Gå til innhold

Nye musikktelefoner fra Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At ikke W960i ikke har EDGE eller HSDPA er jo kriminelt... Håper virkelig dette er feil/skal endres. Hva tenkte de på... Synes de kunne spandert en intern GPS på en såpass dyr telefon også, de koster minimalt. Men hvordan skal de da få solgt den store klumpete hodetelefon-GPSen sin.

Lenke til kommentar
At ikke W960i ikke har EDGE eller HSDPA er jo kriminelt... Håper virkelig dette er feil/skal endres. Hva tenkte de på... Synes de kunne spandert en intern GPS på en såpass dyr telefon også, de koster minimalt. Men hvordan skal de da få solgt den store klumpete hodetelefon-GPSen sin.

8872768[/snapback]

 

Dette er grunnen til at de taper terreng til Nokia. Jeg skal ha E90... den banker livskiten av alt SonyEricsson kan levere de neste 2 årene...

Lenke til kommentar

Uansett så har ikke det så mye å si fordi at det er ikke DVB-H sendere her i Norge. Så de fleste må nokk vente til det kommer DVB-T siden det er det RiksTv har satset på. Hvis ikke Netcom eller Telenor satser full pott på å begynne med DVB-H, som Telenor har sagt nei til for lang tid tilbake, netcom har ikke uttalt seg om de vil komme med det her i Norge. Tviler på det.

Lurer på om sony ericsson har tenkt på det, siden både Norge og Sverige har DVB-T? :hmm:

jeg vil værtfall kjøpe meg W960i. Den er jo konge bortsett fra at den mangler GPRS, EDGE, GPS og DVB-T

Prisen er ikke så dårlig. Spennende å se om sony ericsson kommer med den i juli eller august som de sier.

Bare vente å se :p

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt problemet med at den ikke har HSDPA... Jeg har hatt K800i i snart et år, og det er ved ytterst få tilfeller at jeg har hatt bruk for 3G, og dette gjelder stort sett alle mine venner også. Den jevne mobilbruker tror jeg ikke er såååå hekta på å ha bredbånd i telefonen...

 

At den ikke har HSDPA gjør den billigere, og hvis jeg hadde måttet velge mellom en mobil til 200 kr mer, eller en uten HSDPA, så hadde jeg spart de 200 kr og kjøpt meg et minnekort eller noe sånt.

 

SumSar :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...