Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jakten kan være morsom nok den, så lenge man har selvtillit og pågangsmot til det. Jeg har ikke så mye av førstenevnte, og da hjelper ikke pågangsmotet mitt så alt for mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke vant til å være den pågående parten og visste ikke at det var så vanskelig. Fra nå av skal jeg være veldig snill og tydelig mot gutter som sjekker meg opp.

:thumbup:

Gjest In love?21
Skrevet

Etter maaange år uten så mye som en lighterflamme, har jeg blitt forelsket, tror jeg. Men han er så rar på så mange måter, og jeg føler meg overfladisk som sier dette, men noen av tingene får meg til å tvile på om hans karakter matcher min. én ting er at han sier "halla balla" på msn. hva faen? og også "See you later alligator". Ja, vet jeg er teit, men blir så turn-off! En tredje ting, som forsåvidt er ganske jævlig, er at han har som msnbilde at han står i speilet og tar bilde av seg selv(desidert mest harry jeg vet om)

Bagateller, men gnager no jævlig!(beklager språket:p) Ufortjent medfølelse, anyone?

Skrevet (endret)

Jeg veit hva du mener! Skjønner frustrasjonen din inderlig godt. Heldigvis er det sånne ting man kan vokse av seg/du kan endre selv, om dere blir et par. :devil:

Endret av Lemon
Skrevet

Hva er galt med see you later alligator? Senest i dag sa jeg "Whats up, buttercup?" isteden for hei. Det er da mest sannsynlig bare spøk.

Skrevet (endret)

Herlig. Våknet opp til en flott jente som sto utenfor døren min klar til å lage pannekaker til frokost :D

e:leif

Endret av Vowels
Skrevet

Noen som har noen tips til å ta kontakt med noen som sitter i kassen på en butikk? :p Er en i kassen på lokal butikken her som jeg synes er fin og kunne godt tenkt meg å bli bedre kjent med hun, men kjenner liksom ingen andre i dette området her, flyttet ut til en liten bygd i august for å jobbe og kjenner bare de jeg jobber med, så det å ende opp på en fest med hun er vel ikke akkurat stor sannsynlighet for heller.

Skrevet

Kjøp en deodorant. Når hun spør om du vil ha en pose, svarer du bare "neida, jeg tar den under armen". Hun vil le, samtidig som hun får inntrykk av at du er en renslig person.

Jeg har aldri prøvd dette.

Skrevet

Begynn med litt hyggelig småprat utover "Vil du ha en pose?" "Ja takk. Jeg betaler med kort".

Du trenger ikke begynne så heavy, et "Lang dag i dag? :)" kan fint starte en litt lengre samtale. Det funka i hvertfall fint for meg i sommer. ;)

Skrevet

Det med pose vil funke ganske dårlig siden de ligger foran kassen :p Og her i området er det ikke akkurat noe sted å ta en kaffe, må vel kjøre rundt 1t, er ute på bondelande.

Skrevet

jeg har bil jo, men hun virker ikke akkurat som noe en råne person, og det er forsåvidt ikke jeg heller :p men får nå prøve å få i gang en liten prat mens jeg står der.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Om du har bil kunne dere bare kjørt til en cafè/kino/whatever. Om du ikke har bil kunne dere bare tatt buss (selv om det sikkert er kjipt), og rukket å bli litt kjent, siden man får tid til å prate litt da.

Skrevet

Om du har bil kunne dere bare kjørt til en cafè/kino/whatever. Om du ikke har bil kunne dere bare tatt buss (selv om det sikkert er kjipt), og rukket å bli litt kjent, siden man får tid til å prate litt da.

Ikke undervurder bussturer! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...