Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg på vei med å fikse noe?


Anbefalte innlegg

Hei! Fikk i går en kompiss til å overrekke en person en liten bukett blomster som jeg hastig kjøpte til henne på vei til skolen. Begynte btw å stusse litt når den samme kompissen som overrakte henne blomstene i friminuttet kom bort til meg med noen blomster han hadde "fått" av henne for å gi til meg. Han mente at hun hadde plukket blomstene og gitt dem til han, men da lurer jeg bare på hvorfor hun ikke kom selv med blomstene. Trur'u det er hun eller tjommien som har plukket disse blomster og trur'u at jeg er på vei? Hilsen saluttknall :) (useriøse svar vil raporteres så ikke post så veldig useriøst, så er dere snille mot meg). :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er bare mer beskjeden enn henne i så henseende. Hun er av dem som gjør ting selv osv og begynte derfor å stusse på om kompissen plukket blomstene på pure f Har ikke sakket med henne siden.

8854646[/snapback]

Hun vil jo ikke gjøre det selv hvis ikke du gjør det. Det er jo opplagt..

Hvor gammel er du forresten?

Lenke til kommentar
Jeg er bare mer beskjeden enn henne i så henseende. Hun er av dem som gjør ting selv osv og begynte derfor å stusse på om kompissen plukket blomstene på pure f Har ikke sakket med henne siden.

8854646[/snapback]

Hun vil jo ikke gjøre det selv hvis ikke du gjør det. Det er jo opplagt..

Hvor gammel er du forresten?

8854885[/snapback]

Er han ikke 13 da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Men hvorfor må alltid jeg ha ballen?

8855203[/snapback]

Fordi likestillinga suger :p

 

Alltid dudesa som må fikse.. :roll:

 

Men bare snakk med henne, så ordner det seg. Gi henne heller buketten selv neste gang

Lenke til kommentar

Hun er aldri alene. Hun går alltid sammen med en "vennegjeng" på 5 6 jenter. Jeg kan jo ikke bare gå bort til dem og gi henne blomstene og så bli forfulgt av resten av gjengen som spør og spør. Jeg selv har ingen skikkelig vennegjeng som jeg alltid henger med så meg kunne hun fått på tomannshånd.

Lenke til kommentar
Hun er aldri alene. Hun går alltid sammen med en "vennegjeng" på 5 6 jenter. Jeg kan jo ikke bare gå bort til dem og gi henne blomstene og så bli forfulgt av resten av gjengen som spør og spør. Jeg selv har ingen skikkelig vennegjeng som jeg alltid henger med så meg kunne hun fått på tomannshånd.

8857063[/snapback]

 

 

Jo, veit du hva? Det er akkurat da du skal gå å gi blomstene. Ikke tenk på at det er "flaut" eller noe noe slikt! det er det ikke. Fordi hvis du "manner" deg opp til å gi blomstene når hun er med vennegjengen viser det at du har mot og er forelsket i henne. Og en ting til, du kommer ikke til å få noen negative tilbakemeldinger på det jentene sier. Jeg tror dem kommer til å bli positivt overasket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...