Gå til innhold

beste youtube filmer, og nye

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her kan dere legge inn ferske og gamle spillfilmer fra youtube... =)

først vil jeg gjerne presentere min egen :D

....

Endret av Kaffedoktor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet

Jeg håper virkelig du legger den filmen din under "nye" kategorien av tråden, for samme hvor stolt du er over din første film er det langt fra det beste på Youtube.

Du fikk jo mange andre gode tips til forbedringer i en av dine andre tråder om denne filmen, og jeg foreslår du gjør et nytt forsøk med de tipsene i bakhodet.

Ble ensformig veldig fort imo ;)

Skrevet
SKal jeg le eller gråte?

8863866[/snapback]

Hva med å ignorere? :hmm:

8878929[/snapback]

Jeg er vel egentlig her på forumet for å delta i diskusjoner, så å ignorere alt jeg føler missnøye over ville vel bli litt rart?

Skrevet

De to halo filmene var råe, spesielt den sucks at halo. Ellers er G4 gode til å legge ut køddefilmer av spill, det er bare til å ta en tur innom for å finne noe kult. (den med ps3 vs. wii der den ene er en stripper er f. eks fra G4)

Skrevet

Noe av det beste jeg har sett innenfor WoW filmer..

WoW fans MÅ se den!

Og for folk som ikke er WoW fans kan kikke litt på denne I Swear, tror jeg lo i ca 15 min pga denne filmen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...