Zeph Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Webmaster Esso: Det er nok med ein tråd om Winamp, eg har flytta innlegget ditt inn her.
Betenkt Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Webmaster Esso: Det er nok med ein tråd om Winamp, eg har flytta innlegget ditt inn her. Ah! Takker og bukker.. Glemte å søke før jeg posta
zonko Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Ønsker å få fjernet alle winamp-funksjonene fra lista jeg får når jeg høyretrykker på ei fil. Har gått inn i winamp preferences - file types og fjernet haken på "show winamp in the folder context menu in windows explorer". Her har jeg fjernet haken mange ganger, trykker close (som er eneste valg), men da jeg høyretrykker på ei fil er menyen der enda og i preferences er haken på plass igjen. Plager meg at dette ikke fungerer skikkelig, er det noen som har råd? Winamp er 5.5 (nyeste) og os er vista. Oppdatering: haken forsvinner når man kjører xp, så problemet ligger mellom winamp pg vista et sted. Tips? Endret 17. oktober 2007 av zonko
Skagen Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Prøv å fjerne haken, avslutte WinAMP uten å gjøre noe mer, restart Windows, og se om det er tilbake.
Betenkt Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Blir så irritert på at Winamp hele tiden laster inn tagene på andre måter enn MP3'n. Men men: 1. Mulig å velge flere album og ta noe såntt autonedlasting, eller at du går gjennom en artist automatisk, slik at du slipper å klikke på hvert album? 2. Har Winamp 5.5 Pro noen form for auto-tagging tilgjengelig?
Lednar Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Hei! Nylig startet og teste ut Winamp. Har brukt iTunes siden god knows when. Uansett, på den bærbare PC-en min har jeg forskjellige media knapper på høyresiden(pause/starte, stoppe sang, neste sang osv). Disse er ikke aktivet. Noen måter for at jeg kunne bruke de i Winamp også? (Gjelder når den er nede i system trayen!) Mvh ledNar
SRD Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Hei! Nylig startet og teste ut Winamp. Har brukt iTunes siden god knows when. Uansett, på den bærbare PC-en min har jeg forskjellige media knapper på høyresiden(pause/starte, stoppe sang, neste sang osv). Disse er ikke aktivet. Noen måter for at jeg kunne bruke de i Winamp også? (Gjelder når den er nede i system trayen!) Mvh ledNar Er det ikke bare å aktivere "Global hotkeys"?
Lednar Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Hei! Nylig startet og teste ut Winamp. Har brukt iTunes siden god knows when. Uansett, på den bærbare PC-en min har jeg forskjellige media knapper på høyresiden(pause/starte, stoppe sang, neste sang osv). Disse er ikke aktivet. Noen måter for at jeg kunne bruke de i Winamp også? (Gjelder når den er nede i system trayen!) Mvh ledNar Er det ikke bare å aktivere "Global hotkeys"? Virket til å funke dårlig.
stavros Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Slik fjerner du reklamen! - Bla til C:\Windows\System32\drivers\etc - Åpne hosts i f.eks wordpad - legg inn denne linjen nederst 216.239.59.104 servedby.advertising.com Lagre og åpne winamp på nytt!
capone-82 Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 hvordan får du albumcover på 5.5?? mulig jeg går tilbake til winamp hvis det er en fiks måte å få covere på albumene som på iTunes (iTunes-konto..)
Ethernet Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Den henter det vel automatisk? edit: Nei, det gjør den ikke Endret 20. oktober 2007 av Ethernet
JFM Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Går det ann å få "fading" mellom sangene? Usikker på hvordan jeg skal formulere spørsmålet bedre.
SRD Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 hvordan får du albumcover på 5.5?? mulig jeg går tilbake til winamp hvis det er en fiks måte å få covere på albumene som på iTunes (iTunes-konto..) Marker sange og velger "find Album art" eller noe sånt. Så finner den bilder, som du må godta. (bekrefte at det er riktig bilde). Jeg gjorde det med mine 550 album og fungerte helt fint. Går det ann å få "fading" mellom sangene? Usikker på hvordan jeg skal formulere spørsmålet bedre. Det skal være mulig ja. Tror du må gjøre det samme sted som du justerer EQ.
OlaTK Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Går det ann å få "fading" mellom sangene? Usikker på hvordan jeg skal formulere spørsmålet bedre. Som SRD sa, så må du på EQ instillingene, der finner du nok en knapp som heter crossfade.
knegg Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Eg bruker Winamp til å vise venner på msn kva eg hører på. eit problem er når eg trykker pause på tastaturet (eller på winamp) Står sången spikra på msn, den forsvinder ikkje. Ein venn fiksa dette med å trykke Cntl+P og fikse innput, eg får det berre ikkje til. Kan nokon hjelpe meg litt?
Skagen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 gen_msn har mulighet å fjerne Now Playing fra MSN når du pauser om du går i Options - Preferences - General Preferences - Live Messenger - huk av "Clear on pause" og "Disable for videos" kan være kjekk å ha på. Om du ønsker at låtene skal vises som Artist - Låt/Tittel kan du endre Formating til: {1} - {0}
Kjekssjokolade Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Last.fm plugin fungerer ikke lengre, noe nytt om den?
OlaTK Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Kunne du utdypet litt? For min funker perfekt. Du har siste versjon av Last.fm og Winamp? For min virket heller ikke som den skulle rett etter at jeg oppdaterte til winamp 5.5, men etter å ha oppdatert last.fm softwaren ble det som før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå