Gå til innhold

Ditt kjæledyr - bildetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vår kattunge har også halen liggende litt fremover sånn når den er fornøyd :)

Hvorfor vil forresten alle ha guttepuser? Vi har jentepus. Synes det er bedre med tanke på markering og slåsskamper når de blir litt eldre. Hun er forresten kjempekosete, så det med at guttepuser er mer kosete, virker å være bare oppspinn.

Lenke til kommentar

Vi var trege i år, og da vi først skulle kjøpe juletre så regnet det :p

Derfor fikk vi pappas plast tre. Ja.. resultatet ble fem kattunger hengende i treet !!

notis til meg selv: aldri mer plasttre med kattunger i hus.

n750515373_1885698_4920.jpg

En som holder på å falle ned. hehe

n750515373_1885697_4668.jpg

Endret av Marialn
Lenke til kommentar

Veldig søte. Gleder meg enormt til jeg selv skal få meg katt. Er det mange som kommer å adopterer oss dere i Jekteviken Eplefee? Jeg vil gjerne ha en kattunge som folk flest. Men det er jo gjerne like koselig med en som er litt voksen og jeg kan se litt mer hvilke personlighet den har. Dessuten finnes jo det mange flere voksne katter som trenger en eier.

Lenke til kommentar

Det er en god del som kommer og adopterer ja, gjerne på lørdager eller onsdager. Kan sikkert møte deg i byen og følge deg opp en dag jeg har vakt om du vil hilse på dem, så kan jeg introdusere deg til noen av kattene. (Bl.a. Kitty og Mini, voksne, ja, men herremin så ufattelig søte de er. :wee: )

Lenke til kommentar

Det er veldig kjekt med katt :) Vi var jo og hentet oss en liten kattunge på 12 uker 20. desember.

 

Men vær obs på at det kan være lurt å hente katten slik at du får brukt litt tid til å bli kjent med den i starten, Snublefot. Det tar tid før de slår seg til ro hjemme, og de trenger å bli kjent med både deg og de nye omgivelsene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...