Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da var det slutt :'(

Sånn kan det gå, får vell prøve å gå videre?

Veldig leit å høre. Er vel ikke stort annet å gjøre nei, selv om en viss valentinesdag kanskje ikke akkurat hjelper på humøret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en valentinesdag for mange år siden (kan ha vært i 2001) fikk jeg et anonymt valentineskort. Det lå på dørmatta utenfor der jeg bodde sammen med foreldrene mine.

Den dag i dag vet jeg ikke hvem det var fra, men det hadde vært gøy å vite!

Det var iallefall kjempeartig å få :)

Skrevet

Har nå fått en helt spesiell en på kroken ;). Jeg har en helt spesiell følelse for henne (hun) som er helt umulig og beskrive. Hun er søt, snill, morsom, pen. Og jeg skal møte henne (hun) igjen idag! Gleder meg :love:

Haha, btw. Ikke mobb meg fordi om jeg skriver formen av ''hun'' feil.. Husker bare ikke.. ;)

Skrevet

finnes det noen butikker i bergen eller i nærheten som sender ut blomster til hele norge?

jeg ringte til en i trondheim, men der var bilen nettopp kjørt :/

jeg skulle vært tideligere ute, men om noen vet om en butikk jeg kan ringe til hvor de levere, vær så snill å hjelp meg ut. ellers blir dagen min ødelagt :(

Skrevet

Lurer virkelig på hva som skjer i kveld..

Når jeg våknet så var sambo borte, med en lapp om at han måtte innom jobb en rask tur, men var tilbake i 12-tiden.

Så fikk jeg en melding isted; "Finn frem den lille svarte, varm jakke og ski. Vær klar kl 18".

Hm.

Skrevet
Lurer virkelig på hva som skjer i kveld..

Når jeg våknet så var sambo borte, med en lapp om at han måtte innom jobb en rask tur, men var tilbake i 12-tiden.

Så fikk jeg en melding isted; "Finn frem den lille svarte, varm jakke og ski. Vær klar kl 18".

Hm.

Synes nå dette bygges opp til noe veldig interresant.. Kan bli moro, blir vel en slags skitur eller noe da.

Skrevet

Nå har 2 andre venninner fått den samme meldingen :)

Tipper dette blir en morsom kveld!

Ski i en liten kjole er jeg litt skeptisk til, så håper det ikke blir langt!

Skrevet
jeg ville helst ha kjæresten min her isteden.

er på vei. :wee:

skulle ønske jeg hadde fått min til meg å, men får klare meg med venninde i stede^^

Skrevet
jeg ville helst ha kjæresten min her isteden.

er på vei. :wee:

skulle ønske jeg hadde fått min til meg å, men får klare meg med venninde i stede^^

Jeg skulle ønske jeg ikke var uggen etter gårsdagen. Kjipt å dra til oslo og sitte ugen og jævlig på toget i en time. Men er verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...