intel Core 2 Duo Mobile T7700 2.40GHz 4MB Cache

Nvidia GeForce® 8600M GT 512MB

4GB minne DDR2 667MHz (2x2GB)

Windows XP

 

 

Ser det bra ut?

Endret av mks1001
Lenke til kommentar

Jeg trur ikke jeg ville satsa på at det er systemkrava for og spille spillet på fult uten lagg..Det har selvfølgelig mye og si åssen oppløsning du skal kjøre også men tviler på at man får kjøre absolut ALT på fult med bare et 8800 GTX kort.

 

Jeg skal selvfølgelig ikke si meg sikker for det kan jo gå, men tviler egentlig på det. Jeg har testa Lost Planet demo med DirectX10 og det kunne jeg ikke kjøre med alt på MAX og Crysis er jo tross alt et ganske krevene spill, vis det blir som lille broren Far cry som krevde sinnsykt mye av pcen da det kom ut.

Endret av ZGC
Lenke til kommentar

Uansett hvor mye de jobber med komprimeringer og dritt, vil det alltids være en scene der du hiver deg i bakken, hvor alle bladene til plantene beveger seg 100% realistisk i forhold til kroppsvekten din, og partikler og røyk fyker rundt hodet ditt. De har gjort en god jobb må jeg si, men i slike spill er det uunværlig at det skjer mye rart i en stor, stor jungel med mange, mange folk... derfor må ikke bare kapasitetent til PC'en din være dyp (prosessor/GFX) den må også være vi (RAM). Husker dette fra Far Cry og.. Jeg er enig med du som sa at det er DROPPENE som er værst, og det er forebygd best i slike spill ved å oppgradere RAM. Rammen er billig nå også med de nye modulene på marknaden, pluss at folkene bak Crysis har gjort et syyyyk god jobb.

 

Kan sikkert gjøre 8600gts eller lignende på ultra high detalje-nivå med 1024-oppløsning om du har 3-4gB RAM, ingen tvil :) (Da mener jeg uten drops som synest, og prima spill-opplevelse.)

 

Dessuten kommer det en del spill kule spill nå og.. Medal of honor, bioshock, settlers osv. Definitivt fristende med ny PC nå! Også med tanke på at man er sikkra å kjøre SC2 glatt, selv om man først nå kjøper PC .. Jeg mener, hvor krevende kan et RTSspill egentlig være ? :p

Endret av Ravakek
Lenke til kommentar
Uansett hvor mye de jobber med komprimeringer og dritt, vil det alltids være en scene der du hiver deg i bakken, hvor alle bladene til plantene beveger seg 100% realistisk i forhold til kroppsvekten din, og partikler og røyk fyker rundt hodet ditt. De har gjort en god jobb må jeg si, men i slike spill er det uunværlig at det skjer mye rart i en stor, stor jungel med mange, mange folk... derfor må ikke bare kapasitetent til PC'en din være dyp (prosessor/GFX) den må også være vi (RAM). Husker dette fra Far Cry og.. Jeg er enig med du som sa at det er DROPPENE som er værst, og det er forebygd best i slike spill ved å oppgradere RAM. Rammen er billig nå også med de nye modulene på marknaden, pluss at folkene bak Crysis har gjort et syyyyk god jobb.

 

Kan sikkert gjøre 8600gts eller lignende på ultra high detalje-nivå med 1024-oppløsning om du har 3-4gB RAM, ingen tvil :) (Da mener jeg uten drops som synest, og prima spill-opplevelse.)

 

Dessuten kommer det en del spill kule spill nå og.. Medal of honor, bioshock, settlers osv. Definitivt fristende med ny PC nå! Også med tanke på at man er sikkra å kjøre SC2 glatt, selv om man først nå kjøper PC .. Jeg mener, hvor krevende kan et RTSspill egentlig være ? :p

8921672[/snapback]

 

 

Ja RAM har mye og si på spillene nå for tide og CPU..siden DirectX 10 er lagd for at GPU og CPU skal jobbe sammen og ikke kjøre Solo...Sånn som vista som trenger minimum 1Gb ram for at det skal kjøre ordentlig så må vel spillene ha 2-3Gb ekstra minne for og kjøre glatt..Gleder meg sykt til Crysis..glad jeg har bursdag 2 september sånn at jeg kan kjøpe no deler til pcen før crysis og den nye AMD socketen kommer ut med støtte for PCIe 2.0 :D

Lenke til kommentar
Har det egentlig så mye å si om man kan kjøre Crysis på Ultra High? Er jo i bunn og grunn gameplayet som teller

 

:p

8922585[/snapback]

 

Blir bare fornøyd hvis omgivelsene er pene, spillet ser ganske underholdende ut, grafikken er ikke topp prioritet, men det hjelper på opplevelsen. Ellers er gameplayet ganske bra i crysis.

Lenke til kommentar
Skulle bare mangle at man kan kjøre et spill på maks grafikkinnstillinger når en punger ut flere titalls tusen på PC-hardware..

Haha, enig.

Så er jo også "FarCry" gutta flinke med å presse mye ut av lite.

 

Men venter til spillet er ute med og bedømme ytelse kontra specs.

 

 

Har det egentlig så mye å si om man kan kjøre Crysis på Ultra High? Er jo i bunn og grunn gameplayet som teller

Alle må jo innrømme at de bare vil ha Crysis fordi det ser jævlig bra ut :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Skulle bare mangle at man kan kjøre et spill på maks grafikkinnstillinger når en punger ut flere titalls tusen på PC-hardware..

Haha, enig.

Så er jo også "FarCry" gutta flinke med å presse mye ut av lite.

 

Men venter til spillet er ute med og bedømme ytelse kontra specs.

 

 

Har det egentlig så mye å si om man kan kjøre Crysis på Ultra High? Er jo i bunn og grunn gameplayet som teller

Alle må jo innrømme at de bare vil ha Crysis fordi det ser jævlig bra ut :p

8922805[/snapback]

 

Må innrømme at det ser jævelig fint ut men er ikke akkurat derfor jeg skal ha det..det er fordi jeg har alltid vært Far cry fan og de ligger lissom alltid før alle andre i spill opplevelse...første gangen jeg så Far cry så var det helt spesielt og se det for jeg hadde aldri sett et spill med så fin grafikk og så bra spill omgivelse..Jeg regner med at Crysis kan gi meg den samme "crazyjungelshotout" følelsen jeg fikk fra Far cry. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...