Gå til innhold

Hvordan fungerer bytteklubben.no?

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

Hei.

fatter ikke hvordan denne siden fungerer, jeg har lagt til spillene jeg vill bytte bort

og spillet jeg vill bytte til (Forza2).

men så, hvordan kan jeg finne noen som vill bytte? hvis jeg trykker på forza 2 så står det at "de som har dette spillet vill ha dette" det spillet har jeg, så hvordan i huleste fungerer dette?

takker for hjelp

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Du må vel inn på "bytteforslag" for å avtale/foreslå et bytte. Da kommer det opp en lang liste med tilgjenglige spill.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet (endret)

det står det bare "bytter ikke mot det og det spillet"

EDIT: fikk det til nå... klønete side, takker for hjelp

Endret av Slettet+981234789
Gjest Slettet+981234789
Skrevet (endret)

skal bytte til Forza 2 men har et bytte pågang nå som står på vent.

lost planet mot forza 2

de andre, men vill egentlig bare ha forza 2

DOA4

PGR3

FEAR

FarCry

Fight Night

perfect dark

tony hawk pj 8

men har du forza 2 og vill bytte til noen av de spillene? så kan vi det, slipper jeg å betale mer en porto..

Endret av Slettet+981234789
Skrevet
skal bytte til Forza 2 men har et bytte pågang nå som står på vent.

lost planet mot forza 2

de andre, men vill egentlig bare ha forza 2

DOA4

PGR3

FEAR

FarCry

Fight Night

perfect dark

tony hawk pj 8

men har du forza 2 og vill bytte til noen av de spillene? så kan vi det, slipper jeg å betale mer en porto..

8852070[/snapback]

Å nei du...min Forza 2 får du aldri ;) Var bare nysjerrig på hva du ville bytte bort. Selv prøver jeg å bytte bort min Perfect Dark, men den er mer eller mindre umulig å få byttet. Ingen som vil ha den.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

søren å.... lov og prøve seg...

Skrevet

tror du skal slite med å få byttet et av dine dritgamle spill mot forza2 som kom for noen dager siden.........litt tidlig å tro på julenissen allerede i juni :whistle:

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
tror du skal slite med å få byttet et av dine dritgamle spill mot forza2 som kom for noen dager siden.........litt tidlig å tro på julenissen allerede i juni  :whistle:

8853151[/snapback]

har fint lite og si hvor gamle spillene er, hvis noen har lyst på et av mine spill, som noen er så burde det ikke si noe hvor gamle dem er...

holder på og bytte Lost Planet nå, var en fyr som hadde lyst på det så..

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

herregud for en ræva side, det skal være vanskelig..!

hvordan i huleste bytter jeg spill bortsett fra på forslag menyen?

jeg ser jo at folk som har det spillet vill ha det spillet jeg har, hvorfor kan jeg ikke bare trykke på en knapp og bytte..

forslag menyen er tom selv om folk vil ha spill.

og det ene bytte greia jeg holdt på med ble bare borte..?!

Skrevet

Enig, den sida er utrolig dårlig lagt opp. Skulle bytte elendige Ninety Nine Nights, men kunne ikke en gang legge til en kommentar om at det var anmelderversjon.

Navigasjonen på sida er jo helt ræva. Bra konsept men der stopper det virkelig...

Skrevet

Jepp. Er sånn gul stripe nede i hjørnet på coveret for det står "PROMOTIONAL COPY, NOT FOR RESALE", i hvert fall på Microsoft sine spill. Noen ganger uten manual også. Greit å si fra om. :)

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

syns diskusjon.no/gamer.no kunne starte en bytte side av spill,

som gjøres f.eks på et forum. hadde gjort alt mye letter og det er ikke kjøp og salg... bytteklubben.no er bare tungvint og tragisk system..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...