Sapientia Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Jaa.. =D Gleder meg alltid til helger og ferier hvor vi er sammen. Lengter jo litt ekstra når man ikke ser hverandre like ofte. =)
Sapientia Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Vet. Er egentlig lite, men begrenser likevel hvor mye vi får sett hverandre betraktelig. Kan ikke bare stikke bortom i ny og ne når jeg får lyst, liksom. =)
Uin Viel Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 1351.26 km. og en del landegrenser som skiller meg fra min kjæreste. Langdistanseforhold er ikke alltid like lett, nei. Heldigvis er det bare midlertidig.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Ikke for å gni det inn på dere i avstandsforhold, men det er så ubeskrivelig herlig å bo sammen isteden for 9 timers reise. Dere har noe å glede dere til.
Bonna86 Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Ikke for å gni det inn på dere i avstandsforhold, men det er så ubeskrivelig herlig å bo sammen isteden for 9 timers reise. Dere har noe å glede dere til. Enig. I stedet for å bo omtrent 6 timer fra hverandre er det i dag ubeskrivelig deilig å endelig kunne bo sammen.
Uin Viel Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Ikke for å gni det inn på dere i avstandsforhold... Nei, for all del, jeg tror det kan være sunt for en periode med avstandsforhold, men jeg unner ingen det over lengre tid, så jeg blir bare glad av å høre slike ting. Hm, jeg vet ikke selv hva jeg mener med "over lengre tid"; det er nå åtte måneder siden mitt avstandsforhold begynte, og jeg føler at det er veldig lærerikt til tross for all smerten man i perioder må tåle.
Blåbær Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Og tenk om alt var bortkastet? Personlig så ville jeg aldri ha orket eller klart å holde ut med ett avstandsforhold.
Uin Viel Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 (endret) Jeg hadde heller ikke orket det hvis jeg ikke følte at dette var verdt å satse på. Bortkastet hadde det uansett hva som måtte hende ikke vært, men jeg forstår hvor du vil. Selvfølgelig, Tom Ølboks, ellers hadde forholdet aldri kunnet eksistert. Endret 9. november 2009 av Uin Viel
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Og tenk om alt var bortkastet? Den som intet våger, intet vinner. Man begir seg jo ikke ut på noe sånt om man ikke tror det er verdt å satse på.
Bonna86 Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Og tenk om alt var bortkastet? Den som intet våger, intet vinner. Man begir seg jo ikke ut på noe sånt om man ikke tror det er verdt å satse på. Veldig enig. Hatt en veldig koselig dag i dag med kjæresten. Feiret bursdagen min med kake og fikk utrolig flotte gaver, deriblant Nintendo Wii (med Wii Sports og Wii Fit), samt to cd'er og sesong 8 av CSI.
Mirann Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Så koselig, Yvonne. Gratulerer med dagen. Stas med bursdag!
Blåbær Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Og tenk om alt var bortkastet? Den som intet våger, intet vinner. Man begir seg jo ikke ut på noe sånt om man ikke tror det er verdt å satse på. Sant men innsatsen er mye høyere enn ved ett forhold der man ser hverandre hver dag.
Bonna86 Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 (endret) Og tenk om alt var bortkastet? Den som intet våger, intet vinner. Man begir seg jo ikke ut på noe sånt om man ikke tror det er verdt å satse på. Sant men innsatsen er mye høyere enn ved ett forhold der man ser hverandre hver dag. Det er jo godt mulig, men det er også fordeler med å være i et avstandsforhold. Man lærer seg å jobbe for å få forholdet til å fungere - nettopp fordi det nytter ikke å gi opp. For min egen del lærte jeg meg å sette så utrolig pris på den tida vi hadde sammen når vi først kunne treffe hverandre, og akkurat dét har fått meg tenke mye over hvor heldige vi er i dag. For oss var det en god lærdom før vi gikk inn i samboerskap. Endret 9. november 2009 av yvonne2
Blåbær Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Det er fordi man lengter og håper på at personen er noe man tror er. Ved å være sammen hver dag og bli bedre kjent har man en bedre forutsetning for å avgjøre om man bør bli samboere eller ikke.
Bonna86 Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 (endret) Det er fordi man lengter og håper på at personen er noe man tror er. Ved å være sammen hver dag og bli bedre kjent har man en bedre forutsetning for å avgjøre om man bør bli samboere eller ikke. Tja, det er vel strengt tatt opp til hvert par å bedømme. Og jeg kjente min partner godt jeg, til tross for vår avstand, det er hva man gjør det til selv også. For vår del fungerte det veldig bra, og nå har vi opplevd begge deler - og det er jeg glad for. Forøvrig fungerer vårt samboerskap veldig bra, selv om vi da var i et avstandsforhold inntil vi flyttet sammen. Noen garantier vil man uansett aldri ha. Endret 9. november 2009 av yvonne2
Catastrof Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Rimelig vanlig at følelser går litt opp og ned til tider i ett forhold, right? Føler eg har det sykt bra med damen, men til tider får eg alt for lyst på andre jenter i min omgangskrets, noe som der og da svekker følelsene mine for damen, som ikke er den aller deiligste, men den jenten eg faktisk kan tenke meg å tilbringe lang, lang tid med, pågrunn av at vi kan snakke så bra sammen om alt, har mange like verdier og det er selvfølgelig bra seksuell tiltrekkelse..
mushi Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Gresset er ofte grønnere på den andre siden Det er helt normalt at ting går i bølger, ett forhold skal ikke alltid gå på skinner, da hadde man jo kjeda seg ihjel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå