Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ringer til gutter


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig forum, men men.

 

Saken er er den at jeg har veldig lyst til å kjøpe en ring til typen min, men tror han er litt vel sær på sånne ting, så jeg må finne en sikkelige knallbra en. hehe.

Har vært hos diverse gullsmeder og sjekket, men ingenting som har falt i smak.

Så, lurer på om folk her har noen ideer? Nettsider eller noe sånt. Hadde vært flott med noen tips :)

Endret av IrEn3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dyr eller ikke dyr ring? hehe

 

Slikt bestemmes ofte av hvilken prisgruppe du vurderer.

 

Ebay er alltid en vinner.

Men hvis typen din er litt sær på dette (som er bare noe han sier, og han blir selvsagt glad for at han i det hele tatt har en så flott kjærste som gjør noe sånt for han), så ta med han i en gullsmedforretning for å se på noe DU kanskje tenker å kjøpe til deg selv. Så led samtalen inn på ringer som han liker.

Da kan du hvertfall få en clue på hva han vil ha uten at han fatter mistanke.

 

Good luck!

Lenke til kommentar
Dyr eller ikke dyr ring? hehe

 

Slikt bestemmes ofte av hvilken prisgruppe du vurderer.

 

Ebay er alltid en vinner.

Men hvis typen din er litt sær på dette (som er bare noe han sier, og han blir selvsagt glad for at han i det hele tatt har en så flott kjærste som gjør noe sånt for han), så ta med han i en gullsmedforretning for å se på noe DU kanskje tenker å kjøpe til deg selv. Så led samtalen inn på ringer som han liker.

Da kan du hvertfall få en clue på hva han vil ha uten at han fatter mistanke.

 

Good luck!

8878091[/snapback]

Beste er at vi gutter ikke fatter lunta heller :w00t:

Lenke til kommentar

Koselig å høre PUA :)

 

Gutter fatter ikke greia før de får det pressa inn med t-skje de :roll:

 

Tenkte på sånn 1-2 k ca. Litt vanskelig å vite egentlig, hehe. Om jeg virkelig faller for en så kan det hende jeg velger å ha en litt støvete lommbok frem til neste lønning :D

Lenke til kommentar

Den var grell, haha.

Vil ha noe lignende som den jeg har tatt bilde av. Meen, vil den skal se litt mer tøff og "dyrere" ut. Vil ikke at han skal tro at han får en ring som kunne vært kjøpt i hvilken som helst butikk

post-117578-1182036093_thumb.jpg

Endret av IrEn3
Lenke til kommentar

Sa ikke han var spektisk, han er bare litt sær generelt sett. Eller, nøye med hvordan klær han går med osv. Men vet han ikke er skeptisk til ringer.

 

Edit: Og uansett om det hadde blitt det hadde det ikke vært noe problem. Kjenner han da såpass godt til at han det ikke hadde blitt flaut.

Endret av IrEn3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...