Gå til innhold

"gå nedover på nettsider" hakker sinnsykt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nettopp instalert XP (home) om igjen, og nå sliter explorer. Når jeg bruker scroll knappen eller trypper på pilen nederst til høyre på internettvinduet for å gå lenger nedover eller oppover på siden så hakker det vannvittig mye.  :evil:  

 

Please help me...

* sett ned oppløsningen ett hakk

* sett ned fra 32bit til 16bit (du merker ikke noen forskjell...)

* skaff nyete drivere

 

det burde hjelpe....

Lenke til kommentar
Har nettopp instalert XP (home) om igjen, og nå sliter explorer. Når jeg bruker scroll knappen eller trypper på pilen nederst til høyre på internettvinduet for å gå lenger nedover eller oppover på siden så hakker det vannvittig mye.  :evil:  

 

Please help me...

* sett ned oppløsningen ett hakk

* sett ned fra 32bit til 16bit (du merker ikke noen forskjell...)

* skaff nyete drivere

 

det burde hjelpe....

 

krmt kremt, merker godt forskjell på 16 og 32bit fargedybde :wink:

Lenke til kommentar
Har nettopp instalert XP (home) om igjen, og nå sliter explorer. Når jeg bruker scroll knappen eller trypper på pilen nederst til høyre på internettvinduet for å gå lenger nedover eller oppover på siden så hakker det vannvittig mye.  :evil:  

 

Please help me...

* sett ned oppløsningen ett hakk

* sett ned fra 32bit til 16bit (du merker ikke noen forskjell...)

* skaff nyete drivere

 

det burde hjelpe....

 

krmt kremt, merker godt forskjell på 16 og 32bit fargedybde :wink:

Jaja da er du meget god, for det gjør ikke eg.

Lenke til kommentar
Har nettopp instalert XP (home) om igjen, og nå sliter explorer. Når jeg bruker scroll knappen eller trypper på pilen nederst til høyre på internettvinduet for å gå lenger nedover eller oppover på siden så hakker det vannvittig mye. :evil:

 

Please help me...

* sett ned oppløsningen ett hakk

* sett ned fra 32bit til 16bit (du merker ikke noen forskjell...)

* skaff nyete drivere

 

det burde hjelpe....

jeg ser jeg skrev feil... det det skulle stå er selv sagt at at du ikke merker noen stor forskjell på utseende...

Lenke til kommentar
6bit.gif

8bit.gif

 

16bit vs 32bit

Ser ikke no forskjell på de bildene..

 

Om du ikke ser forskjell på de bildene får du blir med ernie85 i brillebutikken.. :roll:

Jeg presisrer at jeg skrev feil lengre opp og at jeg ser forskjell på 32bit og 16bit, men at det ikke er så veldig stor forskjell til vanlig bruk. Det er jo trossalt sjeldent du sitter der å analyserer bilder i flere minutter og konkluderer med at jeg skulle ha latt 32bit stå på....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...