Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ringer til gutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo mindre dilldall det er på ringer, jo finere. På gutter er en litt bred ring i hvitt gull eller sølv finest. Ingen kler gull.

8879122[/snapback]

 

Helt enig med deg :). Gull synes jeg er stygt generelt sett, både til meg selv og han, så det blir det ikke. Vil ha en sånn tøff "celtic" ring tror jeg. Men må finne på noe særeget. (Eller hvordan det skrives)

Lenke til kommentar

The One Ring

 

:dribble:

 

612.jpg

 

eller hvis han er en J.R.R. Tolkien nerd, hva med "my soulfriend" på alvisk?

 

My soulfriend

 

2387.jpg

 

Ringer passer generelt sett til en mer voksen stil. Da snakker jeg om classy ringer, ikke noe som er hentet ut av en Hip-Hop video.

 

Men igjen, hvis du bestiller herifra må du nesten vite om han kommer til å like det, på forhånd.

 

Hva med denne?

 

Sjekk også ut de som står under "Customers who viewed this item also viewed" Hot Diamond Rings. Mye stilig der, som ikke var for prangende, eller for spesielt. (mener jeg da)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Ringer passer generelt sett til en mer voksen stil. Da snakker jeg om classy ringer, ikke noe som er hentet ut av en Hip-Hop video.

8883594[/snapback]

Ingenting sier "voksen stil" som en LotR-ring.

 

 

Jeg tviler på at jeg hadde gått med en ring uansett. Hadde nok mistet den, kanskje med vilje.

8888107[/snapback]

 

Steffy... ikke ta alt så bokstavlig.

 

"Voksen stil" og LOTR-ringer henger ikke sammen, men jeg snakket generelt sett.

 

No offence, men det er mange som absolutt ikke burde bruke ring og som gjør det selv om. Gjerne 4-5 ringer fordelt på 2 hender også.. :roll:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Jeg tviler på at jeg hadde gått med en ring uansett. Hadde nok mistet den, kanskje med vilje.

8888107[/snapback]

Enig.

 

Jeg har en tommelfinger ring, eller hadde. Er ikke sikker på hvor den er nå.

 

Får jeg et smykke, uansett om det er en ring, eller et kjede, så legges det bort med en gang. noe kan jeg kanskje bruke ved div anledninger, men bruker slikt aldri til hverdags.

Lenke til kommentar

 

Steffy... ikke ta alt så bokstavlig.

 

"Voksen stil" og LOTR-ringer henger ikke sammen, men jeg snakket generelt sett.

 

No offence, men det er mange som absolutt ikke burde bruke ring og som gjør det selv om. Gjerne 4-5 ringer fordelt på 2 hender også..  :roll:

8888299[/snapback]

Tar ikke noe bokstavelig, jeg. Jeg ler bare av tanken på voksen stil og Ringenes Herre i samme setning, når vi alle vet hva slags mennesker går med LotR-ringer. =D

Lenke til kommentar

 

Steffy... ikke ta alt så bokstavlig.

 

"Voksen stil" og LOTR-ringer henger ikke sammen, men jeg snakket generelt sett.

 

No offence, men det er mange som absolutt ikke burde bruke ring og som gjør det selv om. Gjerne 4-5 ringer fordelt på 2 hender også..  :roll:

8888299[/snapback]

Tar ikke noe bokstavelig, jeg. Jeg ler bare av tanken på voksen stil og Ringenes Herre i samme setning, når vi alle vet hva slags mennesker går med LotR-ringer. =D

8888515[/snapback]

 

Jeg tror du skjønte utmerket godt hva jeg mente, men men knock yourself out. :thumbup:

Lenke til kommentar

Altså..Ikke diskuterer om han vil ha ring eller ikke, fordi jeg vet han vil ha. Grunnen til at han ikke har det fra før av er at han aldri har kjøpt noe smykker til seg selv før, og at jeg er første kjæresten hans. End of story :p

 

Vil bare ha noen tips og ideer jeg, spørr ikke om han vil like å få en ring eller ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...