Gå til innhold

Se Sony Ericssons nye Berlin-mote

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det står i denne artikkelen at k530 har skjerm med oppløsning på 176 x 220 punkter.

er det ikke 230 x 320?

og har k850 virkelig optisk zoom?

edit:det var feil, det står nå 176 x 220 på k530..

Endret av megaloman
Skrevet

Hvordan kan dere mene at W910 er knøttliten? Jeg er enig i at 12,5 mm er tynt og kult, men den er 10 cm høy og 5 cm bred. Det klassifiseres ikke som liten engang i min bok, og ihvertfall ikke knøttliten... :ermm:

Skrevet

Lurer på om k850i har edge ? GPS bare som ekstra utstyr?

Hvilke menyere på denne? har den samme gamle som k800 og k810 ?

Og sist men ikke minst batteritid ?

Skrevet

Jeg er faktisk meget lite imponert. Ekstern GPS-enhet? Altså; både Motorola, Samsung og Nokia har hatt dette _i flere år_ og det har ikke akkurat vært noen braksuksess.

Det er morsomt at SE kommer med HSDPA-telefoner dog; tommelen opp for det :)

Skrevet

Well i dont Need GPS that much Yet soo..

lol så skriver jeg på Engelsk....heilt besatt av engelsk i dag jeg..men nok om det!

W910 var litt interesang!:D

Skrevet
Mange har kritisert Sony Ericsson, deriblant vi(LINK), for å ikke følge med på det teknologikappløpet blant andre Nokia har lagt opp til. Om det er ubevisst eller ikke, Sony Ericsson svarer nå med både HSDPA og fem megapikslers kamera i sine tre nyheter.

Jeg vil tro at det skal en link her. :)

Skrevet (endret)
Den siste er vell før lansering (en prøve modell), mens den første stemmer fra sonyericsson.com

8864157[/snapback]

Vel, ser man på SE sine sider, kan man faktisk se begge tastevariantene:

SE K850 Link

Snålt.. ;)

Edit: Etter litt zoom ser jeg at alle telefonene har "knotte"-knapper a la K810 og T650.. man ser det bare ikke på mørke bilder tatt på avstand..

Kjipt.. liker bedre K700 og K800 style.. :hrm:

Endret av Jome
Skrevet (endret)

Og ingen hadde Wifi eller iptelefoni... grr fine telefoner men det er alltid noe som mangler fra SE til at det blir interresant nok.

Pokkern.

EDIT:

Jeg likte skyvetastatur utgaven av W910i.

Endret av Theo343
Skrevet
Likte k850i veldig. utsende messig og ikke minst specs.

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...ne=pp&pid=10868

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=glo...m=pp1&pid=10868

Får telefonen i blå også :)

8865559[/snapback]

Kjenner jeg SE rett, kommer blå mye senere enn den grønne :hrm: Er ikke sikkert den engang vil selges her, de har noen farge varianter som kun selges i visse deler av verden og.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...