Lifeform Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 (endret) Heisann, driver litt som datatekniker her og installere trådløse nett på diverse Pcer. Kommer da ganske ofte en del PCer som bare har VANLIG standard, første versjonen av Windows 98. Lurer da på om det er noen har peil på hvor man får tak i SE-oppgraderingspakken her? Altså patchen for oppgradering til Windows 98SE. Trenger denne pga manglende USB-støtte i første versjonen. Endret 16. juni 2007 av Lifeform
norbat Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 (endret) Mener og tror at til dette trenger du en Win98 SE cd, enten en fullversjon eller en beregnet for oppgradering. Endret 16. juni 2007 av norbat
Lifeform Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Skrevet 17. juni 2007 Mener og tror at til dette trenger du en Win98 SE cd, enten en fullversjon eller en beregnet for oppgradering. 8877463[/snapback] Hmm, mener å huske at man tidligere kunne laste denne ned fra nett. Er jo bare programvare uansett, bør jo kunne gå an flytte den over på en minnepenn, e.l.
whom Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Ellers har jeg en nyttig link for samling av Windows oppdateringene til deg Unofficial Win98 Serice Pack 2.1A Lenge leve det gode gamle
norbat Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Link 8880822[/snapback] Viktig å skille mellom oppgradering og oppdatering. Skal du fra win98 til win98 SE, må du enten kjøpe en fullversjon win98 SE eller en oppgradering win98 SE. Kjøpe og kjøpe, fru Blom. Det begynner vel å bli noen år siden disse var i handel.
ilpostino Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Kjøpe og kjøpe, fru Blom. Det begynner vel å bli noen år siden disse var i handel. det begynner også å bli en stund siden Microsoft gav ut oppdateringer til dette os'et også
Lifeform Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Skrevet 18. juni 2007 Kjøpe og kjøpe, fru Blom. Det begynner vel å bli noen år siden disse var i handel. det begynner også å bli en stund siden Microsoft gav ut oppdateringer til dette os'et også 8882484[/snapback] Hmm var det ikke sånn at man kan downloade denne upgraden direkte fra windowsupdate-greiene da? mener å huske at vi oppgraderte OS'et her, men mulig jeg har blitt sveiseblind.
ilpostino Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 mener å huske at vi oppgraderte OS'et her, men mulig jeg har blitt sveiseblind. mer kan leses her
agvg Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 var det ikke sånn at man kan downloade denne upgraden direkte fra windowsupdate-greiene da? mener å huske at vi oppgraderte OS'et her, men mulig jeg har blitt sveiseblind. 8891386[/snapback] Win98SE er ikke en liten oppgradering, det er ganske mye som skiller disse to. Og driver du som teknikker vil det det neppe lønne seg for kundene og gjøre slike stunt på slikt gammelt ræl med win9x.
Jarmo Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Trenger denne pga manglende USB-støtte i første versjonen. Siste versjon av Win95 hadde støtte for USB, har en CD med lisens her hjemme
GeirGrusom Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Trenger denne pga manglende USB-støtte i første versjonen. Siste versjon av Win95 hadde støtte for USB, har en CD med lisens her hjemme 8901806[/snapback] Jeg gjetter at du har en OEM lisens, siden siste fullversjonen som ble solgt aldri fikk støtte for USB... hehe, latterlig "OS" Win95 hadde heller ikke støtte for FAT32 utenom på noen OEM versjoner.
Jarmo Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Jeg gjetter at du har en OEM lisens.. Er nok det, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå