Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei fysj, vi skal ikke ha snakk om kjærlighet i kjærlighetstråden. Bare syting

Kan syte litt over at min kjære har forlatt meg i kveld til fordel for pils og kompiser. Eller .. hey! Jeg synes det er helt greit siden jeg har fått meg nytt spill :D

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Da må jeg også syte litt. Har ikke fått kontakt med mannfolket på to dager pga nytt spill :!:

Driten med det er at jeg ikke får låne tven :roll:

Da er det bare en ting å gjøre: Kle seg i noe sexy, eller naken og stille seg forann tv-en! Dersom du fortsatt ikke får noe kontakt har du all grunn til å bitch-slappe han :!:

Skrevet

Eller sett deg ned foran han mens han spiller og gap opp. He wont know what hit him. Og han kommer ikke til å klare å konse på spillet og så har du han plutselig i din hule hånd.

Krever litt selvoppofrelse da. :p

Skrevet (endret)

Gape opp blir LITT sært, da min bror også sitter her :p Og vi har store stuevinduer for nyskjerrige naboer.

Nei, jeg går på soverommet og tar meg en god gammeldags runk. Kanskje han kommer etter om et par timer :!:

Endret av Turtlis
Skrevet
Gape opp blir LITT sært, da min bror også sitter her :p Og vi har store stuevinduer for nyskjerrige naboer.

Nei, jeg går på soverommet og tar meg en god gammeldags runk. Kanskje han kommer etter om et par timer :!:

syns du sa at TYPEN din satt foran tvn, og så skal du RUNKE?! jeg håper du mener masturbere

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Neida, gjør da ike noe athan er der. Han synes nok det bare er koselig å se på. :p

Med brødre i rommet så utgår den ganske fort ja... :p

Men ellers så syntes jeg det var en god ide selv. hehe

Du gav meg en god ide i alle fall.

Skrevet (endret)
Kan da si runke selv om man er jente. Makan.

En annen ting er at ikke alle forhold der ute består av jente+gutt.

Selvfølgelig, men jeg antok at han visste at Turtlis er jente siden har reagerte.

samebror: Skremt? :ermm:

Endret av basskuk
Skrevet
åja, trodde det var fingring det ble kalt :p blir skremt når jenter sier runking

Fingring er når man stapper fingrene oppi ;) Ikke alle gjør det.

litt av poenget er at RUNK er noe mannfolk gjør, derfor sier jeg "nå skal jeg ta meg en runk". Som oftes på kødd btw :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...