Gå til innhold

UPDATE: Portretter av søt liten jente


Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Hvordan funker dette?

 

74735.jpeg

 

Forslag til forbedringer, eller hva jeg kunne gjort bedre?

Åpen for både ris og ros.. :)

 

-Gissan

 

Redigert: Har nå merket at bildr.no gjør noe med bildene mine som jeg ikke liker. Ta en titt på signaturen. Den er strøken på pcen min, men på webversjonen ser den enkelt og greit bare stygg ut. Prøver med en upload hos imageshack.us, selvom det går ganske så tregt der.. :)

 

bilde162v4mediumnv5.th.jpg

 

Redigert2: Ser ut som det er reziseren min som utgjør problemet, da bildene fra bildr.no og imageshack er like. Skal se på det snart. :) Nå trenger jeg kritikk.. :fun:

 

Redigert3: Oppdaterte med et ekstra bildet, og forandret emnetittel.. :)

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomt uttrykk, Gissan. Jeg skulle gjerne sett mer av øynene til prinsessen. Hva om du hadde stått litt mer på skrå? Ellers synes jeg kanskje det ser litt for arrangert ut. Dette ble jo bare negativt, beklager det, for egentlig synes jeg i hovedsak det var en fin komposisjon! Ikke ta det ille opp :)

Lenke til kommentar
Morsomt uttrykk, Gissan. Jeg skulle gjerne sett mer av øynene til prinsessen. Hva om du hadde stått litt mer på skrå? Ellers synes jeg kanskje det ser litt for arrangert ut. Dette ble jo bare negativt, beklager det, for egentlig synes jeg i hovedsak det var en fin komposisjon! Ikke ta det ille opp :)

8837345[/snapback]

Hehe.. Takk for fin kritikk..

 

Det var så lite arrangert som mulig. Min bror kjørte rundt i en sånn gressklipper du sitter i, og jenta satt på trampolinen og koste seg. Min bror ropte "hade!", hun snudde seg, og har selvfølgelig lært av moren å gi slengkyss til alle som går. Samtidig sier hun "haaadeee" på en utrolig søt måte.. :love: Kameraet var selvfølgelig klart, og jeg liker uttrykket hennes, jeg også. Øynene er veldig skjult ja, men her får du en versjon der øynene er mer synlig. Funker denne bedre?

 

Igjen, stoor takk for fin kritikk! Det er alltid godt å få.. :)

 

74772.jpeg

Lenke til kommentar
Såå sinnsvakt søt. Men skulle gjerne hatt litt mørkere klær (ikke helt mørke), for jeg føler og hun forsvinner litt på bildene i mellom klærne sine.

 

VEldig, veldig skjønn lita frøken. :love:

8839447[/snapback]

Enig.. :)

 

Om drøyt en time er jeg hjemme igjen, og jeg mener å huske jeg har to bilder til av jenten..

 

Og ja, hun er veldig søt.. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...