Gå til innhold

Ditt kjæledyr - bildetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raw_Denim: Har valpen din problemer med tårekanalene eller noe..? Så veldig rød ut under øynene :hmm:

Uansett, gratulerer med valp! :)

 

Hei og takk. nei den har ikke det. Rasen er sånn.. pga valkene i trynet blir huden under øynene dratt ned noe som gjør at det renner litt fra dem.. sjansen for at rusk og puss kan komme inn i øyenen blir jo desto større.. derfor må jeg følge nøye opp og eventuellt skylle øynene med sånn "saltvann".

Jeg lurte littt selv på dette så kontaktet oppdretter og spurte. så er ikke ett problem med mindre man gir blaffen.

Rasen har forsåvidt litt problem med ørene også, så må regelmessig rense i ytterkant av ørene så det ikke tettes igjen. Men ellers så er det en praktfull hund syns nå jeg.. oppdretter sa forsåvidt at hun har god sjanse til og bli en flott utstillings hund, men vet ikke helt om det er helt min greie.

 

EDIT: Ett nytt bilde med crappy tlf

post-45434-1200048514_thumb.jpg

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Hun heter Maia. 3mnd gammel. lydig som fy. går løs ute uten noe prob. kommer på innkalling, Kan bare sitt og takk enda da men (Takk= gi labb). fortsetter det denne retningen så har vi mye og glede oss til. Tenker jeg skal ta ett par kurs etter hvert og bare for morro skyld så jeg kan få litt mere peil siden jeg er temmelig nabb på hunde trening.

Lenke til kommentar

Hehe da min valp var liten og søt, var han kjempe lydig. Gikk i fotene mine hele tiden, kom når jeg ropte på han og var bare en søt liten bamse :)

Så ble han større.. Kom IKKE når jeg ropte på han.GR.

Så ble han enda større (ett år om en mnd). Han kommer når jeg roper på han, MEN ikke når han ser andre hunder/katte/mennesker. Der sliter jeg på innkalling.. :lol:

Poenget er, jeg sa at min valp var verdens lydigste.. så.. hva har skjedd med han de siste mnd??? hehe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...