Gå til innhold

4000 til rådighet. Hva skal jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner meg helt seriøst ikke på disse trådene. "Jeg har 2000 kroner og BARE MÅ SVI DEM AV. "

 

For fack sake, har du 4000.- og du har så store problemer at de pengene brenner så sykt mye har du et problem. Hvis du ikke vet hva du skal bruke dem på, spar dem. Helvete heller. Unnskyld meg, men syns slike tråder er helt tette.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke vet hva du skal kjøpe så ikke kjøp noe. Det er mye morsomere å få skikkelig lyst på noe, deretter kjøpe det.

8826773[/snapback]

 

Det skjer bare når man ikke har penger.

 

Fortelle litt mer om fond greiene ? Jeg vet jeg har 10 000 i aksjefond, men vet dessverre ikke hvilket fond og stigingen, jeg kunne hatt morro av å funnet ut av dette, og lurer på hvor jeg kan finne ut slikt ?

 

Har nemlig det som i trådstarters situasjon, jeg har 4000kr til overs, men er alt for mye jeg har lyst på , så er alt eller ingenting, det runder seg til cola og baguetter alikvel :p

Lenke til kommentar
Burde da gå med pappa's gullkort hos Hertz.

Eller.. Har Hertz slike biler?

8827277[/snapback]

 

Ja, Hertz har slike biler. Vi har leid dem, det er mye moro i det. :wee:

 

 

 

EDIT: Et par off-topic innlegg er slettet. Ja, 14-tegnsregelen er borte. Den trenger ikke å diskuteres her heller. :)

Lenke til kommentar

I såfall har jeg en mørbanka Sierra som trenger ny eier :p

 

Neida, men det er ikke en dårlig idé om du har muligheten :) Mye mer morro for penga enn en radiostyrt doning (hvis du er skikkelig tøff bygger du deg en radiostyrt jordebil)

 

Ellers er det jo mye rart på qxl / finn.no man kan kaste bort penger på...

Lenke til kommentar

Nå roer vi ned her. Ikkenoe mer prat rundt JoachimR. Jeg kommer til å slette en del innlegg, ser jeg flere angrep på JoachimR, vil advarsler bli utdelt.

 

EDIT: Og som dere vet skal ikke modereringer kommenteres i den aktuelle tråden. Det kan dere ta på PM. Et innlegg til er slettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...