Gå til innhold

Hvilket mobilmerke er best. Og hvilket er dårligst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må for øyeblikket være..... drumroll.... NOKIA 6300. :love:

Deilig å bruke, deilig å se på, rett og slett....Digg :p

 

Merkemessig så har jeg hatt SE i flere år nå før Nokiaen tok over, og må si at det ultimate hadde vært en telefon med Nokias design og software (gjerne da S60), samt SE's batteritid og walkmanfunksjon.

Men man kan ikke få i pose og sekk dessverre :(

Lenke til kommentar

Foretrekker Nokia, Siemens og Sony Ericsson. Jeg foretrekker Samsung når det kommer til kvalitet (men ikke i bruk).

Liker ikke LG, samt en mengde Samsung og noen få Sony Ericsson modeller

 

----

Interessant å vite hvor mange av dere som skriver Siemens på bånn, som virkelig har eid en eller flere siemens telefoner...Eller følger dere bare flokken?

 

Siemens har utvilsomt hatt flere dårlig telefoner, men også mange usedvanlig gode. I mine øyne finner man ikke finere telefon enn Siemens S65.

Lenke til kommentar

:!: Hvis du nå går inn på SE så kan du se hvor mange nye sony ericsson som er kommet. Det er litt kult og tenke på at SE er en sammenslåing av et svenskt og et japansk kompani.

 

Jeg har hatt en siemens, og etter den skal jeg aldri ha mer siemens. NEVER! :thumbdown:

 

SE Ruuuuler.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Ulike merker har ulike fordeler og ulemper, det er nå min erfaring.

 

Siemens/BenQ:

Bra: God batterikapasitet, lite stråling (SAR), spekket med funksjoner, bra skjerm

Dårlig: Mangler blits, noe lav ringelyd, svak maskinkraft

 

Nokia (N-serien):

Bra: Bra kamera, god støtte for nedlastinger, bra skjerm, bra design

Dårlig: Svak ladeplugg, dårlig tilkobling, mange bekreftelser i menysystemet, mangler full tilgang til filsystemet, strippet for funksjoner utover det mest grunnleggende (mangler bl.a avansert redigering av tekstmeldinger), noe høy stråling (SAR)

 

Sony Ericcson:

Bra: Bra design, raske menyer, bra hardware, god på 3D, god skjerm, godt kamera, bra på musikk

Dårlig: Mangler ofte ir og/eller bluetooth, kan normalt ikke oppdatere firmware selv, mangler tilgang til filsystem, svak joystick (samler støv), noe høy stråling (SAR)

 

Samsung:

Bra: Veldig bra skjerm, veldig tynn, pent utseende

Dårlig: Mange har batteri som bakluke (klips er svakt), strippet for funksjoner, mangler ofte minnekort

 

Dette er ihvertfall mine erfaringer med de jeg har brukt.

Min neste telefon skal ha støtte for trådløst nettverk, og sikler litt på denne (SE P1):

 

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...pid=0&pid=10864

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...