hnilsen Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Noen som har Dell Inspiron 9400 med Sigmatel lydkort, som har klart å kopiere streamet musikk eller musikk fra lydkortet til mp3. filer eller lignende? Tips mottas med takk. Mvh. HN
ventle Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 (endret) om du streamer med Winamp kan du velge at lyden skal lagres på harddisken i stedet for å sendes til lydkortet ved hjelp av en medfølgende plugin (Nullsoft Diskwriter plugin). Dette er uansett et spørsmål jeg heller ville stilt i programvare-delen av forumet evt. lyd og bilde-delen (eget forum for lydkort/pc-høyttalere) da dette ikke er spesielt knyttet til hverken Dell 9400 eller bærbare maskiner generelt. Endret 11. juni 2007 av ventle
hnilsen Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Takker for svar. Trodde jeg la spørsmålet på rett sted/forum, siden problemet kan skyldes lydkortet i Inspiron 9400? Kan jeg flytte denne tråden selv?
bosannes Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Se evt etter "What You Here" elns i lydmikseren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå