Gå til innhold

Demo av Overlord (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Husk at man må sikte inn målet for at minions'ene skal utføre et konsentrert angrep. Bruker du bare sweep ender det opp med at noen av de vil heller tilbe deg og knele/be ved dine føtter... hehe. Veldig artig. Noen ganger er det heller ikke nok plass for at flere av de angriper det samme målet. Ellers anbefaler jeg å introdusere dem til hånda di...  :devil:

8847709[/snapback]

Du har virkelig fått inn de sadistiske tendensene allerede etter demoen du. Imponerende. Snart ser vi vel en haug av folk som kler seg ut som overlords og l.øper rundt i gatene med flere bikkjer som de sender på totalt uskyldige mennesker. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The demo is a 1.06 GB download. --< wow

 

Men skal testes når jeg kommer hjem :)

8839736[/snapback]

Det kan virke som om pc demoen er lengre. Der får man nemlig totalt 20 minions på slutten. I 360 demoen får man kun ti. Dessuten er 360 demo-filen mindre (husker ikke antall MB, men noe mellom 600 og 700).

Lenke til kommentar
Digga han jokern som spratt rundt å tårnet og mobba deg "Most Over-Confident Master", "Keeper of the Ruined Tower". Æ lolla :D

 

Men sånn ellers maks morsomt spill. Spilte igjennom demoen et par ganger og skal garantert handle meg dette når det kommer.

8851476[/snapback]

 

Elska å denge han jokern, "ok ok I get it!"

Lenke til kommentar
Laster den ned nå, gleder meg

8855575[/snapback]

Vel, jeg testet den for et par dager siden, og jeg må si at gameplayet funker bra. Det er relativt fresht. Grafikken er pen å se på, og miljøet er veldig interaktivt.

 

Ideen er også god. (Bygge opp borgen din for å forsvare seg mot helter.)

 

Det eneste jeg ikke liker er at det finnes masse usynlige vegger, og at demoen virket veldig lineær.

 

Men ellers var det artig :thumbup:

Lenke til kommentar
En stor positiv overraskelse. Gleder meg til å spille hele.

8861129[/snapback]

 

 

Enig! Denne demoen fikk meg klistret til skjermen lenge! Det har nyskapende gameplay og er gjennomført! Har funnet et par gøye detaljer:

 

Man kan gå ned i toweret etter første besøk i "saueland". Da får man info fra heart stone'n og man kan besøke "Browns" sitt kammer og få litt info om disse minionene.

 

Narren kaller deg forskjellige ting ettersom hva du gjør ute i verdenen! Om du banker han mye kaller han deg "bully of jester". Om du dreper uskyldige bønder kaller han deg "slayer of peasants" (eller noe i den duren)

 

Så kaller han deg et par statiske ting som sikkert endrer seg i fullversjonen ettersom tårnet ditt våkser ("ruined tower") og statusen din stiger ("most overconfident master")

 

Dessuten kan man finne en ekstra brønn som gir deg mana istedet for liv (var det bare jeg som ikke så den første gangen?)

 

dette blir rått :D

Endret av rAstha
Lenke til kommentar

Veldig artig spill

 

Er ofte slike eksperimentelle spill detter fullstendig på ræva (se black&white 1 og 2, utrolig quirky og buggete spill) men dette fungerte utmerket

Om jeg kun kjøper ett spill i år blir det dette

 

Det eneste dette spillet har til felles med dungeon keeper serien er at du er "ond" og styrer stereotyp "onde kryp" mot "de gode"

Noen som trekker andre paraleller har ikke spilt spillet og bør rett og slett klappe igjen

Endret av Jokque
Lenke til kommentar

PC demoen funker ikke for meg, får bare windows feilmelding når jeg skal starte demoen.

Fikk testa på 360 da og så veldig lovende ut.

Fikk en følelse av Black & White møter Dungeon Keeper.

Håper det er en masse humor i hele spillet slik demoen viste seg å være.

Lenke til kommentar
..Er ofte slike eksperimentelle spill detter fullstendig på ræva (se black&white 1 og 2, utrolig quirky og buggete spill) men dette fungerte utmerket..

8899990[/snapback]

Teiting, B&W og B&W2 var to geniale spill som jeg hadde det veldig morsomt med. Er vel heller du som detter fullstendig på ræva med den påstanden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...